Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Wie weet er nog leuke wandelcaches in de provincie Zeeland 6-25 km?

NB. dus caches waar het accent vooral op de wandeling ligt en je niet te lang stil staat voor het zoeken naar WP's en/of berekeningen.

In Zeeland liggen niet zoveel lange wandelingen. Wel twee van 4 kilometer nl. De Manteling en de Schotsman. Beide zijn overigens zeker de moeite waard om te lopen. Net als Landgoed Rijckholt is De Zwaakse Weel 6 kilometer, maar die hebben wij zelf nog niet gedaan.

Succes!

Geplaatst

NB. dus caches waar het accent vooral op de wandeling ligt en je niet te lang stil staat voor het zoeken naar WP's en/of berekeningen.

Uhh net even boven Zeeland (Zuid-Holland) ;) "De Punt" van Pieter Walker GC6DA0 5 km maar wel heel er mooi en vooral erg leuk om te doen! ;) Een aanradertje! Ik moet er nog altijd een keer naar terug om die schat boven water zand te krijgen. :)

Sunny...

:D

• 2 months later...
Geplaatst

De Hekkensluiter op de Utrechtse heuvelrug.

Echt een aanrader !

Schitterend stuk bos met allerlei kruip door , sluip door paadjes.

Je komt er ( zelfs in de vakantieperiode ) nauwelijks iemand tegen.

Veel plezier,

Bamboe

Geplaatst

Uhh net even boven Zeeland (Zuid-Holland) ;) "De Punt" van Pieter Walker GC6DA0 5 km maar wel heel er mooi en vooral erg leuk om te doen! :D Een aanradertje! Ik moet er nog altijd een keer naar terug om die schat boven water zand te krijgen. :thumbup:

Sunny...

:P

Misschien wat laat, maar beter laat dan nooit. Misschien deze: Contra Escarpe.

Ik heb hem zelf nog niet gedaan, maar ik ken de omgeving en die is de moeite waard.

• 7 months later...
Geplaatst

Er zijn dan wel caches gearchiveerd, er is er ook één bij gekomen die zeker de moeite waard is:

Ooijpolder te voet.

Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Leuke, lovende logjes die niet alles mogen verraden op mijn verzoek. Daarmee blijft de tocht namelijk een verrassing voor iedereen.

De reden dat hij nog niet vaker gelopen is, is het hoge water. Dus als het water gezakt is, en het weer wat beter, kan iedereen zijn hart weer ophalen met deze tocht.

Geplaatst

Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors.

Nee hoor: 3! :D

En Wammus, bedankt :angry:

Ik was nog even vergeten te zeggen hoe lang hij is: 25 kilometers struinen en asfalt (ik had het asfalt graag weggehaald voor jullie). Maar over het algemeen rustige wegen of fietspaden.

Geplaatst
Ik was nog even vergeten te zeggen hoe lang hij is: 25 kilometers struinen en asfalt (ik had het asfalt graag weggehaald voor jullie). Maar over het algemeen rustige wegen of fietspaden.

Helemaal goed. :huh: Hij staat op het 'to-do'-lijstje voor dit voorjaar/ zomer. :eek:

Geplaatst
Er zijn dan wel caches gearchiveerd, er is er ook één bij gekomen die zeker de moeite waard is:

Ooijpolder te voet.

Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Leuke, lovende logjes die niet alles mogen verraden op mijn verzoek. Daarmee blijft de tocht namelijk een verrassing voor iedereen.

De reden dat hij nog niet vaker gelopen is, is het hoge water. Dus als het water gezakt is, en het weer wat beter, kan iedereen zijn hart weer ophalen met deze tocht.

Het seizoen om 20-25 km te wandelen zit er weer aan te komen, het had nu al kunnen zijn maar ze moeten zonodig koud weer aanslepen vanuit het noorden.

Ook de wandelcache van team Diesel ligt nog te wachten en die is ouder dus die gaat voor. Maar deze staat voor de volgende gelegenheid op het programma.

Geplaatst

Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors.

Nee hoor: 3! :eek:

En Wammus, bedankt :huh:

Goed bezig Ruud en een mooie lengte! Kan je ongeveer aangeven hoeveel asfalt het is?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...