Spring naar bijdragen

gevonden caches


Buzzardseye

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Volgens mijn cache pagina heb ik 48 cAches gevonden, wat ook klopt met mijn gegevens.

Echter op de Geo'dor pagina staat dat ik er slechts 39 gevonden heb.

Waar zit hem het verschil in?

Of is het een foutje ?

:yes:

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is een bekend probleem, ik sta nog steeds op de stand van voor het weekend voor het vorige weekend. Het is al wel besproken in een ander draadje, maar blijkbaar niet een makkelijk oplosbaar probleem.

 

Het staat helaas los van de DHZ, je kunt er als cacher dus niks aan doen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een ook een klein verschil 58-62, we moeten nog even geduld hebben dus voor we er 1 uit kunnen reiken. De winnaar is al bekend, toevallig ook onze 60-ste gevonden cache!

 

Komt vast allemaal goed, net als altijd!

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of men wel snapt wat nu het probleem is

 

QUOTE(Heirbaut Hunters @ October 31 2006, 15:41:27 )

 

 

QUOTE(Tornado Stiens @ October 31 2006, 14:47:01 )

 

Nog steeds komen de gevonden caches niet overeen met het aantal wat vermeld is bij geo d'or. Hier kunnen wij zeker zelf niets aan doen. Heeft dit te maken met het veranderen van de server? Moet ik een mail naar iemand sturen? Wie gaat hierover?

 

 

Volgens mij is het een kwestie van kijken welke je mist en vervolgens een correctie aanvragen op de DHZ-pagina.

 

 

 

Er is onduidelijkheid. Nog een keer, in mijn statistieken en bij al mijn gegevens klopt alles. Behalve bij Geo d'or. Daar missen de laatste acht caches van mij. Er zijn meer cachers met deze problemen. Dus statistieken en alles kloppen. Dus lijkt mij DHZ geen oplossing!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem heb ik intussen gevonden; heeft alles te maken met de overgang naar de nieuwe server. Als het goed is, en ik heb de programmatuur van Reintje de Vos goed begrepen, wordt het uiteindelijk vanzelf hersteld.

Daarover ga ik met hem eens van ideeen wisselen :)

Oke ik begrijp dat je nu snapt wat ik bedoel. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet mag je er gelijk drie uitdelen :-)

 

In de uitleg staat toch echt hetvolgende:

 

"Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 1 Geo d'Or."

 

Maar goed ik kan het mis hebben.

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet mag je er gelijk drie uitdelen :-)

 

In de uitleg staat toch echt hetvolgende:

 

"Je kunt niet onbeperkt Geo d'Ors uitreiken. Daar is een berekening voor. Hoe meer founds je hebt, des te meer prijzen mag je uitreiken. Na 60 founds kom je in aanmerking voor de uitreiking van 1 Geo d'Or."

 

Maar goed ik kan het mis hebben.

 

groetjes Geovlinder

Je hebt het mis. Als je het draadje over de Geo d'Ors doorleest, kom je vanzelf tegen dat dat veranderd is. Je mag er vanaf 60 founds 3 uitdelen en dan 1 per 20 founds. Tevens tellen de buitenlandse caches mee en mag je buitenlandse caches een Geo d'Or geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een bekend probleem, ik sta nog steeds op de stand van voor het weekend voor het vorige weekend. Het is al wel besproken in een ander draadje, maar blijkbaar niet een makkelijk oplosbaar probleem.

 

Het staat helaas los van de DHZ, je kunt er als cacher dus niks aan doen.

Het probleem is opgelost.

Je forum profiel zou nu de aantallen van enkele uren geleden moeten weergeven.

Voor Goedweerloper werkt het. Heb ik als test gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het mis. Als je het draadje over de Geo d'Ors doorleest, kom je vanzelf tegen dat dat veranderd is. Je mag er vanaf 60 founds 3 uitdelen en dan 1 per 20 founds. Tevens tellen de buitenlandse caches mee en mag je buitenlandse caches een Geo d'Or geven.

 

Oké bedankt! :thumbup:

Ik had dat draadje niet meer gevolgd, dus zal het eens gaan lezen.

 

Misschien wel handig als t.z.t. de veranderingen ook aangepast worden op de pagina met uitleg.

 

groetjes Geovlinder

 

edit: Ik zie net dat dat draadje intussen 18 pagina's lang is, laat maar, ik zie het vanzelf wel als ik wil gaan uitreiken.

bewerkt door geovlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een bekend probleem, ik sta nog steeds op de stand van voor het weekend voor het vorige weekend. Het is al wel besproken in een ander draadje, maar blijkbaar niet een makkelijk oplosbaar probleem.

 

Het staat helaas los van de DHZ, je kunt er als cacher dus niks aan doen.

Het probleem is opgelost.

Je forum profiel zou nu de aantallen van enkele uren geleden moeten weergeven.

Voor Goedweerloper werkt het. Heb ik als test gebruikt.

 

Enorm bedankt! :thumbup:

De nieuwe Geo d'Or zal ik zometeen gaan uitgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...