Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Naar aanleiding van het 5 jarig bestaan van Geocaching.nl, hebben we 5 caches geplaatst in alle windrichtingen van Nederland. De windrichtingen hebben een kleine afwijking , de reden is dat een teamlid in de omgeving de cache moet kunnen onderhouden. Speciaal voor deze blijde gebeurtenis hebben we een Lustrumteam samengesteld die de caches geplaatst hebben en verantwoordelijk zijn voor het onderhoud. De caches zijn allemaal aardig gevuld en we wensen jullie veel succes. Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Noord Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Oost Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Zuid Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 West Jubileum Geocaching.nl 2001-2006 Midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Heel origineel idee. Vooral het eenmalig oplossen van de puzzel en dan goed bewaren voor de andere vier. Ik weet inmiddels waar er eentje ligt binnen redelijke afstand, maar heb geen tijd . Ik heb zowaar een klein vermoeden wie wel op pad gaat of is vanmiddag voor die lokatie. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Ik zie wel op de lijst met de nieuwste caches dat deze allemaal UNAPPROVED CACHES heten. Dat geldt voor meerdere caches die pas gepubliceerd zijn . Ik ga er vanuit dat met 5 jaar ervaring dit snel is opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Van harte gefeliciteerd met het lustrum Natuurlijk vooral voor de vrijwilligers die het mogelijk maken dat we met zijn allen zo'n leuke hobby kunnen uitoefenen Ga vooral zo door! Groetjes van CrankyHenkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 GEFELICITEERT!!! dat word dus een feestje op de geochat vanavond.. tot dan dan maar groetjes Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Leuke puzzels ook om elke provincie mee te laten doen. Oplossingen al gevonden. Even de posities invoeren, hopen geen rekenfouten te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debendevanvier Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 wat erg leuk En gefelciteerd en wij lopen hem wanneer het warmer wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 (bewerkt) Het zuiden komt er zoals gewoonlijk bij een initiatief 'verspreid door het hele land' bekaaid van af. De cache 'zuid' ligt doodleuk ruim 100 km naar het westen. Zelfs die van 'midden' is hemelsbreed iets dichter bij. Maar genoeg gezeurd, er is een pluspuntje aan. Ik kan namelijk mijn cachebiertje dat ik ervoor had verwed nu houden. Ik zou zeggen proost en ga zo door, de beroerde plaatsing van de caches valt natuurlijk in het niet bij al het goede werk wat er door het geocaching.nl team wordt gedaan. EDIT: een positief punt is verder dat jullie voor de vragen wel caches door het hele land hebben gebruikt. Ik ga de komende dagen gewoon voor de lol spitten naar de antwoorden ook al zal ik de caches niet snel gaan zoeken. 22 februari 2006 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 De windrichtingen hebben een kleine afwijking , de reden is dat een teamlid in de omgeving de cache moet kunnen onderhouden. <{POST_SNAPBACK}> Echt prachtig die nieuwe jubileum caches..alleen Twinlife moet weer eens een pokke eind rijden voor die Noord te pakken heeft.....de afstand is zelfs nog verder naar Noord dan tussen de Noord en Midden.....misschien had je hem toch 30 KM noordelijker kunnen doen Krummel dan was het echt Noord geweest.... Zuid Drenthie is nu niet echt bepaald het Noorden.....sorry... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Gefeliciteerd met dit eerste lustrum, dat er nog vele mogen volgen. Keep up your good jobs! Tip: Wat de locaties betreft misschien dat bij een volgende gelegenheid anderen de cache willen adopteren zodat ze wat centraler geplaatst kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 nouw....t is hier op de chat nog geen feest hoor! en ik had nog wel op een feesie gehoopt nouw....k zie je daar, Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 (bewerkt) Eerst boort Ronald me 50 km lopen en 1 nacht "slapen" door de neus Dan zorgt het hele Geocache team ervoor dat ik minstens 500 km moet rijden voor 5 caches Wat een hobby Zoals Barrie Stevens zegt : "Vooral Doorgaan" Ruud en natuurlijk ook namens Marja die hierbij alle vrijwilligers bedanken 22 februari 2006 bewerkt door Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGup & Zoefff Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Gefeliciteerd!!!!!!! We zijn reuze in onze schik, dat wij 2½ jaar geleden de geocaching.nl paginga hebben ontdekt. Dit heeft geleid tot een leuke hobby. Bedankt hiervoor en op naar het tweede lustrum. GeoGup & Zoefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjorri Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Het zuiden komt er zoals gewoonlijk bij een initiatief 'verspreid door het hele land' bekaaid van af. Ach, het noordwesten heeft ook een afstand van minimaal 80 km en dan zit er soms nog een IJselmeer tussen ook. Maar: gefeliciteerd met de vijf jaar waar ik slechts een halve van heb meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliboeli Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Heb ook de puzzel opgelost. west is hier vlakbij en die zal ik morge dus maar gaan bezoeken. nog gefeliciteert met het jubileum en keep up the good work roeliboeli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden