Spring naar bijdragen

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van het 5 jarig bestaan van Geocaching.nl, hebben we 5 caches geplaatst in alle windrichtingen van Nederland.

De windrichtingen hebben een kleine afwijking :thumbup: , de reden is dat een teamlid in de omgeving de cache moet kunnen onderhouden. Speciaal voor deze blijde gebeurtenis hebben we een Lustrumteam samengesteld die de caches geplaatst hebben en verantwoordelijk zijn voor het onderhoud.

 

De caches zijn allemaal aardig gevuld en we wensen jullie veel succes.

 

 

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Noord

 

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Oost

 

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Zuid

 

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 West

 

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Midden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het zuiden komt er zoals gewoonlijk bij een initiatief 'verspreid door het hele land' bekaaid van af. De cache 'zuid' ligt doodleuk ruim 100 km naar het westen. Zelfs die van 'midden' is hemelsbreed iets dichter bij.

Maar genoeg gezeurd, er is een pluspuntje aan. Ik kan namelijk mijn cachebiertje dat ik ervoor had verwed nu houden. :blush:

Ik zou zeggen proost :D en ga zo door, de beroerde plaatsing van de caches valt natuurlijk in het niet bij al het goede werk wat er door het geocaching.nl team wordt gedaan.

 

EDIT: een positief punt is verder dat jullie voor de vragen wel caches door het hele land hebben gebruikt. Ik ga de komende dagen gewoon voor de lol spitten naar de antwoorden ook al zal ik de caches niet snel gaan zoeken.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De windrichtingen hebben een kleine afwijking ;) , de reden is dat een teamlid in de omgeving de cache moet kunnen onderhouden.

 

Echt prachtig die nieuwe jubileum caches..alleen Twinlife moet weer eens een pokke eind rijden voor die Noord te pakken heeft.....de afstand is zelfs nog verder naar Noord dan tussen de Noord en Midden.....misschien had je hem toch 30 KM noordelijker kunnen doen Krummel dan was het echt Noord geweest....

Zuid Drenthie is nu niet echt bepaald het Noorden.....sorry... :blush:

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met dit eerste lustrum, dat er nog vele mogen volgen.

 

Keep up your good jobs! :blush:

 

:D

 

 

Tip: Wat de locaties betreft misschien dat bij een volgende gelegenheid anderen de cache willen adopteren zodat ze wat centraler geplaatst kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst boort Ronald me 50 km lopen en 1 nacht "slapen" ;) door de neus :cry:

Dan zorgt het hele Geocache team ervoor dat ik minstens 500 km moet rijden voor 5 caches ;)

Wat een hobby :D

Zoals Barrie Stevens zegt : "Vooral Doorgaan"

 

Ruud cheers.gif en natuurlijk ook namens Marja wine.gif die hierbij alle vrijwilligers bedanken :blush:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zuiden komt er zoals gewoonlijk bij een initiatief 'verspreid door het hele land' bekaaid van af.

 

Ach, het noordwesten heeft ook een afstand van minimaal 80 km en dan zit er soms nog een IJselmeer tussen ook.

 

Maar: gefeliciteerd met de vijf jaar waar ik slechts een halve van heb meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...