Oemoemenoe Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Wie weet er nog leuke wandelcaches in de provincie Zeeland 6-25 km? NB. dus caches waar het accent vooral op de wandeling ligt en je niet te lang stil staat voor het zoeken naar WP's en/of berekeningen. In Zeeland liggen niet zoveel lange wandelingen. Wel twee van 4 kilometer nl. De Manteling en de Schotsman. Beide zijn overigens zeker de moeite waard om te lopen. Net als Landgoed Rijckholt is De Zwaakse Weel 6 kilometer, maar die hebben wij zelf nog niet gedaan. Succes!
rexenrakker Geplaatst 26 juni 2007 Geplaatst 26 juni 2007 (bewerkt) Wij hebben in Zuid - Limburg de cache carambatingen gelopen. Het lijkt een hele moeilijke cache (heeft 4 sterren) maar dat valt reuze mee. Echt een aanrader. Bij ons in Brabant zijn ook hele mooie maar makkelijke wandelingen namelijk: De Cirkel De Brand II Huize Rustoord Cache Veel succes! 26 juni 2007 bewerkt door rexenrakker
Bappie-NL Geplaatst 26 juni 2007 Geplaatst 26 juni 2007 Wie weet er nog leuke wandelcaches in de provincie Zeeland 6-25 km? NB. dus caches waar het accent vooral op de wandeling ligt en je niet te lang stil staat voor het zoeken naar WP's en/of berekeningen. Uhh net even boven Zeeland (Zuid-Holland) "De Punt" van Pieter Walker GC6DA0 5 km maar wel heel er mooi en vooral erg leuk om te doen! Een aanradertje! Ik moet er nog altijd een keer naar terug om die schat boven water zand te krijgen. Sunny...
bamboe Geplaatst 28 augustus 2007 Geplaatst 28 augustus 2007 De Hekkensluiter op de Utrechtse heuvelrug. Echt een aanrader ! Schitterend stuk bos met allerlei kruip door , sluip door paadjes. Je komt er ( zelfs in de vakantieperiode ) nauwelijks iemand tegen. Veel plezier, Bamboe
willyver Geplaatst 28 augustus 2007 Geplaatst 28 augustus 2007 Wie weet er nog leuke wandelcaches in de provincie Zeeland 6-25 km? NB. dus caches waar het accent vooral op de wandeling ligt en je niet te lang stil staat voor het zoeken naar WP's en/of berekeningen. Uhh net even boven Zeeland (Zuid-Holland) "De Punt" van Pieter Walker GC6DA0 5 km maar wel heel er mooi en vooral erg leuk om te doen! Een aanradertje! Ik moet er nog altijd een keer naar terug om die schat boven water zand te krijgen. Sunny... Misschien wat laat, maar beter laat dan nooit. Misschien deze: Contra Escarpe. Ik heb hem zelf nog niet gedaan, maar ik ken de omgeving en die is de moeite waard.
Team Gelaen Geplaatst 28 augustus 2007 Geplaatst 28 augustus 2007 In Limburg is recent een nieuwe cache: Grafiek geheten. Zeker de moeite waard, enerzijds door de afstand (bijna 10km) en de smalle paadjes, anderzijds door de grafiek. Jan
Ringeling Geplaatst 6 april 2008 Auteur Geplaatst 6 april 2008 Als je je punten geeft zou je alle punten bijv. in een loc file kunnen zetten, zie bijv. De zes van Tilburg: Vijverroute. De zes van Tilburg zijn inmiddels gearchiveerd.
Ruud4d Geplaatst 6 april 2008 Geplaatst 6 april 2008 Er zijn dan wel caches gearchiveerd, er is er ook één bij gekomen die zeker de moeite waard is: Ooijpolder te voet. Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Leuke, lovende logjes die niet alles mogen verraden op mijn verzoek. Daarmee blijft de tocht namelijk een verrassing voor iedereen. De reden dat hij nog niet vaker gelopen is, is het hoge water. Dus als het water gezakt is, en het weer wat beter, kan iedereen zijn hart weer ophalen met deze tocht.
Ruud4d Geplaatst 6 april 2008 Geplaatst 6 april 2008 Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Nee hoor: 3! En Wammus, bedankt Ik was nog even vergeten te zeggen hoe lang hij is: 25 kilometers struinen en asfalt (ik had het asfalt graag weggehaald voor jullie). Maar over het algemeen rustige wegen of fietspaden.
Ringeling Geplaatst 7 april 2008 Auteur Geplaatst 7 april 2008 Ik was nog even vergeten te zeggen hoe lang hij is: 25 kilometers struinen en asfalt (ik had het asfalt graag weggehaald voor jullie). Maar over het algemeen rustige wegen of fietspaden. Helemaal goed. Hij staat op het 'to-do'-lijstje voor dit voorjaar/ zomer.
Setzies Geplaatst 7 april 2008 Geplaatst 7 april 2008 Mocht je eens in Limburg komen dan is dit zeker een aanrader. Wij hebben deze afgelopen weekend gelopen en dat is ons goed bevallen. We hadden het weer niet echt mee, maar hebben genoten van de natuur. Onderweg een Ree gezien en enkele wilde zwijnen. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...43-1f064809e8b9
Goedweerloper Geplaatst 7 april 2008 Geplaatst 7 april 2008 Er zijn dan wel caches gearchiveerd, er is er ook één bij gekomen die zeker de moeite waard is:Ooijpolder te voet. Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Leuke, lovende logjes die niet alles mogen verraden op mijn verzoek. Daarmee blijft de tocht namelijk een verrassing voor iedereen. De reden dat hij nog niet vaker gelopen is, is het hoge water. Dus als het water gezakt is, en het weer wat beter, kan iedereen zijn hart weer ophalen met deze tocht. Het seizoen om 20-25 km te wandelen zit er weer aan te komen, het had nu al kunnen zijn maar ze moeten zonodig koud weer aanslepen vanuit het noorden. Ook de wandelcache van team Diesel ligt nog te wachten en die is ouder dus die gaat voor. Maar deze staat voor de volgende gelegenheid op het programma.
Team Firefox Geplaatst 7 april 2008 Geplaatst 7 april 2008 Nu 6 keer gelopen en 2 Geo d'Ors. Nee hoor: 3! En Wammus, bedankt Ik was nog even vergeten te zeggen hoe lang hij is: 25 kilometers struinen en asfalt (ik had het asfalt graag weggehaald voor jullie). Maar over het algemeen rustige wegen of fietspaden. Goed bezig Ruud en een mooie lengte! Kan je ongeveer aangeven hoeveel asfalt het is?
Ringeling Geplaatst 8 april 2008 Auteur Geplaatst 8 april 2008 Er is weer een mooie nieuwe bij hier in het Brabantse. Zwarte Kaat en de Hellenendse Bende Prima wandelcache van 7 km in een heel mooi gebied!
Aanbevolen berichten