Hogelanders Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Ik ga er in elk geval op uit, gewoon geocachen. Later.
ceson Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 er komen wel erg veel vraagtekens in de lijst met caches te staan met het merendeel sudoku's als je daar niet van houd moetje er ook niet aan beginnen doen wij ook niet lekker naar buiten en lopen en zoeken prachtig toch?
hoedinie Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Zelf vind ik het puzzeldeel wel leuk, zolang er iets te puzzelen is. De gedachtenkronkels van de CO raden valt niet onder puzzelen. Sudoku's zijn allang geen puzzel meer. Daar zijn online oplossers voor. Net zoals er text analysers zijn voor ROT encryptie. Wat hierboven gezegd wordt ben ik het wel mee eens: als de puzzel te maken heeft met het onderwerp dan is daar niks mis mee.
gluppie Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Ik "draai" één PQ met caches bij mij in de buurt ZONDER mysterys. Voor mysterys heb ik een aparte PQ aangemaakt, en die download ik ook weer in een aparte database in GSAK. Ook als ik ergens anders ga cachen, en ik caches via GSAK ophaal, doe ik dat zonder de vraagtekentjes. Aangezien ik een route plan vanuit GSAK, heb ik geen last van alle vraagtekens. Als ik vervolgens eens tijd over heb ( ander woord voor vervelen), kijk ik in mijn speciale GSAK database, en de vraagtekens die ik kan oplossen, verplaats ik vervolgens gewoon naar mijn 'normale' database. Op deze manier hoef ik mij niet te ergeren aan al die vraagtekens.
Zandhaaschris Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 iedereen beleeft het spel op zijn eigen manier, ik vind het op regenachtige avonden erg leuk om met gedachtenkronkels van collega-cachers bezig te zijn, voor mensen die het maar niets vinden bestaat er een ignore-functie toch?
Heracross Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 En ik maar denken dat er keuze genoeg (te veel) is voor iedereen. Dus er blijft genoeg over om je toch full time te kunnen vermaken (of je puzzels nou doet of niet). Maar toch weer een lekker klaagplek gevonden hier... 1
Hogelanders Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 En ik maar denken dat er keuze genoeg (te veel) is voor iedereen. Dus er blijft genoeg over om je toch full time te kunnen vermaken (of je puzzels nou doet of niet). Maar toch weer een lekker klaagplek gevonden hier... Het wordt een ander verhaal als je omgeving volgestouwd wordt met dit soort ongein en de fatsoenlijke caches achterwege blijven. Dan heb ik m.i. een serieuze klacht, toch? En ja, er ligt nog genoeg in Nederland maar hier in het hoge noorden is alles al gauw ver weg...
Vlindertje Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 iedereen beleeft het spel op zijn eigen manier, ik vind het op regenachtige avonden erg leuk om met gedachtenkronkels van collega-cachers bezig te zijn, voor mensen die het maar niets vinden bestaat er een ignore-functie toch? Iedereen beleeft het spel op zijn eigen manier, maar een geocacher beleeft het spel zoals het is bedoeld. Leuk dat je van puzzelen en het oplossen van raadsels houdt, maar waarom noem je dat geocaching? Ik hou van witlof, bier en Beethoven, maar dat heeft toch niks met geocaching te maken? 1
Odlaniger Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Er ligt inderdaad weinig in Oldehove zie ik. Verhuizen een optie?
Diederikus Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Ik hou van witlof, bier en Beethoven, maar dat heeft toch niks met geocaching te maken? Zonder bier en klassieke muziek zouden mijn logs een stuk korter zijn. Witlof heeft er inderdaad niets mee te maken. 2
brouwertjes Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Vroeger vond ik puzzelen regelmatig nog wel aardig. Tegenwoordig heb ik steeds meer het gevoel dat een puzzel als excuus dient om een minder mooie plek of minder mooie cache te vergoeilijken. Uitzonderingen daargelaten, leg ik een puzzel die mij langer dan 10 minuten duurt gewoon aan de kant. Doe ze niet op een ignore-lijst want ik heb nou eenmaal geen 'last' van overbodige stipjes op de kaart. 1
Hogelanders Geplaatst 12 februari 2014 Geplaatst 12 februari 2014 Er ligt inderdaad weinig in Oldehove zie ik. Verhuizen een optie? Dat gaat inderdaad binnenkort gebeuren. We gaan hoogstwaarschijnlijk richting Haren. Er komen dan weer veel leuke caches "in de buurt".
Barry Geplaatst 13 februari 2014 Geplaatst 13 februari 2014 En ik ben er weer ingestonken vandaag, een poepcache... eh puzzelcache. Een hoop heen en weer gemail om de maker te helpen met zijn psychologische problemen. Uiteindelijk vat ik hem en ga ik vol verwachting na zo'n lange inspanning op pad. Hinkstapsprong over de poep en daar ligt de koker al. Onder de geurende drollen schrijf ik mijn log. Ik ga taktisch het poepveld af... dacht ik. En nee he, weer een poepschoen.Vanaf nu geen poepcaches meer voor mij. En voor de leggers, succes, er zullen gauw weer cachers aandienen, die jullie wellicht begrijpen. Hou vol.
Zandhaaschris Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 iedereen beleeft het spel op zijn eigen manier, ik vind het op regenachtige avonden erg leuk om met gedachtenkronkels van collega-cachers bezig te zijn, voor mensen die het maar niets vinden bestaat er een ignore-functie toch? Iedereen beleeft het spel op zijn eigen manier, maar een geocacher beleeft het spel zoals het is bedoeld. Leuk dat je van puzzelen en het oplossen van raadsels houdt, maar waarom noem je dat geocaching? Ik hou van witlof, bier en Beethoven, maar dat heeft toch niks met geocaching te maken? Ik hou naast het puzzelen ook van doosjes zoeken met ruilartikelen er in, als dat gecombineerd kan is het dubbel-leuk. als ik het spel volgens jou niet beleef zoals het is bedoeld... je hebt helemaal gelijk, ik ben het niet waard om mezelf geocacher te noemen. Wat dacht ik wel niet? En al die andere mensen? die ook dus niet.. kom op! we gaan ons allemaal uitschrijven bij gc.com zodat de echte geocachers overblijven. kruistochten zijn zoooooo 1568....
Aanbevolen berichten