Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Kruimel. Van de W een E maken??? Foutje... Ja, van de standaard W(est) een E(ast) maken. Hoezo Foutje?
Ruud4d Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Kruimel. Van de W een E maken??? Foutje... Ja, van de standaard W(est) een E(ast) maken. Hoezo Foutje? Mea Culpa. Ik heb niet goed opgelet. Het was wel goed. Zal wel aan MIJN leeftijd liggen. Of gewoon aan mij
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 En dat voor iemand die zijn caches foutloos aanbiedt.....
GeoVlinder Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 En dat voor iemand die zijn caches foutloos aanbiedt..... Komt dat toch nog wel eens voor dan?
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Ja, het komt echt voor. Ruud is er een van
Ruud4d Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Ja, het komt echt voor. Ruud is er een van Nou....... Er zitten ook wel kleine fouten in mijn caches hoor. Maar die zitten dan in de beschrijving. En dat is niet echt waar Kruimel de cache op beoordeeld. Bij Aerwinlkel had ik bv een niet en een wel verwisseld. Maar de eerste lopers hebben er geen echte problemen mee gehad. En het was snel opgelost.
TheFamily Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Direct als je een listing aanvraagt, dus je GCnummer krijgt, krijg je een automatisch berichtje. Gewoon negeren Ik heb nog iets voor je: Dit soort printscreens passen mooi in een handleidinkje! Zo is alle info snel gevonden.
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Direct als je een listing aanvraagt, dus je GCnummer krijgt, krijg je een automatisch berichtje. Gewoon negeren Ik heb nog iets voor je: Dit soort printscreens passen mooi in een handleidinkje! Zo is alle info snel gevonden. Ik zal ze eens allemaal opzoeken en kijken of ik er nog iets aan veranderd moet worden en zal eens kijken of er zo nog meer wensen zijn. Ik krijg ook nog wel eens vragen waar ze in vredesnaam moeten zijn om een cachpagina aan te kunnen maken. En zo zijn er nog wel meer. Misschien is het wel een goed idee er op zo'n uitgebreide manier iets van te maken. In ieder geval zie ik het als een compliment, waarvoor dank.
De Armadillo's Geplaatst 20 november 2006 Geplaatst 20 november 2006 (bewerkt) Tot zover alles duidelijk, maar hoe komt het plattegrondje op je cache pagina te staan? Gaat dit automatisch of moet je ergens nog iets instellen? 20 november 2006 bewerkt door De Armadillo's
LTeunis Geplaatst 20 november 2006 Geplaatst 20 november 2006 Tot zover alles duidelijk, maar hoe komt het plattegrondje op je cache pagina te staan? Gaat dit automatisch of moet je ergens nog iets instellen? Dat gebeurt automatisch. Meestal na een paar dagen.
The Scorpios Geplaatst 21 november 2006 Geplaatst 21 november 2006 Dit soort printscreens passen mooi in een handleidinkje! Zo is alle info snel gevonden. Ik zal ze eens allemaal opzoeken en kijken of ik er nog iets aan veranderd moet worden en zal eens kijken of er zo nog meer wensen zijn. Ik zit nog steeds met de vraag over de additionele waypoints Ik heb de keuze uit : Final location ( te verbergen want das de uiteindelijke oplossing) Parking area ( de parkeerplaats) Question to answer (vraag te beantwoorden) Reference point Stages of a multi cache trailhead Het gaat me dus om de verschillen tussen de laatste 4.
Ruud4d Geplaatst 21 november 2006 Geplaatst 21 november 2006 (bewerkt) Question to answer (vraag te beantwoorden) Reference point Stages of a multi cache trailhead Het gaat me dus om de verschillen tussen de laatste 4. Eigenlijk maken deze vier niet zoveel verschil. Wat mij betreft mag je ze gewoon door elkaar gebruiken tijdens een multi-cache. Question to answer: een punt tijdens een multi waar je een vraag moet beantwoorden (Hoeveel sporten heeft de ladder?) Reference point: punt waaraan gerefereerd wordt. Misschien een kerktoren in de verte of het punt wat je gebruikt om een peiling vanaf te doen. Stages of a multi-cache: tussenpunt voor een multi-cache. In feite bestaat een multi-cache uit meerdere caches. Hier wordt dus bedoeld dat er iets te vinden is dat verborgen is. Bijvoorbeeld een micro met een aanwijzing of een plaatje met een volgend coördinaat. Trailhead: punt op een pad. Op dit punt op een route is dus niets te doen. Je hebt het alleen nodig om de route op de juiste manier te volgen. Bijvoorbeeld om aan de goede kant van een vaart terecht te komen zodat je je weg kunt vervolgen en niet een kilometer verderop een brug moet gaan zoeken. Hiermee is je vraag denk ik wel beantwoord. 21 november 2006 bewerkt door Ruud4d
The Scorpios Geplaatst 21 november 2006 Geplaatst 21 november 2006 Question to answer (vraag te beantwoorden) Reference point Stages of a multi cache trailhead Het gaat me dus om de verschillen tussen de laatste 4. Eigenlijk maken deze vier niet zoveel verschil. Wat mij betreft mag je ze gewoon door elkaar gebruiken tijdens een multi-cache. Question to answer: een punt tijdens een multi waar je een vraag moet beantwoorden (Hoeveel sporten heeft de ladder?) Reference point: punt waaraan gerefereerd wordt. Misschien een kerktoren in de verte of het punt wat je gebruikt om een peiling vanaf te doen. Stages of a multi-cache: tussenpunt voor een multi-cache. In feite bestaat een multi-cache uit meerdere caches. Hier wordt dus bedoeld dat er iets te vinden is dat verborgen is. Bijvoorbeeld een micro met een aanwijzing of een plaatje met een volgend coördinaat. Trailhead: punt op een pad. Op dit punt op een route is dus niets te doen. Je hebt het alleen nodig om de route op de juiste manier te volgen. Bijvoorbeeld om aan de goede kant van een vaart terecht te komen zodat je je weg kunt vervolgen en niet een kilometer verderop een brug moet gaan zoeken. Hiermee is je vraag denk ik wel beantwoord. Heel duidelijk en de verschillen zijn me nu beter duidelijk. Ik zie wel wat verschil tussen question dus of stages. En omdat de perfecte cache nog niet door mij gemaakt is, zal ik de waypoints zo goed mogelijk voorzien van icoontjes Bedankt dus
Buzzardseye Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Ik heb ook gevorderde plannen tot maken van een cache. Heb de pagina bestudeerd. Ik kom daar een zin tegen die zo ongeveer behelst dat je 40 minuten de tijd hebt om die in te vullen. Hoe ga je daar mee om ?
kalkendotters Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Ik heb ook gevorderde plannen tot maken van een cache.Heb de pagina bestudeerd. Ik kom daar een zin tegen die zo ongeveer behelst dat je 40 minuten de tijd hebt om die in te vullen. Hoe ga je daar mee om ? a) regelmatig bewaren en daarna de pagina weer opnieuw editen (active wel even uitzetten) eerst voorbereiden in bv kladbok, frontpage, etc; en als dat klaar is in een keer met knippen/plakken in de pagina zetten.
Aanbevolen berichten