Spring naar bijdragen

Jubileum Geocaching.nl 2001-2006


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Wat heb je nou aan vijf caches... Taart wil ik zien :-)

 

Maar ondanks dat: Gefeliciteerd en bedankt voor het prachtwerk dat jullie afgelopen vijf jaar hebben verricht. Als stichting, maar ook als cacheleggers. Zonder jullie was Geocaching nooit zo populair geworden. It’s a simple.

 

Dus hoedje af, lichte buiging, Grote veer, veel respect.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt voor alle felicitaties!!

 

Heel de dag alles rond het lustrum en de caches gevolgd. Van het posten/controleren van de dik 6000 mailtjes die vannacht de deur zijn uitgegaan tot de laatste reacties in het forum.

 

Vanmiddag wel honderd keer op de refreshknop gedrukt om te zien wie als FTF uit de bus zou komen. Stomverbaast dat de eerste al na enkele uren gevonden werd!

 

Dag kon helemaal niet meer stuk toen Rita thuis kwam met een mooie bos bloemen :(:D

Vertelde dat ik die beter voor haar had kunnen kopen omdat ze vijf jaar een geocaching weduwe is geweest. :D

 

Niet in de laatste plaats wil ik iedereen bedanken die deze site bezoekt. Zonder jullie positieve inbreng had ik het geen jaren volgehouden.

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie wel op de lijst met de nieuwste caches dat deze allemaal UNAPPROVED CACHES heten. Dat geldt voor meerdere caches die pas gepubliceerd zijn.

 

Ik ga er vanuit dat met 5 jaar ervaring ;)  dit snel is opgelost.

Voor klachten zul je toch echt op geocaching.com moeten zijn. De caches worden nog altijd online gezet door een reviewer van geocaching.com, via de server van geocaching.com in de database van geocaching.com. Ook de desbetreffende reviewer kan er niets aan doen. De fout zit bij geocaching.com. De caches zijn gewoon sneller in beeld dan dat de server het kleurtje kan vervangen. Neem van mij aan, iedere cache die online komt is approved. Een unapproved cache zul je nooit online kunnen zien. Ook al staat er unapproved, ff wachten dan, approved is het al, alleen de naam moet zich nog aanpassen.

De 5 jaar ervaring bij geocaching.nl zal er niets aan kunnen doen of veranderen.

Als je klachten hebt over een produkt van de Edah, lijkt het me zinvol dat je die meldt bij de Edah en niet bij C1000. ;)

 

 

De windrichtingen hebben een kleine afwijking, de reden is dat een teamlid in de omgeving de cache moet kunnen onderhouden.

 

Echt prachtig die nieuwe jubileum caches..alleen Twinlife moet weer eens een pokke eind rijden voor die Noord te pakken heeft.....de afstand is zelfs nog verder naar Noord dan tussen de Noord en Midden.....misschien had je hem toch 30 KM noordelijker kunnen doen Krummel dan was het echt Noord geweest....

Zuid Drenthie is nu niet echt bepaald het Noorden.....sorry... :naughty:

Gr Twinlife

 

Het was of een cache in mijn omgeving of helemaal geen cache. De reviewer had de cache nooit goedgekeurd als ik de cache 50 kilometer van mijn woonplaats had geplaats. Zit hem in de regel van cache onderhoud. De 15 kilometer noordelijker nu, rij ik sneller naar toe als er iets mis is dan 50 kilometer. Ik ben nu eenmaal de Noordelijkste teamlid van geocaching.nl ;) En ook meteen een van de fijnste en aardigste teamleden die er is, geweest is, of ooit zal komen. Degene die het daar niet mee eens is, bedenk je maar een 2e keer alvorens je het lef hebt er tegenin te gaan. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was of een cache in mijn omgeving of helemaal geen cache. De reviewer had de cache nooit goedgekeurd als ik de cache 50 kilometer van mijn woonplaats had geplaats. Zit hem in de regel van cache onderhoud. De 15 kilometer noordelijker nu,  rij ik sneller naar toe als er iets mis is dan 50 kilometer. Ik ben nu eenmaal de Noordelijkste teamlid van geocaching.nl ;) En ook meteen een van de fijnste en aardigste teamleden die er is, geweest is, of ooit zal komen. Degene die het daar niet mee eens is, bedenk je maar een 2e keer alvorens je het lef hebt er tegenin te gaan. 

 

De fijnste en de aardigste teamlid kan je nu helemaal vergeten met deze actie om een jubileumcache in het midden van het land te plaatsen ipv van 30km (geen 50) naar het Noorden....er was vast wel wat te regelen geweest voor onderhoud oid zodat deze ook goedgekeurd zou worden.....

