Spring naar bijdragen

Geocaching chat


worldwidebug

Moet het geocaching.nl chatkanaal een nieuw leven ingeblazen worden?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het geocaching.nl chatkanaal een nieuw leven ingeblazen worden?

    • Ja
      44
    • Nee
      35
    • Weet niet
      9


Aanbevolen berichten

Geinteresseerden kunnen via deze weg de voorlopige officiele chatroom bereiken:

 

-Ga naar www.borgirc.net

-Kies nederland/belgie

-Download borgirc

-Installeer dit progje

-Start het progje op

-Ga in het scherm wat je krijgt naar file -----> select server

-kies add

-Voer bij description Geocaching.nl in

-Voer bij irc server irc.quicknet.nl in

-Klik aan connect to server

-Type onderaan in de balk /join #geocaching.nl

-je bent nu in de chatroom

-Nog even bij favorites kiezen "Add to favorites' en een vinkje zetten bij join on connect.

 

De volgende keer dat je dit progamma opstart hoef je al deze stappen niet meer te doorlopen, je klikt eenvoudig het bliksemtekentje linksboven aan en je komt direct in de room.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tsja wat zal ik zeggen wwb. Laat ik het proberen netjes te doen.

Ik weet niet waar je de term officieel vandaan haalt, heb je daarvoor opdracht gekregen van geocaching.nl dan? Of is dit een manier om te proberen naam te maken?

Ik denk dat de mensen op het volgens jou on officiele irc geocaching kanaal zitten erg weinig op hebben met dit soort methodes om jezelf te lanceren. En dan zeg ik het nog erg netjes.

Maar goed veel succes met JOUW room.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haak moet het ook aan heksjes overlaten die weten dat beter :D

 

Mag ik er even bij zeggen dat dit gaat over een officieel kanaal voor www.geocaching.nl? EDIT Camelion --- onjuiste tekst verwijderd ---

 

Wat bedoel je met dat heksending..?? (edit: nu niks meer...)

bewerkt door Camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja wat zal ik zeggen wwb. Laat ik het proberen netjes te doen.

Ik weet niet waar je de term officieel vandaan haalt, heb je daarvoor opdracht gekregen van geocaching.nl dan? Of is dit een manier om te proberen naam te maken?

Ik denk dat de mensen op het volgens jou on officiele irc geocaching kanaal zitten erg weinig op hebben met dit soort methodes om jezelf te lanceren. En dan zeg ik het nog erg netjes.

Maar goed veel succes met JOUW room.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

Kaptein Haak,

 

Deze discussie zet ik met alle plezier voort, maar niet op dit forum. Dit topic heeft een duidelijk thema. Doel van deze poll is dat we er de informatie uit moeten halen die we nodig hebben, zonder dat we in details treden over het wie en waarom. Dit zou ik ook jammer vinden, omdat het doel van een eventuele chatroom ook is, dat iets dergelijks toegankelijk moet worden voor iedereen. Feit is dat er een officiele chatroom ontbreekt op deze site en ik vind dat we moeten uitzoeken of iets dergelijks de moeite waard is. Zoals de poll het uitwijst is er draagvlak voor en ik vind dan ook dat we onze ogen niet moeten sluiten en e.e.a. moeten ondernemen.

 

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je me altijd mailen.

 

vriendelijke groet,

worldwidebug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haak moet het ook aan heksjes overlaten die weten dat beter :yes:

 

Mag ik er even bij zeggen dat dit gaat over een officieel kanaal voor www.geocaching.nl? EDIT Camelion --- onjuiste tekst verwijderd ---

 

EDIT Camelion --- onjuiste tekst verwijderd --- Onze heks is hier al jaren een zeer gewaardeerd persoon :D

bewerkt door Camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voer hem dus wel hier voort omdat je claimt de offieciele chatroom te hebben geopend. Bovendien is je kaatste uitlating alsof het irc niet voor iedereen toegangkelijk zou zijn. Zou er toch graag met iedereen over praten want het gaat iedereen aan als je dat claimt te zijn. Uiteindelijk zijn we allemaal gebruikers van geocaching.nl. Bovendien zou het je netjes hebben gestaan als je dit had besproken met de mensen van dat geocaching kanaal waar je overigens gisteren zelf nog was.

 

Groeten Kapitein Haak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geinteresseerden kunnen via deze weg de voorlopige officiele chatroom bereiken:

 

De volgende keer dat je dit progamma opstart hoef je al deze stappen niet meer te doorlopen, je klikt eenvoudig het bliksemtekentje linksboven aan en je komt direct in de room.

