Spring naar bijdragen

RSS feed aangepast


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 1 month later...
Nadat we bijna 150 caches gevonden hebben wordt het wel een keertje tijd dat ook wij donateur worden.

5-1-2006 worden er 10 euri overgeschreven.

Ga zo door!!!

 

Waarvoor bedankt :P

 

@all en volledig offtopic:

 

Misschien een tip voor degene die alles al heeft en nog een Kerstgadget zoekt:

 

rsstroom_reader_restroom-761230.jpg

 

Een volledig automatische RRSfeed gedrukt op WCpapier. Aangesloten op het internet aan de ene kant en op het toilet aan de andere kant, gaat tijdens het zitten de RSS printer zijn werk doen, namelijk RSSfeed printen op WCpapier.

Het apparaat is zo in te stellen dat hij, dmv de manier van zitten op de pot (gewicht) "weet" wie er zijn hoop komt laat varen en voor die persoon de gewenste RSSpagina's opzoekt en gaat printen.

Bijvoorbeeld RSSfeed voor hem van geocaching.nl en RSSfeed voor haar van Viva (ik besef dat ik me nu aardig seksistisch heb opgesteld ;) )

 

Fake of niet het is en blijft aardig:

 

A crazy new product out of Taiwan seems to be aimed at the feed dependent of us out there. The 'rsstroom reader' is a bathroom gadget that prints news feeds onto your T-P - that's right, your TOILET PAPER! The best part is the "biometrics" toilet seat that'll figure out who you are based on your weight and prints the news you want - not your roommates tabloid garbage. Going to the rsstroom will never be boring again!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...