Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ho Ho cachers,

 

Morgen de laatste dag om nog in te schrijven voor het 2e Kerst surprise event.

Op dit moment 109 deelnemers waarvan er al 101 hun formulier terug gestuurd hebben.

 

Dus meteen maar de oproep aan die 8 teams om dit z.s.m. te doen.

 

groetjes

the Cacheman

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

Nog ongeveer 12 uur om u in te schrijven voor het 2 Kerstcache surprise event, 110 teams gingen u al voor

 

Er is onbeperkt plek dus geen reden om je in te houden :w00t2:

 

Maar vannacht om 24.00 uur stopt de inschrijvingstermijn dus ben er nog even snel bij.

 

SCHRIJF JE IN

Naar de cachepagina

 

 

The Cacheman

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:band:

 

ow... B)

 

Is het de bedoeling dat ik een cache maak nav de wensen van het team wat ik krijg toegewezen ??

 

Ik dacht dat... nou.. dan hoop ik maar dat ik als newbie (die alleen nog maar een paar gevonden heeft) wel aan de verwachtingen van een ander team ( = lees , meer ervaren ) kan voldoen en dat het geen teleurstelling wordt.. oeps.. :w00t2:

 

Maar goed.. ik ben al volop bezig met info vergaren, met bedenken wat niet precies te gaan doen en hoe aan te pakken, ik zit nu te denken aan een multi.. maar goed, die kan naar wens natuurlijk zo omgetoverd worden tot een traditional..

 

Ik doe in ieder geval mijn best om er zo'n leuk mogelijke suprise van te maken en heb ook al een goodie bij prof besteld voor in de cache ! :thumbup:

 

Nu maar hopen dat het van de cache af te zien is :lol1: .. dat ik mijn best heb gedaan dan he ?

 

Martine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat... nou.. dan hoop ik maar dat ik als newbie (die alleen nog maar een paar gevonden heeft) wel aan de verwachtingen van een ander team ( = lees , meer ervaren ) kan voldoen en dat het geen teleurstelling wordt.. oeps.. :thumbup:

 

 

Het blijft een SURPRISE event. En zoals het ook altijd bij de Sinterklaassurprises thuis, sportclub enz. gaat het erom dat je je best hebt gedaan. Niet iedereen kan geweldig knutselen voor de Sint. Zo zal het nu ook zijn. Maarja, je hebt toch ook al lol gehad in het maken van de cache?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm zou dat wat zijn, iedere cachelegger in spee eerst verplichten mee te doen aan een van de surprise-events..... :w00t2:

Het risico is dan wel dat je na ieder surprise event een gigantische cache explosie krijgt :band:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

De inschrijvingstermijn is inmiddels verstreken.

Er hebben zich 114 teams aangemeld :)

Een paar van die teams moeten het deelnameformulier nog terugsturen.

De betreffende teams hebben daarover een mail ontvangen.

 

Het koppelen, gereedmaken en versturen van de mails zal dit weekeinde maar uiterlijk maandag a.s. plaatsvinden

Ik wens alle deelnemers veel plezier met de voorbereidingen.

 

The Cacheman

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

De mails zijn verzonden, als alles goed is gegaan heeft iedere deelnemer het verlanglijstje binnen van de gekoppelde teams.

Mocht je nog geen mailtje gehad hebben of het bestandje niet kunnen openen stuur dan even een mailtje naar cacheman@home.nl

 

Veel plezier met de voorbereidingen, groetjes,

The Cacheman

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een vraag:

is het de bedoeling dat er straks bekend gemaakt wordt wie elkaar surprise heeft gemaakt, of wordt dot voor eeuwig geheim gehouden?

 

Ho Ho Bajo,

 

2 jaar geleden was het kerst suprise event niet anoniem, daarop zijn een behoorlijk aantal reacties gekomen om dat anders te doen. Daarom er nu voor gekozen om net als bij het Sint-event anoniem te blijven.

In de praktijk was het echter zo dat het hier en daar het toch wel duidelijk was of later werd van wie de surprise afkomstig was. Ook waren er een aantal cachers die hun naam als afzender geplaatst hadden in de cachebeschrijving.

 

Dus wat de bedoeling is? Doe wat je hart je ingeeft

 

Groetjes

The Cacheman

:newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...