Spring naar bijdragen

Gezocht proefloper


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Jammer dat ik jullie twee net ben mis gelopen, ik zag jullie in de verte lopen langs het water, ik liep toen net over de brug met de ammobox.

 

Ik vind wel dat jullie deze mogen loggen aangezien het best een aardig eind wandelen is.

 

Dus deze keer wat meer gouden plakken en dit keer voor:

 

Delta123

MLvdBurg

Thex

Kiddooz

Koos de Kapper

 

Bedankt voor jullie hulp!!

 

Tevens wil ik hierbij

 

Arie

Knifemen

 

bedanken voor hun input.

 

 

 

Aha,

 

Het hele draadje is een grote promo :thumbdown:

 

Promo ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123

MLvdBurg

Thex

Kiddooz

Koos de Kapper

 

5 keer goud????? Dit begint te lijken op een ware Gold Rush... :thumbdown:

 

Geschreven en ongeschreven regels en of je je daar aan moet houden?

 

Ik denk van wel!

 

Als je je aansluit bij een bestaande groep, heb je je te houden aan de bestaande regels. Als je het niet eens bent met deze regels, dan sluit je je toch niet aan bij deze groep. Het hoeft toch niet? Het is immers maar een spelletje zoals je zelf al zei.

 

Zo voorkom je dat er bijvoorbeeld 5x goud vergeven wordt, terwijl er maar 1x goud, 1x zilver en 1x brons te behalen valt.

 

Maar goed, dit is dan ook weer alleen maar mijn mening!

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123

MLvdBurg

Thex

Kiddooz

Koos de Kapper

 

5 keer goud????? Dit begint te lijken op een ware Gold Rush... :thumbdown:

 

Geschreven en ongeschreven regels en of je je daar aan moet houden?

 

De woorden van Team Underground waren denk ik meer symbolisch bedoeld. De proeflopers hebben afgezien van goud,brons of zilver, dat is ook te lezen in de log van mlvdburg. Ik zal deze ook loggen als de eerste horde geweest is.

 

Ik vind het vervelend dat iedereen zo snel begint te oordelen en over regeltjes begint. Laten we het gezellig houden en ieder deze hobby laten doen zoals ie goed dunkt. Dat het wel eens anders loopt als je zou willen moet je maar voor lief nemen.

 

Bedankt team Underground voor de mooie route door mijn gemeente. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123

MLvdBurg

Thex

Kiddooz

Koos de Kapper

 

5 keer goud????? Dit begint te lijken op een ware Gold Rush... :thumbdown:

 

Geschreven en ongeschreven regels en of je je daar aan moet houden?

 

De woorden van Team Underground waren denk ik meer symbolisch bedoeld. De proeflopers hebben afgezien van goud,brons of zilver, dat is ook te lezen in de log van mlvdburg. Ik zal deze ook loggen als de eerste horde geweest is.

 

Ik vind het vervelend dat iedereen zo snel begint te oordelen en over regeltjes begint. Laten we het gezellig houden en ieder deze hobby laten doen zoals ie goed dunkt. Dat het wel eens anders loopt als je zou willen moet je maar voor lief nemen.

 

Bedankt team Underground voor de mooie route door mijn gemeente. :thumbdown:

 

Symbolisch? Sorry, maar dat heb ik zo niet gelezen/begrepen.

Verder heeft er maar 1 proefloper in dit draadje publiekelijk afgezien van goud en de logs heb ik niet gelezen, sorry.

 

Ik oordeel zeker niet, maar geef mijn mening, dat staat er ook duidelijk bij vermeld.

 

Toch blijf ik erbij dat als je je allemaal aan de regels houdt, het vanzelf gezellig blijft.

En dat de regels anders zijn dan je zou willen, dat moet je maar voor lief nemen.

 

Let op! Weer mijn mening, geen veroordeling!

 

groetjes Geovlinder

 

ps: Ik heb niks tegen proeflopen, heel goed zelfs, maar waarom door cachers? en niet een vriend, buurman of kennis die niet cached?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123

MLvdBurg

Thex

Kiddooz

Koos de Kapper

 

5 keer goud????? Dit begint te lijken op een ware Gold Rush... :eek:

 

Geschreven en ongeschreven regels en of je je daar aan moet houden?

 

De woorden van Team Underground waren denk ik meer symbolisch bedoeld. De proeflopers hebben afgezien van goud,brons of zilver, dat is ook te lezen in de log van mlvdburg. Ik zal deze ook loggen als de eerste horde geweest is.

 

Ik vind het vervelend dat iedereen zo snel begint te oordelen en over regeltjes begint. Laten we het gezellig houden en ieder deze hobby laten doen zoals ie goed dunkt. Dat het wel eens anders loopt als je zou willen moet je maar voor lief nemen.

 

Bedankt team Underground voor de mooie route door mijn gemeente. :thumbup:

 

Symbolisch? Sorry, maar dat heb ik zo niet gelezen/begrepen.

Verder heeft er maar 1 proefloper in dit draadje publiekelijk afgezien van goud en de logs heb ik niet gelezen, sorry.

 

Ik oordeel zeker niet, maar geef mijn mening, dat staat er ook duidelijk bij vermeld.

 

Toch blijf ik erbij dat als je je allemaal aan de regels houdt, het vanzelf gezellig blijft.

En dat de regels anders zijn dan je zou willen, dat moet je maar voor lief nemen.

