Spring naar bijdragen

Gezocht proefloper


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

je bent best vermoeiend :thumbup: Alles wat wel en niet " moet" staat dus duidelijk vermeldt in de richtlijnen..

 

Over dat hele goud, zilver, brons.... daar hebben we de statistieken voor.. en al hele ladingen berichten op het forum.. zoek en gij zult vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verstop een cache.. richtlijnen gc.nl, richtlijnen alle cache-typen en dan in het stukje boven het vetgedrukte.

 

Ik heb het gelezen bedankt!! je heb gelijk moeilijk te vinden, maar in mijn geval is het iets anders gelopen, na dat hij goedgekeurd is heb ik hem gelijk op niet aktief gezet met het bericht er bij dat de box nog geplaatst moest worden, had ik hem al eerder geplaatst dan had hij maanden nutteloos daar gelegen i.a.v. toestemming van SBB. Vandaar de plaatsing achteraf.

 

 

Maar nog een vraag: waar vind ik dan het verhaal over goud, zilver en brons?

 

je bent best vermoeiend :thumbup:

 

Dan moet je niet reageren, het is toch ook jammer als ik geen antwoord aan je geef.

 

Maar misschien heb je gelijk ik moet zwijgen.

 

 

 

Dit was eigenlijk mijn vraag:

 

Ik ben op zoek naar een proefloper die onze nieuwe multicache wil uittesten.

 

Welk team meld zich aan? Stuur een mailtje mocht je interesse hebben.

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...a6-4e9ec7be5b71

 

Totdat andere over regels begonnen te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig de cache is nu toch proef gelopen door 5 personen daarmee is je vraag ook al beantwoordt!!

 

Dus laat het Topic sluiten en je krijgt geen reacties meer :thumbup:

 

knifemen

 

Dat verzoek heb ik al eerder gedaan maar blijkbaar is er geen moderator aanwezig???

 

OFF TOPIC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig de cache is nu toch proef gelopen door 5 personen daarmee is je vraag ook al beantwoordt!!

 

Dus laat het Topic sluiten en je krijgt geen reacties meer :thumbup:

 

knifemen

 

Dat verzoek heb ik al eerder gedaan maar blijkbaar is er geen moderator aanwezig???

 

OFF TOPIC

 

Stuur dan een mailtje naar een moderator met de link dat ie gesloten kan worden!!

 

Knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig de cache is nu toch proef gelopen door 5 personen daarmee is je vraag ook al beantwoordt!!

 

Dus laat het Topic sluiten en je krijgt geen reacties meer :D

 

knifemen

Dat verzoek heb ik al eerder gedaan maar blijkbaar is er geen moderator aanwezig???

OFF TOPIC

In bericht zeven vraag je alleen om het in OFF TOPIC te plaatsen, niet om het te sluiten.

Het is maar een detail, maar toch.......

Ik moet het met Team_Maju eens zijn, je bent vermoeiend :eek:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nog een vraag: waar vind ik dan het verhaal over goud, zilver en brons?

 

In postje #21 van dit draadje heb ik duidelijk aangegeven dat het geschreven en ongeschreven regels betreft, dus naar die laatste kun je zoeken tot je een ons weegt, die vind je niet zwart op wit (alhoewel in de discussies?). :eek:

 

En hiermee heb ik voor het laatst in dit draadje geschreven! (Tenzij er natuurlijk iemand een vraag stelt, dan moet ik wel reageren). :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wel hoe het zit met Goud, Zilver en Brons.

 

Net zols een cache maar op één locatie ligt, maar van één type is en maar één omvang heeft is er ook maar één cacher die hem als eerste vind. Namelijk diegene die hem als eerste vind.

Ik ga regelmatig met Loper op stap. Als we voor metaal gaan dan heeft één van ons hem als eerste. Als ik aan een kant van de brug zoek en Loper aan de andere kant en hem daar vind, heb ik pech. En andersom ntuurlijk.

 

Waar staat dat? Waarschijnlijk nergen.

Wie heeft dat dan bepaald? Ik.

Waarom jij? Omdat ik de scripts heb gemaakt.

Is dat democratisch? Nee, maar wel efefctief.

 

Soms zouden meer mensen de hvl-logica van Pentagram moeten volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon het niet laten :rolleyes::rolleyes:

 

deze week een cache online gekomen en oeps de kist/rolletje ligt er niet. Mensen zaten blijkbaar al in de auto om te zoeken....

 

Ik weet het mosterd na de maaltijd maar ik dacht wel aardig om te posten

 

B)B)

 

September 18 by Kruimeldief (0 found)

Hmmm je "zo snel al goedgekeurd?" maakt alles weer goed. Ik zou zeggen, vertel het verder

De bedoeling is dat als een cache ter review wordt aangebonden, de cache helemaal klaar is en dus ook geplaatst is. Als de reviewer niets te vragen heeft en tevreden is met de cache, wordt deze immers direct gepubliceerd (online gezet) en de FTFers kunnen dan aan de slag gaan.

 

Zie onderstaande quote uit de guidelines van geocaching.com:

 

Your cache should be in place and ready to hunt at the time your cache page is submitted for review. If for any reason it is not ready, please either disable your cache page so that it won’t be seen by the reviewer until ready, or include a “note to reviewer” to explain your special circumstances (for example, waiting for a permit from a land manager).

 

Graag zsm de cache plaatsen.

[view this log on a separate page]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...