 

Krummel ik mocht je altijd graag maar mijn stem krijg je niet meer als fijnste en aardigste. ;)

Maar aangezien dat dit mijn 2000 postje is (zijn er al wel meer, maar niet meer zichtbaar) en ik geroepen heb dat het zou stoppen bij 2000 zal je Twinlife's stem zo-wie-zo niet krijgen. ;)

 

Vaarwel.......

 

Gr Twinlife :beerchug:

 

Bye Bye :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF offtopic, alleen al omdat het zo dramatisch is.

De fijnste en de aardigste teamlid kan je nu helemaal vergeten met deze actie om een jubileumcache in het midden van het land te plaatsen ipv van 30km (geen 50) naar het Noorden....er was vast wel wat te regelen geweest voor onderhoud oid zodat deze ook goedgekeurd zou worden.....

Helaas, met een auto die het bijna heeft begeven is eigenlijk cache-onderhoud van 15 kilometer afstand niet meer te doen. De reviewer heeft dat goed ingeschat.

 

Ach, zo lang jij nog speciaal helemaal vanuit het hoge Groningse noorden langs komt bij mij in het wat zuidelijker Drentse noorden, om een prikstok (de immens populaire infuusstandaard) op te halen of een cache van mij te loggen omdat ik die binnen een paar dagen ga archiveren, of om wat coins te loggen en een bak koffie mee te nemen, moet deze afstand ook voor jou geen bezwaar zijn mijn beste jongen ;)

 

Het Noorden is een betrekkelijk iets natuurlijk. Oosterhesselen schijnt voor jou als Noorden ineens te ver in het Zuiden te liggen. Pentagram uit het Zuiden des lands, daarentegen wil wel cachen hier, maar vind het eigenlijk te ver in het Noorden. Om het leed voor hun te verzachten heb ik ze daarom maar aangeboden hier te komen eten. :beerchug:

Tja, dan zal ik je die aanbod ook moeten doen. Dan is het leed al weer verzacht voor de verre reis die je dan hebt moeten ondernemen.

 

Krummel ik mocht je altijd graag maar mijn stem krijg je niet meer als fijnste en aardigste. :naughty:

Daarover hoeft ook niet gestemd te worden. Ik was het immers al.

 

Maar aangezien dat dit mijn 2000 postje is (zijn er al wel meer, maar niet meer zichtbaar) en ik geroepen heb dat het zou stoppen bij 2000 zal je Twinlife's stem zo-wie-zo niet krijgen. ;)

Kleine correctie vriend. Er kunnen er niet meer zijn. Gedeleted berichten en berichten op invisible gezet worden niet van het totaal afgetrokken.

 

Hmmm, wie stopt er nu? Jij de persoon Thomas? Of Twinlife? Dar zit namelijk wel degelijk verschil in.

 

Vaarwel.......

 

Wat dramatisch. Welnu vaarwel Twinlife.

 

GRTZ

 

Kruimeldief die een volunteercoin, op naam gesteld, eronder durft te verwedden dat Thomas onder andere nicknames gewoon blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaarwel.......

 

Gr Twinlife  :beerchug:

 

Bye Bye  ;)

Hoera, tijd voor een feestje. Wat kan het leven toch mooi zijn, een jubileum een een feest :naughty:

Vaarwel Twinlife het was niet leuk je gekend te hebben en ik zal je niet missen ;)

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd met de eerste 5 jaar. Middels dit berichtje willen wij iedereen bedanken die het mogelijk maken en gemaakt hebben, om in Nederland te kunnen cachen :beerchug: .

De eerste jubileum cache (Zuid) hebben we al te pakken ;) .

Ook al zijn er in het forum niet veel berichtjes van ons te vinden, zijn we regelmatig aan het kijken wat er zoal leeft in het wereldje en zonder jullie inzet zou dit niet kunnen.

 

Nogmaals bedankt en op naar de 10 :naughty:

 

Team KarNie

bewerkt door Team KarNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF offtopic, alleen al omdat het zo dramatisch is........

 

Kruimeldief die een volunteercoin, op naam gesteld, eronder durft te verwedden dat Thomas onder andere nicknames gewoon blijft.

 

 

Hoe zit het eigenlijk met de weddenschap?????

Volgens mij komt Twinlife binnenkort, onder zijn eigen naam weer terug op het Forum :thumbup:

 

Marja :wine:de wens is de vader van de gedachte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...