Ok, ik was daar net, 1 user, me :D

Voor mensen die ala minuut iets willen weten kan dit medium toch best een goed ding zijn,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja wat zal ik zeggen wwb. Laat ik het proberen netjes te doen.

Ik vind dat je jezelf buitengewoon netjes uitdrukt Haak! :D

 

Deze discussie zet ik met alle plezier voort, maar niet op dit forum.

Waarom niet? Het begint er een beetje op te lijken dat het opnieuw opzetten van de #geocaching.nl versie van het chat-kanaal tot doel heeft om de #geocaching de wind uit de zeilen te halen.

En wat daar de zin van is ontgaat me volledig.

 

Dit topic heeft een duidelijk thema. Doel van deze poll is dat we er de informatie uit moeten halen die we nodig hebben, zonder dat we in details treden over het wie en waarom.

Klopt. En de informatie die ik hier uit haal heb ik hiervoor beschreven.

 

Dit zou ik ook jammer vinden, omdat het doel van een eventuele chatroom ook is, dat iets dergelijks toegankelijk moet worden voor iedereen.

#geocaching is toegankelijk voor iedereen.

 

Feit is dat er een officiele chatroom ontbreekt op deze site en ik vind dat we moeten uitzoeken of iets dergelijks de moeite waard is. Zoals de poll het uitwijst is er draagvlak voor en ik vind dan ook dat we onze ogen niet moeten sluiten en e.e.a. moeten ondernemen.

Maar feit is ook, dat ook al wordt er een chatroom aan deze site gekoppeld (en van mij mag hij er komen hoor!), dat op deze manier nog steeds het wiel opnieuw wordt uitgevonden.

Als je van chatten en van geocachen houdt, kun je dus al heel lang op irc terecht.

En dan maakt het helemaal niet uit of het kanaal #geocaching of #geocaching.nl heet.

 

En opmerkingen als "heksending" vind ik al helemaal niet in deze topic passen. Wat mij betreft: "Een volslagen kansloze opmerking", om Leo Beenhakker maar eens te citeren.

 

Opmerkelijk trouwens ook dat de nickname worldwidebug speciaal voor dit draadje lijkt te zijn gekozen: 5 berichtjes, en allemaal in dit draadje!

Alsof er iets verborgen moet blijven. Opmerkelijk! :yes:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opmerkelijk trouwens ook dat de nickname worldwidebug speciaal voor dit draadje lijkt te zijn gekozen: 5 berichtjes, en allemaal in dit draadje!

Alsof er iets verborgen moet blijven. Opmerkelijk!  :D

 

Tja deze opmerking had ik er ook staan Peetee bij mijn tweede postje, maar ben natuurlijk nog even aan het neuzen geweest en heb hem uiteindelijk maar weer weggehaald. :yes:

 

Gr Twinlife

 

**Off-topic**

Ps het is meneer I***A niet Piet. :D

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast limbabneesje

Opmerkelijk trouwens ook dat de nickname worldwidebug speciaal voor dit draadje lijkt te zijn gekozen: 5 berichtjes, en allemaal in dit draadje!

Alsof er iets verborgen moet blijven. Opmerkelijk!  :D

 

Tja deze opmerking had ik er ook staan Peetee bij mijn tweede postje, maar ben natuurlijk nog even aan het neuzen geweest en heb hem uiteindelijk maar weer weggehaald. :yes:

 

Gr Twinlife

 

**Off-topic**

Ps het is meneer I***A niet. :D

 

Wat een achterdocht, en dat alleen omdat een medecacher serieus een leuke room wilt starten. Wie o wie heeft hier wat te verbergen?

 

Ik ben in elk geval voor een leuke chatroom speciaal voor geocachers, en dan mensen met wie ik dingen kan delen.. en ja, dat kan ik op een forum ook, maar ik reageer graag rechtstreeks en niet zo ... hoe zal ik het netjes zeggen... als kapitein haak.

 

Gun iedereen gewoon zijn hobby, en als iemand een room wilt hebben buiten #geocaching, so be it.

En ja, room is nog leeg, maar er komen vanzelf meer mensen.. en laten we hopen dat het in elk geval leuke mensen zijn, die de lol van anderen niet proberen weg te halen met hun negatieve uitingen. Hoe werd dat vroeger ook alweer genoemd? Kinderachtig, ja, dat was het woord.

 

Hmmm, vraag je af hoeveel je nu gaat vinden over Limbabneesje... succes met zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...