Spring naar bijdragen

RSS feed aangepast


Aanbevolen berichten

Het zal menigeen niet ontgaan zijn dat het aantal leden op het forum flink blijft oplopen. Begin deze maand konden we lid 5000 begroeten en inmiddels zitten we over de 5200.

Het aantal gasten dat de site bezoekt is ook erg groot.

Afgezien van het kosten aspect, willen we graag een zo groot mogelijke binding hebben met de bezoekers van de site.

 

Grofweg zijn er 3 groepen site bezoekers te onderscheiden: Gasten, Forum members en Donateurs. Afgezien van de "aanvullende functionaliteit" en de kleur van de naam in het forum was de functionaliteit voor deze 3 groepen identiek.

 

Was, want dat is nu anders. Als eerste is de lengte van de RSS feed afhankelijk gemaakt van de groep waarin je je bevind. Voor Forum members is er niets veranderd. Donateurs krijgen meer regels en gasten minder. Op de pagina Mijn RSS Feed staat of je iets moet doen in de instellingen van je reader.

 

In de toekomst zal bij het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit steeds gekeken worden of het voor ons wenselijk is verschillen aan te brengen voor de groepen. Dat geeft b.v. een donateur, anders dan een goed gevoel, ook waar voor zijn geld. Al bestaat dat maar uit 20 entries meer in zijn RSS Feed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

aangepast.

 

Nu ik al een tijdje als maniakaal wordt aangemerkt, zit ik te denken om ook donatuer te worden. Hangen er (op dit moment) nog meer voordelen aan het donateursschap behalve een goede site, een goed gevoel en meer RSS-regels?

 

(kan het ff nergens vinden) :thumbup:

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik al een tijdje als maniakaal wordt aangemerkt, zit ik te denken om ook donatuer te worden. Hangen er (op dit moment) nog meer voordelen aan het donateursschap behalve een goede site, een goed gevoel en meer RSS-regels?

Op dit moment nog niet.

Een goed verstaander heeft echter aan een half woord genoeg. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ok, misschien dat ik nu toch echt m'n lenzen eens een goede schoonmaakbeurt moet geven, maar ik kan het niet vinden.

Hoe wordt je donateur? Ik heb toch echt wat pagina's door zitten werken. Maar ik kan het niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, misschien dat ik nu toch echt m'n lenzen eens een goede schoonmaakbeurt moet geven, maar ik kan het niet vinden.

Hoe wordt je donateur? Ik heb toch echt wat pagina's door zitten werken. Maar ik kan het niet vinden.

 

Onderaan de startpagina van GC.nl staat alles wat je wil weten. ;-)

 

Enne, hoelang duurt het voordat je status verandert naar Donateur?

Inmiddels zijn wel al een stif weekje verder.....

Niet dat ik wil zeuren... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne, hoelang duurt het voordat je status verandert naar Donateur?

Inmiddels zijn wel al een stif weekje verder.....

Niet dat ik wil zeuren...  :thumbup:

 

Het laatste wat ik daarvan weet is zo'n ong. 2 weken.

 

 

Het werk van Geocaching Nederland steunen?

Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nu dat ik als "member" sta, maar ik ben eigenlijk "donateur" sinds juni 2005, dit komt waarschijnlijk omdat ik onze gezamenlijke naam "De Bruintjes" daarvoor opgegeven heb.

Dit is niet levensbedreigend, maar is dit te veranderen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nu dat ik als "member" sta, maar ik ben eigenlijk "donateur"  sinds juni  2005, dit komt waarschijnlijk omdat ik onze gezamenlijke naam "De Bruintjes" daarvoor opgegeven heb.

Dit is niet levensbedreigend, maar is dit te veranderen???

 

 

Neem even contact op met een admin. Die kijken dat zo voor je na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

QUOTE(Bruintje @ November 09 2005, 18:53:16 )

Ik zie nu dat ik als "member" sta, maar ik ben eigenlijk "donateur" sinds juni 2005, dit komt waarschijnlijk omdat ik onze gezamenlijke naam "De Bruintjes" daarvoor opgegeven heb.

Dit is niet levensbedreigend, maar is dit te veranderen???

 

 

 

 

 

 

 

Neem even contact op met een admin. Die kijken dat zo voor je na.

 

 

 

Heb ik meteen gedaan, dank, dank :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...