GeoGerard Geplaatst 24 oktober 2005 Geplaatst 24 oktober 2005 Ik wilde er zelf eentje gaan maken, maar dat hoeft niet meer: Geocaching is a widget that interfaces the Geocaching.com web site, to allow you to search for caches easily, opening the results of your searches in your default browser. The widget offers searching by zip code, cache name (waypoint), keyword and coordinates. http://www.apple.com/downloads/dashboard/s...geocaching.html
mathlener Geplaatst 25 oktober 2005 Geplaatst 25 oktober 2005 Cool! Alleen de interface vind ik een beetje lelijk. Maar ik ga hem snel proberen. André
harrie Geplaatst 25 oktober 2005 Geplaatst 25 oktober 2005 Is er ook een versie voor Windows? Nahal <{POST_SNAPBACK}> Er is er een voor de Firefox gebruikers met Windows Gr Harrie.
BigFurryMonster Geplaatst 25 oktober 2005 Geplaatst 25 oktober 2005 Waar, Harrie? En waarom heb je Firefox nodig? Widgets werken toch via Konfabulator?
Team Firefox Geplaatst 25 oktober 2005 Geplaatst 25 oktober 2005 Waar, Harrie? En waarom heb je Firefox nodig? Widgets werken toch via Konfabulator? <{POST_SNAPBACK}> Ik heet dan wel geen Harrie , maar hier kun je het tooltje downloaden: http://xca.auscstrike.com/ Het werkt inderdaad alleen onder Firefox.
dmace Geplaatst 25 oktober 2005 Geplaatst 25 oktober 2005 Waar, Harrie? En waarom heb je Firefox nodig? Widgets werken toch via Konfabulator? <{POST_SNAPBACK}> Dit is een Apple-widget. Kan geen geocaching-widget bij konfabulator vinden.
GeoGerard Geplaatst 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst 25 oktober 2005 (bewerkt) Ik ga toch proberen er zelf een te maken, met meer en betere functionaliteit en een mooiere layout. Er zitten in deze nogal wat programmeer foutjes. Ik zal jullie op de hoogte houden. 25 oktober 2005 bewerkt door GeoGerard
Geopatra Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 The widget offers searching by zip code, cache name (waypoint), keyword and coordinates. Ik snap het even niet, hoor. Onder "hide and seek a cache" zijn deze opties toch al aanwezig !! Waarom dan moeilijk doen met een widget - wat het ook mag zijn - ? Geopatra.
BigFurryMonster Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 Gebruiksgemak ... coolheid ... vernieuwing ... etc.
mathlener Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 Gebruiksgemak ... coolheid ... vernieuwing ... etc. <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad. Coolheid spreekt mij ook wel aan. Als ik een woord op wil zoeken, gebruik ik het Van Dale Widget en niet de website van Van Dale. Gewoon omdat het widget er beter uit ziet en met één toetsaanslag over tevoorschijn komt. Ik ben benieuwd naar wat je gaat brouwen, GeoGerard.
Geopatra Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 Gebruiksgemak ... coolheid ... vernieuwing ... etc. <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad. Coolheid spreekt mij ook wel aan. Als ik een woord op wil zoeken, gebruik ik het Van Dale Widget en niet de website van Van Dale. Gewoon omdat het widget er beter uit ziet en met één toetsaanslag over tevoorschijn komt. Ik ben benieuwd naar wat je gaat brouwen, GeoGerard. <{POST_SNAPBACK}> Apart volk, hoor! Maarre: als het dan zo makkelijk gaat worden wil ik er ook wel van genieten. Geopatra.
BigFurryMonster Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 Ik ben benieuwd naar wat je gaat brouwen, GeoGerard. Ik ook! Hulp / tips / testers nodig, GG ?
Bitte ein Bit Geplaatst 26 oktober 2005 Geplaatst 26 oktober 2005 Gebruiksgemak ... coolheid ... vernieuwing ... etc. <{POST_SNAPBACK}> Als ik een woord op wil zoeken, gebruik ik het Van Dale Widget en niet de website van Van Dale. Gewoon omdat het widget er beter uit ziet en met één toetsaanslag over tevoorschijn komt. <{POST_SNAPBACK}> Ik vraag me af waar je die Van Dale Widget kan vinden, mij is het nog niet gelukt.
mathlener Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Ik vraag me af waar je die Van Dale Widget kan vinden, mij is het nog niet gelukt. <{POST_SNAPBACK}> Die kan je hier vinden. Maar hij werkt alleen onder Mac OS X, net als de geocaching widget waar GeoGerard het over had.
Aanbevolen berichten