Spring naar bijdragen

Gezocht proefloper


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben op zoek naar een proefloper die onze nieuwe multicache wil uittesten.

 

Waarom wil je eigenlijk dat je cache wordt proefgelopen? Zet hem online, met je telefoonnummer als hulplijn voor eventuele problemen.

Proeflopers zul je niet snel vinden, ontmaagders wel :thumbup::wine:

Marja :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm,

verkeerde volgorde.....,

 

eerst uitzetten

toestemming regelen

proeflopen

cache plaatsen

ter reviewing aanbieden

 

bovenstaande voorkomt de ftf discusse en frustratie bij een ieder die weer een nieuwe online ziet komen. Zie elders op dit forum dat het tot heel ingewikkelde discussies kan leiden.

 

ik heb dezelfde fouten gemaakt :yes: maar inmiddles geleerd van de anderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Track_leader

 

hmmm,

verkeerde volgorde....., (Wie bepaald hier de volgorde???)

 

eerst uitzetten (Gedaan)

toestemming regelen (Gedaan)

proeflopen (reeds gedaan door Delta123 en mlvdburg) (extra proefloop n.a. van dit bericht door Thex)

cache plaatsen (Gaat morgen gebeuren)

ter reviewing aanbieden (Gedaan)

 

bovenstaande voorkomt de ftf discusse en frustratie bij een ieder die weer een nieuwe online ziet komen. Zie elders op dit forum dat het tot heel ingewikkelde discussies kan leiden.

 

(Frustratie???? Het is maar een spelletje hoor, trouwens de cache staat niet eens aktief (eerst kijken dan zxxken))

 

@knifemen

 

Proef lopers had je beter voordat ie online zou komen kunnen vragen!! (Is al twee keer gedaan??? voordat hij online kwam een keertje extra kan geen kwaad)

 

Nu zal je weinig reacties verwachten die hem proef willen lopen. (Toch wel??)

 

Inderdaad zoals Marja al zegt eerder goud jagers dan proeflopers (Waar maken jullie je toch druk om?)

 

knifemen

 

@Biertjuh

 

Waarom wil je eigenlijk dat je cache wordt proefgelopen? Zet hem online, met je telefoonnummer als hulplijn voor eventuele problemen. (Nee dat doe ik dus niet, ik zorg liever dat hij in een keer goed is dan dat iedereen voor verassingen komt te staan in het veld, vandaar de extra proefloop, en als Thex dit doet om zoals jullie dat noemen goud te halen is dat zijn goed recht, hij heeft de vragen zelf beantwoord en de route gelopen dus wat is het probleem dan??)

 

Proeflopers zul je niet snel vinden, ontmaagders wel (Waar maken jullie je toch druk om?)

 

@Thex

 

Ik heb aangeboden proef te lopen en zie hierbij publiekelij kaf van de FTF.

Alles voor een goede cache ! (Zo is dat)

 

@Moderator

 

Zet a.u.b. dit topic op offtopic, ik heb weinig zin om hier verder over te praten en ga gewoon lekker mij hobby uitoefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Track_leader

 

hmmm,

verkeerde volgorde....., (Wie bepaald hier de volgorde???)

 

eerst uitzetten (Gedaan)

toestemming regelen (Gedaan)

proeflopen (reeds gedaan door Delta123 en mlvdburg) (extra proefloop n.a. van dit bericht door Thex)

cache plaatsen (Gaat morgen gebeuren)

ter reviewing aanbieden (Gedaan)

 

Goed een beetje afwijkend van het oorspronkelijke onderwerp, over FTF wil ik het niet hebben, daar dat mij niet echt kan boeien... Maar toch kon ik het niet laten om te reageren op je post, dat terwijl ik regelmatig discussies hier lees, zonder de noodzaak voel om er op te moeten reageren.

 

Sommige dingen moeten namelijk wel in een volgorde plaats vinden... De stap ter rewiewing aanbieden is de allerlaatste stap die je onderneemt. Bij het ter reviewing aanbieden geef je namelijk aan de cache actief is en dat is hij niet als de fysieke cache nog niet op zijn plaats ligt. Nu is deze discussie natuurlijk al vaker gevoerd, maar zorg ervoor dat je cache pas gevonden kan worden als hij echt af is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het proeflopen geloof ik wel. Dat je voor deze cache eerst 75 km moet rijden om een code op te halen en vervolgens terug moet rijden om in te loggen op internet op een andere??? :thumbdown: Dat kan toch beter! Dit zal een deel van de 'echte lopers' enigszins weerhouden denk ik. Niet iedereen heeft/wil internet in het veld.

Fire5

 

Oeps: voor mensen die van ver komen kan eea via mail. OKE! :thumbdown: SORRY.

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps: voor mensen die van ver komen kan eea via mail. OKE! :thumbdown: SORRY.

 

maar als je vast loopt dan moet je wel verder met mail en de 75 km ook heen en weer. Ik zou zeggen dat als je bij voorbaat al verwacht dat dit voor gaat komen je een hulplijntje beschikbaar zou moeten stellen. Benzine is duur genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm

leuke discussie

 

maar om op een aantal statements terug te komen...

