Team Professor X Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Na drie jaar reageren op een uitgekauwd draadje, dat is een HOOGTEPUNT op het forum
TuuronTour Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Is het kookpunt inmiddels al bereikt?
globe_explorer Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Laten we er vooral geen punt van maken
GerardM86 Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Op het middelpunt van Nederland, nabij Putten, staat een ring, "waaraan je Nederland op kan tillen waarvan niemand iets merkt." Daar ligt ook een cache, [GCD9A0 Toch bleef het niet onopgemerkt toen men het gehele zwaartepunt (steen + ring) mee had genomen! Bleek een nieuwjaarsstunt te wezen geloof ik en inmiddels ligt ie weer netjes op zijn plek
bbommel Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Denk dat bij dsb nu het middelpunt van belangstelling in nederland is
hesselannema Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Denk dat bij dsb nu het middelpunt van belangstelling in nederland is das geen punt bij karwei
professor & co Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Misschien een idee om een Coin-hotel te starten op het middenpunt van het DSB stadion?
Nijen Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Misschien een idee om een Coin-hotel te starten op het middenpunt van het DSB stadion? Dan valt er daar tenminste nog 1 puntje te scoren
GrijsBaard Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 je hebt een punt als je de puntjes op de i zet. Zeker als je daar een punt van maakt zodat het een punt op de agenda wordt hoewel jouw punt zeker geen punt is zolang je maar de puntjes op de juiste pek zet. Het kan echter wel een punt worden als jouw punt geen punt is voor jou. dit punt gezegd hebbende zet ik er een punt achter.
Nijen Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 je hebt een punt als je de puntjes op de i zet.Zeker als je daar een punt van maakt zodat het een punt op de agenda wordt hoewel jouw punt zeker geen punt is zolang je maar de puntjes op de juiste pek zet. Het kan echter wel een punt worden als jouw punt geen punt is voor jou. dit punt gezegd hebbende zet ik er een punt achter. Amen.. ik bedoel uhh.. PUNT!
Mr.Atari Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Volgens mij wordt het tijd dat er hier een punt achter gezet wordt... Wat mij betreft mag dit draadje dicht...
Aanbevolen berichten