Spring naar bijdragen

Geocaching chat


worldwidebug

Moet het geocaching.nl chatkanaal een nieuw leven ingeblazen worden?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het geocaching.nl chatkanaal een nieuw leven ingeblazen worden?

    • Ja
      44
    • Nee
      35
    • Weet niet
      9


Aanbevolen berichten

Meerdere malen is er een chatkanaal "in de lucht" geweest bij www.geocaching.nl helaas tevergeefs, wat denken jullie.... Is het de moeite waard een (gezellig en open) chatkanaal over geocaching nieuw leven in te blazen?

 

Jullie opinie is medebepalend voor het doorzetten hiervan.

 

Groetjes

 

worldwidebug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het zal mij een vreugde zijn of er nieuw leven in geblazen word, kom er nooit op ook mede natuurlijk omdat ik weet dat er niemand op zit. :naughty:

 

Maar van mij mag het hoor, zal er misschien wel komen, maar als iemand met mij chatten wil weet diegene mij ook wel te vinden op msn of Skype oid....

 

 

Gr Twinlife :thumbsup:

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal mij een vreugde zijn of er nieuw leven in geblazen word, kom er nooit op ook mede natuurlijk omdat ik weet dat er niemand op zit. :naughty:

 

Maar van mij mag het hoor, zal er misschien wel komen, maar als iemand met mij chatten wil weet diegene mij ook wel te vinden op msn of Skype oid....

 

 

Gr Twinlife  :thumbsup:

 

Dat is waar, echter de promotionele aspecten moet je ook niet uit het oog verliezen. Er zijn mensen die niet weten wat geocaching is en een chat is mogelijk een middel mensen warm te laten lopen voor een nieuwe hobby. Wij kwamen erachter via een of ander weblog, misschien zijn er mensen die via deze weg hun nieuwe hobby vinden.

 

groetjes

 

 

worldwidebug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou er wel blij mee zijn al was het maar om veel gechat, wat hier toch plaats vind, uit te kunnen bannen. Of beter en netter gezegd, om daar een behoorlijk alternatief voor te kunnen bieden. Wel vind ik duidelijke regels en een beheerder van noodzakelijk belang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar, echter de promotionele aspecten moet je ook niet uit het oog verliezen. Er zijn mensen die niet weten wat geocaching is en een chat is mogelijk een middel mensen warm te laten lopen voor een nieuwe hobby. Wij kwamen erachter via een of ander weblog, misschien zijn er mensen die via deze weg hun nieuwe hobby vinden.

 

 

Ik denk dat je die promotionele aspecten wel achterwege kunt laten op zo'n chat, je kan je info over het geocaching overal weg halen, is het niet op .nl of het forum dan hebben een hoop geocachers wel een eigen site met uitleg over het hoe en wat van geocaching.

 

Trouwens ben bang dat je weinig gaat leren op zo'n chat, een hoop geouwehoer krijg je er wat nu soms op het forum gebeurt.(of niet Camelion :naughty: )

 

Maar nogmaals het mag van mij hoor.

 

 

Gr Twinlife :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mij lijkt een geocaching chat wel leuk  :lol1:

Hoe dat IRC werkt heb ik geen flauw benul van.... als iemand me dat een keer in een mail wil uitleggen, graag   :lol1:

 

Nu meen ik ook dat dit ook al een keer op het forum is uitgelegd, maar dit kan ik ook mis hebben.

Nu sprak ik gisteren eentje (een Geocacher) op msn die irc als zijn tweede huis beschouwd dus misschien dat die het ook wel uitleggen.

 

 

Gr Twinlife :D

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja met die geocacher wordt ik dus bedoeld en ja het is ongeveer mijn tweede huis.

Het is eigenlijk niet zo moeilijk, er zijn programma's als Mirc waarmee je op de irc kanalen kunt komen en het betreft het kanaal #geocaching.

Uitgebreidere uitleg vind je hier: http://www.megaheks.nl/index2.htm

 

Groeten Team Kapitein Haak die nu eerst gaat eten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...