Reintje de Vos † Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Ik duik er even in. Als het weer ok is geef ik hier een gil.Excuses voor het ongemak. Geoman zit ondertussen in de telefoon te brullen. Daarom neem ik de honneurs waar: Het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Yep. het werkt hier nu ook als een speer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) Waarom voel ik me dan zo alleen op de chat? 23 december 2005 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Na ja het is toch wel duidelijk Peetee je hebt een BAN..... <{POST_SNAPBACK}> Jaaaah, dat vind jij wel leuk hè? <{POST_SNAPBACK}> Dit zijn jou woorden hoor Peetee, ik kan je verzekeren dat het niet leuk is om een ban te krijgen. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) Overigs wel comisch, log net in via irc.quicknet.nl, welkom op #geocaching Waar staat die aanduiding dat dit een uitsluitend nederlands kanaal is? Ja ok in de welkoms tekst maar verder is het in de channel name niet terug te vinden. Verder wel lekker rustig daar voel me wat eenzaam. 23 december 2005 bewerkt door Crow & Éowyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 Dit zijn jou woorden hoor Peetee, ik kan je verzekeren dat het niet leuk is om een ban te krijgen. Hier spreekt een man met ervaring?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) Dit zijn jou woorden hoor Peetee, ik kan je verzekeren dat het niet leuk is om een ban te krijgen. <{POST_SNAPBACK}> Hier spreekt een man met ervaring?? <{POST_SNAPBACK}> Niet alles vertellen Peetee, geen slapende honden wakker maken..... Wij gaan of-topic merk ik wel, al ben ik hier geen modje maar nu weer graag on-topic. Gr Twinlife 23 december 2005 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 december 2005 Share Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) iemand bekend met de irc settings voor het chat kanaal dat je via geochat selecteerd? Edit: heeft zich opgelost: kan niet met flashchat. Jan 23 december 2005 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 24 december 2005 Share Geplaatst 24 december 2005 (bewerkt) Ik ben nu twee dagen op de chat geweest maar je kan het nu op het ogenblik wel een chat van Noordelingen noemen. Een uitzondering daargelaten.... Gr Twinlife 24 december 2005 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 Compatibiliteiten ???? Nou bij mij start hij wel op, kan ik een ' kamer' in, hoor geluidjes, maar verder homaar ! Zijn er nog meer mensen met deze klacht ? Ahaah, Netscape doet het niet. De door mij zo verafschuwde explorer wel ! Compatibiliteiten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 Ik heb gisteren nog ge(o)chat via netscape Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 GeoChat werkt hier zowel met Firefox 1.5, Iexplorer als Netscape V8.0 perfect. Mogelijk een oude verie van Netscape? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 Klopt, een 7.1. Zou niets mee aan de hand moeten zijn. Alleen hoofdscherm komt op, maar er gebeurt niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 Werk hier met firefox 1.5 en flashplayer en het werkt goed. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 31 december 2005 Share Geplaatst 31 december 2005 Klopt, een 7.1. Zou niets mee aan de hand moeten zijn. Alleen hoofdscherm komt op, maar er gebeurt niets. <{POST_SNAPBACK}> Hier zelfs een versie 7.02 Niente problemas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten