Spring naar bijdragen

Instant Log Notification


LesMarten

Aanbevolen berichten

-= Onderstaande is alleen voor Geocaching.com Premium Members:=-

 

Zojuist zag ik op de Member Features pagina een nieuwe service: Instant Log Notification. Deze was al een tijdje aangekondigd maar nu bestaat deze echt (nog wel in beta fase). Met deze service krijg je direct een email als binnen een zelf-gedefinieerde straal rondom bijvoorbeeld je thuiscoordinaat een cache van een bepaald type geplaatst wordt. Het type cache bepaal je zelf: traditional, multi, virtual etc. Ook van andere zaken zoals wanneer een cache gearchiveerd wordt, uit het archief gehaald wordt kan gekozen worden om e-mail te laten versturen.

 

"Instant Log Notification Feature

visit Insta-Notify page

You can subscribe to a location and whenever certain logs are entered by geocachers in that area, you receive an email. The new "publish" log type will allow you to be the first one in your area to get notified of a new listing. As the new feature is improved, other log types like found notes will be added."

 

Directe link: http://www.geocaching.com/notify/

 

Edit: Deze service bestaat sinds 28 juli (volgens een draadje in het geocaching.com forum)

bewerkt door LesMarten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zal mij benieuwen, alhoewel ik nog wel mijn twijfels heb bij deze functie, maar misschien ontdek ik dat nog zodra er wat binnenkomt.  :)  Eindelijk eerder dan Twinlife?  ;)  Dat kan haast niet.  :P

 

**Off-Topic**

 

Ja ik moet het zonder deze functie doen, en sneller als mij dan moet je wel vroeg opstaan.

Maar jij hebt een goede info bron toch.

 

Dus die functie heb jij niet nodig, kan je mooi die 30 dollar aan mij geven. :lol:

 

 

Gr Twinlife :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt bij ons tot nu toe goed. Deze week al een aantal mailtjes binnen gehad over nieuwe caches (aangemeld voor Unarchive, Publish Listing en Enable Listing voor de meeste soorten caches met een afstand tot 45 km van thuis). Een beetje geduld dus @rend... :thumbup:

 

45 kilometer? Maximum is straal van 80 kilometer. Of bedoel je dat je zelf voor maximaal 45 kilometer hebt gekozen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...