Spring naar bijdragen

Vette Regio Eindhoven


Vinnie1

Hoe moet de Vette regio Eindhoven gaan heten?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe moet de Vette regio Eindhoven gaan heten?

    • -- (geen naam)
      23
    • Lampegat
      1
    • Kesjhoven
      14
    • Cachegat of Kesjgat
      0
    • Eindhoven, de gekste
      0
    • Multihoven
      3
    • Cachetown Eindhoven eo
      3
    • Multimax
      0
    • De Reus van Brabant
      1
    • De Parel van Brabant
      0
    • Veul kesjes
      1
    • Kempen-caches
      1


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor een beetje buut'nlander is het toch al gauw "cachedorado Nederland" gezien de beperkte grootte van ons immense land  :blush:

Ik zou er geen ruzie om maken. Overigens, ik vind Engeland mooier om te geocachen :)

Voor een beetje buut'nlander is Nederland al snel Amsterdam :P

Dus hier sluit ik me bij aan. Cachedorado Nederland ofwel Masterdam.

Ik wilde er zeker geen ruzie om maken, ik trok het alleen in het belachelijke :no:

Wat Engeland betreft, gecached heb ik er nooit, maar ik ken het van noord naar zuid en oost naar west en het is inderdaad een schitterend land. Vegeet daarbij Schotland en Wales ook niet maar noem hen a.u.b. geen Engelsen want dan heb je echt ruzie.

Ruud :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biertjuh,

 

off topic.

 

Ik kon het niet laten, maar

 

"Voor een beetje buut'nlander" zijn PSV en Philips bekender dan Amsterdam hoor. En waar komen die vandaan? :-)

 

On topic.

 

Ik ben het draadje gestart om er achter te komen of de "vette regio' Eindhoven leeft en zo ja of we een leuke naam voor deze regio kunnen verzinnen. En inderdaad niet om een ruzie te ontketenen.

 

Zelf vind ik elke genomineerde naam leuk (mooi politiek antwoord he).

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinny etc.

 

Ik zou gaan voor een meer internationale naam als ik jullie was.

Dwz. een naam die een buitenlander - geen buut'nlander dus :crybaby: - ook begrijpt en koppelt aan het geocachen. :dribble:

 

Tja, en mi. is "CacheDorado" al bezet. :blush:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het draadje gestart om er achter te komen of de "vette regio' Eindhoven leeft en zo ja of we een leuke naam voor deze regio kunnen verzinnen. En inderdaad niet om een ruzie te ontketenen.

 

Zelf vind ik elke genomineerde naam leuk (mooi politiek antwoord he).

Ok, maar regio is bijvoorbeeld al niet de gehele provincie. Dus waarom Parel van Brabant of Reus van Brabant? Hou het dus in de regio en laat het overige onbenoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

En de stemmen zijn geteld. En ik moet jammer genoeg constateren dat `geen naam`met 21 stemmen heeft gewonnen.

 

Dus Willie.... Voor je begrippenlijst heeft de vette regio Eindhoven `geen naam`.

 

Kesjhoven is met 14 stemmen tweede geworden en is daarmee de `officieuze´ naam voor deze vette regio geworden.

 

Over een half jaar weer een poll en kijken of Kesjhoven is blijven hangen, of dat `geen naam´ nog steeds hoogtij viert.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de stemmen zijn geteld. En ik moet jammer genoeg constateren dat `geen naam`met 21 stemmen heeft gewonnen.

 

Dus Willie.... Voor je begrippenlijst heeft de vette regio Eindhoven `geen naam`.

 

Kesjhoven is met 14 stemmen tweede geworden en is daarmee de `officieuze´ naam voor deze vette regio geworden.

 

Over een half jaar weer een poll en kijken of Kesjhoven is blijven hangen, of dat `geen naam´ nog steeds hoogtij viert.

Hoezo weer een poll??

Geen naam is toch duidelijk!!!! Eindhoven is en blijft gehucht :thumbup:

Ruud :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de stemmen zijn geteld. En ik moet jammer genoeg constateren dat `geen naam`met 21 stemmen heeft gewonnen.

 

Dus Willie.... Voor je begrippenlijst heeft de vette regio Eindhoven `geen naam`.

 

Kesjhoven is met 14 stemmen tweede geworden en is daarmee de `officieuze´ naam voor deze vette regio geworden.

 

Over een half jaar weer een poll en kijken of Kesjhoven is blijven hangen, of dat `geen naam´ nog steeds hoogtij viert.

 

Ok, ik zal geen naam invullen in de begrippenlijst.

 

Maar ik herhaal wel, wat ik eerder heb geschreven.

In de logs en op het forum zal blijken of begrippen wel of niet worden gebruikt.

Eigenlijk een beetje zoals Van Dale vaststelt of een woord in het woordenboek moet worden opgenomen.

Er wordt dus niet in polls vastgesteld of een term een begrip wordt.

In een poll wordt een voorstel gedaan, of een voorzet gegeven of hoe je het ook wilt noemen.

De praktijk bepaalt het uiteindelijk. Zo gaat dat met taal.

Ik ben benieuwd... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...