Reintje de Vos † Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Al een paar maanden wordt de index pagina van de site "opgesierd" met wisselende foto's. Via een menu item in het DHZ menu is het vanaf vandaag voor iedere bezoeker, met aanvullende functionaliteit, mogelijk maximaal 3 foto's in de carrousel te plaatsen. Deze foto's worden dan ook soms getoond. Er zijn wel een paar spelregels, maar die staan beschreven op de betreffende pagina.
Heirbaut Hunters Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Bijna Reintje, bijna. Nog ietsiepietsie aanpassen, denk ik, want ik kom op de indexpagina van de diy.
Reintje de Vos † Geplaatst 22 september 2006 Auteur Geplaatst 22 september 2006 Bijna Reintje, bijna. Nog ietsiepietsie aanpassen, denk ik, want ik kom op de indexpagina van de diy. Omdat jij het bent. Foutje in het menu. Nu werkt het wel. Met dank aan Goedweerloper.
Zilvervloot Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 (bewerkt) Ik heb net drie foto's toegevoegd, maar als Waypoint heb ik per ongelijk het coordinaat ingevoerd in plaats van het GCXXXX nummer. Dom, dom. Hoe herstel ik dit weer? Hoe haal ik weer naar boven welke foto's ik had ingestuurd? Zilvervloot. 22 september 2006 bewerkt door Zilvervloot
Reintje de Vos † Geplaatst 22 september 2006 Auteur Geplaatst 22 september 2006 Ik heb net drie foto's toegevoegd, maar als Waypoint heb ik per ongelijk het coordinaat ingevoerd in plaats van het GCXXXX nummer. Dom, dom. Hoe herstel ik dit weer? Hoe haal ik weer naar boven welke foto's ik had ingestuurd? Zilvervloot. Terug naar de pagina en alles staat er weer.
Zilvervloot Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Helaas niet. de velden blijven leeg en de foto's verschijnen niet. Ik ben ingeloged, ik had de foto's opgeslagen. Ze verschijnen al wel in het carroussel op de begin pagina. Leuk! Zilvervloot.
Team Firefox Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Helaas niet. de velden blijven leeg en de foto's verschijnen niet. Ik ben ingeloged, ik had de foto's opgeslagen. Ik had er al drie foto's staan, maar die zie ik niet meer staan. Foutje Reintje?
Reintje de Vos † Geplaatst 22 september 2006 Auteur Geplaatst 22 september 2006 Ik zie zowel de foto's van Zilvervloot las van Firefox staan. Ik moet nu weg. Later zal ik eens onderzoeken wat er mis is.
Zilvervloot Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 (bewerkt) OK. In ieder geval de foto: Maria Lavant = GCVFYF Lünersee = GC1863 Hangende keukens = GCQT6A Succes, het is erg leuk dat we nu roulerende foto's kunnen bekijken. Dank hiervoor. Zilvervloot. 22 september 2006 bewerkt door Zilvervloot
Team Professor X Geplaatst 24 oktober 2006 Geplaatst 24 oktober 2006 Zo, net weer eens drie nieuwe foto's geplaatst. Nu drie kunstwerkjes , volgende keer weer natuur.
rhr_nl Geplaatst 4 november 2006 Geplaatst 4 november 2006 Ik zie zowel de foto's van Zilvervloot las van Firefox staan.Ik moet nu weg. Later zal ik eens onderzoeken wat er mis is. Is dit al gefixed? Ik had 3 foto's opgeslagen. Toen ik de pagina nog eens opende waren ze weg en heb ik er eerst 1 geprobeerd. Welke staan er nu in de database?
delta123 Geplaatst 4 november 2006 Geplaatst 4 november 2006 Als je ingelogd bent en je komt op de DHZ pagina zie je welke foto's je opgeslagen hebt. Zie je niks probeer je het opnieuw zou ik zeggen. Kunnen nog wel wat foto's bij, zie toch vaak dezelfde.
Tornado Bram Geplaatst 4 november 2006 Geplaatst 4 november 2006 Ik zie zowel de foto's van Zilvervloot las van Firefox staan. Ik moet nu weg. Later zal ik eens onderzoeken wat er mis is. Is dit al gefixed? Ik had 3 foto's opgeslagen. Toen ik de pagina nog eens opende waren ze weg en heb ik er eerst 1 geprobeerd. Welke staan er nu in de database? Is mij nu ook overkomen
rhr_nl Geplaatst 4 november 2006 Geplaatst 4 november 2006 Als je ingelogd bent en je komt op de DHZ pagina zie je welke foto's je opgeslagen hebt. Zie je niks probeer je het opnieuw zou ik zeggen. Kunnen nog wel wat foto's bij, zie toch vaak dezelfde. Ik kan blijven proberen tot ik een ons weeg maar krijg nergens te zien welke foto's ik heb opgeslagen. Krijg jij ze wel te zien dan?
delta123 Geplaatst 4 november 2006 Geplaatst 4 november 2006 Ja. Als ik op de foto carousel pagina kom zie ik mijn drie foto's en de url's waar ze vandaan komen inclusief het bijschrift dat ik heb ingetikt. Door een andere url in te tikken verschijnt een andere foto. Blijkbaar werkt het dus niet voor iedereen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden