Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

Al een paar maanden wordt de index pagina van de site "opgesierd" met wisselende foto's.

 

Via een menu item in het DHZ menu is het vanaf vandaag voor iedere bezoeker, met aanvullende functionaliteit, mogelijk maximaal 3 foto's in de carrousel te plaatsen. Deze foto's worden dan ook soms getoond.

Er zijn wel een paar spelregels, maar die staan beschreven op de betreffende pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net drie foto's toegevoegd, maar als Waypoint heb ik per ongelijk het coordinaat ingevoerd in plaats van het GCXXXX nummer.

 

Dom, dom. Hoe herstel ik dit weer? Hoe haal ik weer naar boven welke foto's ik had ingestuurd?

 

Zilvervloot.

bewerkt door Zilvervloot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Ik zie zowel de foto's van Zilvervloot las van Firefox staan.

Ik moet nu weg. Later zal ik eens onderzoeken wat er mis is.

 

Is dit al gefixed? Ik had 3 foto's opgeslagen. Toen ik de pagina nog eens opende waren ze weg en heb ik er eerst 1 geprobeerd. Welke staan er nu in de database?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie zowel de foto's van Zilvervloot las van Firefox staan.

Ik moet nu weg. Later zal ik eens onderzoeken wat er mis is.

 

Is dit al gefixed? Ik had 3 foto's opgeslagen. Toen ik de pagina nog eens opende waren ze weg en heb ik er eerst 1 geprobeerd. Welke staan er nu in de database?

 

Is mij nu ook overkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ingelogd bent en je komt op de DHZ pagina zie je welke foto's je opgeslagen hebt. Zie je niks probeer je het opnieuw zou ik zeggen. Kunnen nog wel wat foto's bij, zie toch vaak dezelfde.

 

Ik kan blijven proberen tot ik een ons weeg maar krijg nergens te zien welke foto's ik heb opgeslagen. Krijg jij ze wel te zien dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Als ik op de foto carousel pagina kom zie ik mijn drie foto's en de url's waar ze vandaan komen inclusief het bijschrift dat ik heb ingetikt.

 

Door een andere url in te tikken verschijnt een andere foto.

 

Blijkbaar werkt het dus niet voor iedereen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...