 

ik bepaal geen volgorde :thumbdown: maar het lijkt me logisch dat voor je alles aanbied voor review tenminste een of 2 proeflopers hebt gevraagd de cache te lopen, Meestal kan de cache na de review direct online tenzij je wilt dat de cache later actief gaat omdat je nog iets extra's moet regelen.

 

ik ben niet makkelijk te frustreren, ik maak ook de regels niet (gelukkig maar) maar ik denk dat het handiger zou zijn om je cache niet te activeren (algemeen bedoeld) voordat alles gedaan is. Ik vondt het een beetje raar dat een cache online komt weer offline gaat en vervolgens er een verzoek tot proeflopen komt.

 

 

ik stap van mijn zeepkist en hoop dat deze naar offtopic gaat.....

 

Veel cache plezier dit weekeinde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Track_leader @Fire5

 

De cache is voor 95% naar mij idee in orde maar omdat ik bij het aktief zetten zoveel kritiek kreeg heb ik besloten om hem weer op niet aktief te zetten. En nogmaals een proefloop uit te voeren.

 

@LTeunis

 

Nee k ga geen hulplijn uitzetten, de cache is aardig te doen net als andere multi's gewoon van de ene waypoint naar de andere, het internet gedeelte zijn maar 6 vragen die je thuis eerst op moet zoeken.

 

Er zijn mensen die toch ook eerst 75 km gaan rijden om een kokertje te loggen??? Tevens liggen er zat andere caches in de buurt van de mijne die je eerst zou kunnen doen en later weer terug kunnnen komen voor de andere.

 

Tevens bied ik toch aan om de code te mailen??? Kan iedereen alvast thuis zijn huiswerkdoen en daarna een ritje door de albrandswaard maken.

 

@Knight of Ni

 

Ik heb maanden moeten wachten totdat deze cache op een SBB terrein geplaatst mocht worden als ik het kistje al van te voren had geplaatst dan hadden de spulletje al verteerd geweest zonder dat iemand hem heeft gevonden.

 

Maar ik stop met beantwoorden van al deze onderwepen want ik krijg het idee dat er een bepaalde groep binnen GC dit spelletje meer ziet als politiek met erg veel regels die men zelf gaat bedenken.

 

Het is maar een spelletje, en als je deze cache niet wil doen dan doe je toch een andere??? Er moet niets toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maanden moeten wachten totdat deze cache op een SBB terrein geplaatst mocht worden als ik het kistje al van te voren had geplaatst dan hadden de spulletje al verteerd geweest zonder dat iemand hem heeft gevonden.

 

...

 

Het is maar een spelletje, en als je deze cache niet wil doen dan doe je toch een andere??? Er moet niets toch?

 

Helemaal eens met je laatste regel, het is slechts een spelletje. Een spelletje dat ieder op zijn eigen manier speelt! Alleen toch weer even een kleine reactie voor ik het hierbij laat...

 

Echter als ik logisch nadenk dan kom ik tot het volgende... Stel dat ik een nieuwe cache zou maken, allereerst zoek ik een geschikte locatie, dan vraag ik toestemming en zet de route uit (kan ook andersom), ondertussen werk ik thuis de route of cache uit op de computer. Op het moment dat ik toestemming heb, plaats ik de cache en copy-paste ik mijn cachebeschrijving in het formulier om een nieuwe cache aan te melden... Dat laatste kost me dan uiterlijk een kwartier!

 

Dit voorkomt dat als een reviewer het 's nachts op zijn heupen krijgt en opeens mijn cache gaat bekijken en goed keurt, hij hem meteen online dondert. Met het gevolg dat er 's ochtends een aantal mensen op de cache-locatie gaan staan zoeken naar iets dat er niet ligt. Omdat ik nog niet door heb dat mijn cache door de review gekomen is en ik niet op tijd ben met disablen en zij juist een kick krijgen als ze eerste een cache-doos open mogen trekken...

 

Kortom het gaat mij niet om vaste regeltjes of politiek die op een bepaalde manier bedreven moet worden, maar ik denk dat veel frustratie langs vele kanten kan voorkomen... Ik veroordeel niemand, maar probeer mezelf alleen te verduidelijken. Ben je het er niet mee eens, even goede vrienden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb maanden moeten wachten totdat deze cache op een SBB terrein geplaatst mocht worden als ik het kistje al van te voren had geplaatst dan hadden de spulletje al verteerd geweest zonder dat iemand hem heeft gevonden.

 

...

 

Het is maar een spelletje, en als je deze cache niet wil doen dan doe je toch een andere??? Er moet niets toch?

 

 

 

Dit voorkomt dat als een reviewer het 's nachts op zijn heupen krijgt en opeens mijn cache gaat bekijken en goed keurt, hij hem meteen online dondert. Met het gevolg dat er 's ochtends een aantal mensen op de cache-locatie gaan staan zoeken naar iets dat er niet ligt. Omdat ik nog niet door heb dat mijn cache door de review gekomen is en ik niet op tijd ben met disablen en zij juist een kick krijgen als ze eerste een cache-doos open mogen trekken...

 

 

En dat kan heeeeeeeeeeeeel vervelend zijn weet je :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...