Spring naar bijdragen

muziek (mp3)


bertien

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geachte lezers. Weet iemand of het mogelijk is om een muziekbestandje (mp3) bij je cachegegevens te plaatsen om bv hier ook de eventuele info af te halen. (ben bezig met het maken van een nieuwe cache)

Groet Bertien

 

Heb je ervaring met html en en heb je eigen webruimte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte lezers. Weet iemand of het mogelijk is om een muziekbestandje (mp3) bij je cachegegevens te plaatsen om bv hier ook de eventuele info af te halen. (ben bezig met het maken van een nieuwe cache)

Groet Bertien

 

Heb je ervaring met html en en heb je eigen webruimte?

Ik ben momenteel bezig om in html een cachepagina te bouwen en ik heb ook een eigen webruimte.

 

Bij mijn cache 200 ASA maak ik gebruik van een wav-bestandje als achtergrond geluidje. Is dit bij jou ook de bedoeling?

Henk

Ja, dit is de bedoeling!!!!!!!! Vertel aub.

 

Ben er nooit zo voor, tenzij het een puzzel is die je thuis eerst helemaal moet uitpluizen. Muziek of gesproken woord meenemen naar de cache kan soms zo een gedoe zijn. Uitprinten wil niet en niet iedereen heeft een MP3-speler oid. Allemaal wel dingen om rekening mee te houden.

Het is meer om in de sfees van de cache te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Ik dacht dat het de bedoeling was om een cache te maken waar je het geluidsbestandje voor nodig hebt, maar als jij de url weet van waar jij het geluidsbetandje hebt neergezet, dan kan ik je de code wel geven.

 

 

:beerchug:

 

Ik meende dat jij zo'n bloedje hekel aan achtergrond lawaai had......laat staan pod-caches. :crybaby:

 

 

Gr Twinlife :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor kan Zie: Deze cache. Betsandje staat gewoon op mijn website, Geocaching.com staat het niet toe dus dan maar zo.

Bedankt voor deze tip. Ik heb het inmiddels al uitgeprobeerd en het werkt goed.

ps. ik zag dat je een lord of the rings fan bent. Welnu, de cache die ik aan het maken ben heeft daar heel veel mee van doen. Duurt nog wel een maandje voordat alles klaar is maar luister maar eens op mijn homepage.

Nogmaals bedankt en hopelijk totziens bij: LORD OF THE RINGS (medio dec/ jan)

Groet Bertien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meende dat jij zo'n bloedje hekel aan achtergrond lawaai had......laat staan pod-caches.

 

Zeg ik dan ergens dat ik het leuk vind? Overigens ken ik nog iemand die er een hekel aan heeft en blij is dat die pod cache in Groningen weg is. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...