Spring naar bijdragen

Vette Regio Eindhoven


Vinnie1

Hoe moet de Vette regio Eindhoven gaan heten?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe moet de Vette regio Eindhoven gaan heten?

    • -- (geen naam)
      23
    • Lampegat
      1
    • Kesjhoven
      14
    • Cachegat of Kesjgat
      0
    • Eindhoven, de gekste
      0
    • Multihoven
      3
    • Cachetown Eindhoven eo
      3
    • Multimax
      0
    • De Reus van Brabant
      1
    • De Parel van Brabant
      0
    • Veul kesjes
      1
    • Kempen-caches
      1


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar gaat dit over ?!?!!?! Geen naam natuurlijk!!!!!!!!

Voor je het weet wil ieder cachegehucht zijn eigen naam :eek:

Ruud :blush:

 

En wie zegt dat het een cachegehucht is? De omgeving van Eindhoven ligt vol met caches en er zitten heel veel goeie tussen.

 

EDIT: postje nog iets minder flamebaiterig gemaakt.

 

Thex, je hebt natuurlijk gelijk over die cache triangle.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat dit over ?!?!!?! Geen naam natuurlijk!!!!!!!!

Voor je het weet wil ieder cachegehucht zijn eigen naam :no:

Ruud :blush:

 

Jullie in het westen zijn begonnen met die hardcore triangle en zo.

En wie zegt dat het een cachegehucht is? De omgeving van Eindhoven ligt vol met caches en er zitten heel veel goeie tussen.

 

EDIT: postje iets minder flamebaiterig gemaakt.

Jullie in het westen? Voor mij woont Biertjuh in het hoge noorden. En de HCT is een regio van meerdere steden. Den Haag is gewoon Den Haag, Zoetermeer is Zoetermeer, Delft is Cache Paradijs, en tezamen is het de HCT/ Driehoek.

 

Q :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we zo gaan beginnen dan wordt het niets. Ruud ik denk dat je het veel te zwaar opneemt, bekijk het met een bourgondische inslag. En Wouter ik denk dat je de toon toch iets moet matigen. Je kunt hetzelfde zeggen maar met veel meer tact. Luister naar elkaar standpunten en uiteindelijk komt er iets moois uitrollen.

 

Ja wie ben ik eigenlijk om zoiets te schrijven. Nou gewoon een doorsnee cacher die trots is op zijn regio, maar tevens content is deel te mogen uitmaken van de nl gemeenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we zo gaan beginnen dan wordt het niets. Ruud ik denk dat je het veel te zwaar opneemt, bekijk het met een bourgondische inslag. En Wouter ik denk dat je de toon toch iets moet matigen. Je kunt hetzelfde zeggen maar met veel meer tact. Luister naar elkaar standpunten en uiteindelijk komt er iets moois uitrollen.

 

Ja wie ben ik eigenlijk om zoiets te schrijven. Nou gewoon een doorsnee cacher die trots is op zijn regio, maar tevens content is deel te mogen uitmaken van de nl gemeenschap.

 

Oke laten we het positief houden. Het postje heb ik nu nog een keertje veranderd en nu is het niet meer zo explosief.

En deze regio verdient natuurlijk een naam. Ik vind zelf dat het een beetje uit de hand aan het lopen is met die begrippenlijst, maar dat van die cache regio's is zeker niet verkeerd. Ook andere regio's waar veel caches liggen verdienen een naam. En dat varieert van het verre noordoosten waar Sn@g en Twinlife flink bezig zijn geweest tot diep in Limburg waar veel kwaliteitsmulti's liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...