Spring naar bijdragen

Wat voor caches?


Dieckske

Aanbevolen berichten

Het lijkt nu alsof Vlinder de ignoreknop stevig heeft ingedrukt.

 

Dat je zó'n lage dunk van mij hebt kon ik niet bevroeden. Lange tijd heb ik gedacht dat rapporteurs en ignoranten de onderste sport van de forumladder deelden, maar sinds kort weet ik dat die positie is voorbehouden aan de rapporteurs. Ignoranten staan náást de ladder. Die horen niet op een forum thuis.

 

In beide gevallen is sprake van uitermate kinderlijk gedrag. Klikken tegen de meester of met toegeknepen ogen en vingers in de oren roepen: "Nana nana, ik hoor je lekker toch niet!". Een rapporteur kan echter nog handelen in een opwelling van oprechte verontwaardiging. Een ignorant handelt met voorbedachte rade.

 

Geen grotere zielepoot dan iemand die de discussie mijdt door mensen en meningen eenvoudig weg te vinken. Ignore = ignorance = bliss. Je wentelen in zalige onwetendheid en voortdurend 'de la moutarde après dîner' serveren omdat je reageert terwijl je onvolledig bent geïnformeerd. Wie forumleden in 'de negeer' zet, zet vooral zichzelf buitenspel. En dat maakt de ignorant tot een tragische schertsfiguur, nog droeviger dan een kokerraper op een carpoolplaats.

 

En om je nieuwsgierigheid te bevredigen hoef je maar op 'CloudCache' te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In feite is er niets mis met negeren. Voor degene die wordt genegeerd is het een belediging en het kan als zeer onprettig worden ervaren, maar de persoon die negeert kan goede redenen hebben.

 

Wanneer we bij een buurtbarbecue allemaal de grootste lol hebben en genieten van speklappen, braadworsten en nog veel meer, dan laten we de sfeer niet meer verpesten, zoals vorig jaar, door buurman Guus die een discussie begon over de onreinheid van varkensvlees. Ik zei dat hij koe eet, die in India heilig is en hij antwoordde dat hij niet in India woont. Ik zei dat hij kreeft eet die levend in kokend water wordt gegooid en hij zei dat de kreeft al dood was toen hij hem at.

 

De buurtbarbecue van vorige week was gezellig en smakelijk, veel speklappen en krabbetjes. Guus was er ook en hij probeerde weer zijn beklag te doen. Hij vond echter geen gewillig oor.

 

Guus schreeuwde: jullie zetten jezelf buitenspel als jullie niet naar mij luisteren!
Ik blies op mijn fluit en zei: Guus, jij staat buitenspel. Jouw doelpunt moet ik afkeuren, het is geen doelpunt. Guus werd boos en vond mij een slechte scheidsrechter. Gelukkig genoot iedereen van het feest, zij hadden mijn fluitsignaal niet eens gehoord.

 

Nu ik dit schrijf, denk ik: waarom doe ik dit? De zinloosheid zal wel weer blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Off topic.

Ik kom niet meer op geocaching.com. Mijn gebruikersnaam/wachtwoord wordt afgekeurd.

 

Probleem is algemeen zie ik net in twee andere topics.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dan is dat nu verder opgelost.

 

Nog steeds off topic maar dat is normaal in deze omgeving geloof ik.

Klopt, 75 % is off topic. Vragen niet beantwoorden, maar slechts kritiek leveren hoort daar ook bij. Ouwe koeien uit de sloot terwijl het kalf reeds is verdronken.

Wanneer iemand dan probeert de gemoederen te sussen met een grapje, is dat ook off topic.

 

Arend, je bent een roofvogel, ik ben slechts een nachtegaal.

 

Blijkbaar sta je daar buitenspel.

Ik sta nooit buitenspel, ik ben de doelverdediger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

En om je nieuwsgierigheid te bevredigen hoef je maar op 'CloudCache' te klikken.

 

Ik druk op Cloudcache en er verschijnt niets. Ik klik op Cloud Cache en ik krijg slechts caches in Iowa. Caches vrijwel zonder favo's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden vanavond een verjaardagsfeestje en ik kan beslist niet zeggen dat het een verjaagsdagsfeestje was a la Frank Boeijen, nooit meer een verjaardagsfeestje, het was erg gezellig.

Zie ik bij thuiskomst dat dit draadje weer verzandt in welles/ nietes. Bah.

Hoezo haantjesgedrag Vlindertje? Natuurlijk mag je er vol van zijn omdat je er aan hebt meegewerkt.

Maar er gaat kennelijk niets boven jouw goddelijkheid. Nogmaals bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...