 

Let op! Weer mijn mening, geen veroordeling!

 

groetjes Geovlinder

 

ps: Ik heb niks tegen proeflopen, heel goed zelfs, maar waarom door cachers? en niet een vriend, buurman of kennis die niet cached?

 

Waarom een cacher? Omdat als ik de buurman een GPS in de hand duw... ik eerst 2 dagen nodig heb hem uit te leggen hoe dat ding werkt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb jij niet zo'n slimme buurman waarschijnlijk. :eek:

 

Maar goed, iedereen doet maar lekker wat ie wil, dan hou ik me wel gewoon aan de regels. :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

 

Waar staan eigenlijk al deze regels?? Goud, Zilver, Brons, Volgorde van plaatsing ed..

 

Ik heb het onderstaande gevonden maar hierin staat toch duidelijk dat het handig is en niets moet???

 

Mystery or Puzzle Caches/Mysterie of Puzzel Caches

De alles resterende van de Cache types, bij dit type gaat het vaak om ingewikkelde puzzels die je eerst moet oplossen voordat je de coordinaten kunt bepalen. De informatie die nodig is om de coordinaten te bepalen moet voor iedere Cacher/Cachester toegangkelijk zijn. Informatie zoeken op openbare websites is toegestaan. Maar het versturen van een meeltje naar de Cache eigenaar is eigenlijk over de grens. Wat doorgaans geldt voor deze Cache types is dat het coordinaat op de Cache pagina niet het coordinaat van de Cache is. Meestal is het een parkeerplek in de buurt. Mocht het punt verder dan een kilometer of 3 liggen van de Cache locatie overleg dan of zorg voor een punt dichterbij. Dit om de Cache op de juiste omgeving op de verschillende kaarten te krijgen.

 

Als je ervoor kiest om dit type Cache aan te melden verstrek dan zoveel mogelijk gedetailleerde informatie in een reviewers note en meld alle punten als extra waypoints (zichtbaar of onzichtbaar) aan bij de Cache.

Wij adviseren je om eerst een aantal caches te vinden voordat je begint met het plaatsen van caches. Informatie over hoe een cache te vinden vind je op de vinden pagina. Om een goede (lang houdbare, leuke, interessante) geocache (niet virtual) te maken is het handig om de volgende stappen door te lopen:

 

voorbereiding:

- een goede locatie vinden

- voldoende toestemming regelen

- een doos, container of ander ding uitzoeken

- inhoud voor in je cache bepalen

 

- plaatsen

- plaatjes opladen

- html wel of niet gebruiken

- het cache formulier

- ikoontjes instellen

 

Over goud, zilver en brons kan ik niets vinden??

bewerkt door Team Underground
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb jij niet zo'n slimme buurman waarschijnlijk. :eek:

 

Maar goed, iedereen doet maar lekker wat ie wil, dan hou ik me wel gewoon aan de regels. :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

 

Waar staan eigenlijk al deze regels?? Goud, Zilver, Brons, Volgorde van plaatsing ed..

 

 

Volgorde van plaatsing vind je in de richtlijnen van gc.nl.... Je Cache dient geplaatst en af te zijn op het moment dat je hem actief maakt (opgeeft om na te laten kijken/reviewen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb jij niet zo'n slimme buurman waarschijnlijk. :eek:

 

Maar goed, iedereen doet maar lekker wat ie wil, dan hou ik me wel gewoon aan de regels. :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

 

Waar staan eigenlijk al deze regels?? Goud, Zilver, Brons, Volgorde van plaatsing ed..

 

 

Volgorde van plaatsing vind je in de richtlijnen van gc.nl.... Je Cache dient geplaatst en af te zijn op het moment dat je hem actief maakt (opgeeft om na te laten kijken/reviewen).

 

"Dient" Nee er staat "het zou handig zijn".

 

 

Daar komt nog eens bij dat de cache op het terrein van SBB ligt dus ik kan niet eerst de ammobox plaatsen en daarna pas toestemming gaan vragen.

 

Ik kwam er pas achter toen ik mijn cache had aangemeld op geocaching.nl dat hij op een SBB terrein kwam te liggen.

 

Uitwerking: Als je een cache plaatst zonder dat je toestemming geregeld hebt (omdat we er niet naar gevraagd hebben of omdat je simpelweg gekozen hebt voor een locatie waarvan we met de eigenaren geen harde afspraken hebben) ben je eigenlijk bezig met het om zeep helpen van geocachen in Nederland. Wordt je cache ooit gevonden door de eigenaar / beheerder van een terrein en ligt die cache toevallig in een kwetsbaar gebied (wat alleen de beheerder / eigenaar kan weten omdat die zijn terrein heel goed kent) is het natuurlijk goed voor te stellen dat de eigenaar / beheerder van dat terrein niet blij is met je actie. Beheerders / eigenaren die een vervelende ervaring hebben met geocachen zijn geneigd om alle caches die ooit op hun terrein geplaatst zouden willen worden niet toe te laten. Dit is weer heel jammer voor de geocachers want er is dan weer minder kans op een leuke cache in een bepaald gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Moderator

.... ik heb weinig zin om hier verder over te praten en ga gewoon lekker mij hobby uitoefenen....

In bericht 7 van dit topic zeg je al dat je weinig zin hebt om er over te praten, hierna heb je echter meerdere malen ( om precies te zijn 5 keer ) gereageerd.

Wanneer stop je en ga je verder met je hobby :D:eek:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...