LesMarten Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 (bewerkt) -= Onderstaande is alleen voor Geocaching.com Premium Members:=- Zojuist zag ik op de Member Features pagina een nieuwe service: Instant Log Notification. Deze was al een tijdje aangekondigd maar nu bestaat deze echt (nog wel in beta fase). Met deze service krijg je direct een email als binnen een zelf-gedefinieerde straal rondom bijvoorbeeld je thuiscoordinaat een cache van een bepaald type geplaatst wordt. Het type cache bepaal je zelf: traditional, multi, virtual etc. Ook van andere zaken zoals wanneer een cache gearchiveerd wordt, uit het archief gehaald wordt kan gekozen worden om e-mail te laten versturen. "Instant Log Notification Feature visit Insta-Notify page You can subscribe to a location and whenever certain logs are entered by geocachers in that area, you receive an email. The new "publish" log type will allow you to be the first one in your area to get notified of a new listing. As the new feature is improved, other log types like found notes will be added." Directe link: http://www.geocaching.com/notify/ Edit: Deze service bestaat sinds 28 juli (volgens een draadje in het geocaching.com forum) 3 augustus 2005 bewerkt door LesMarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 (bewerkt) the Insta-Notify feature is experimental and is not yet approved by the Food and Drug Administration. Pas maar op dat je er geen virus mee oploopt 3 augustus 2005 bewerkt door deBruineBeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 Dank je, ik heb het maar meteen ingesteld voor drie types en nu maar afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 Nog steeds niets binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 Nog steeds niets binnen <{POST_SNAPBACK}> Het werkt bij ons tot nu toe goed. Deze week al een aantal mailtjes binnen gehad over nieuwe caches (aangemeld voor Unarchive, Publish Listing en Enable Listing voor de meeste soorten caches met een afstand tot 45 km van thuis). Een beetje geduld dus @rend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 Zal mij benieuwen, alhoewel ik nog wel mijn twijfels heb bij deze functie, maar misschien ontdek ik dat nog zodra er wat binnenkomt. Eindelijk eerder dan Twinlife? Dat kan haast niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 augustus 2005 Share Geplaatst 3 augustus 2005 Zal mij benieuwen, alhoewel ik nog wel mijn twijfels heb bij deze functie, maar misschien ontdek ik dat nog zodra er wat binnenkomt. Eindelijk eerder dan Twinlife? Dat kan haast niet. <{POST_SNAPBACK}> **Off-Topic** Ja ik moet het zonder deze functie doen, en sneller als mij dan moet je wel vroeg opstaan. Maar jij hebt een goede info bron toch. Dus die functie heb jij niet nodig, kan je mooi die 30 dollar aan mij geven. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 6 augustus 2005 Share Geplaatst 6 augustus 2005 Vanochtend zag ik dus een mail komen en ja hoor een cache in de buurt. Het werkt prima. Maarten bedankt voor de tip en ik kan het iedereen adviseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 6 augustus 2005 Share Geplaatst 6 augustus 2005 Het werkt inderdaad prima . Gisteren al goud gescoord dankzij deze functie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 augustus 2005 Share Geplaatst 6 augustus 2005 Het werkt bij ons tot nu toe goed. Deze week al een aantal mailtjes binnen gehad over nieuwe caches (aangemeld voor Unarchive, Publish Listing en Enable Listing voor de meeste soorten caches met een afstand tot 45 km van thuis). Een beetje geduld dus @rend... <{POST_SNAPBACK}> 45 kilometer? Maximum is straal van 80 kilometer. Of bedoel je dat je zelf voor maximaal 45 kilometer hebt gekozen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinder Geplaatst 19 augustus 2005 Share Geplaatst 19 augustus 2005 Leuke functie, werkt ook goed. Ik vind het alleen jammer dat er een bepaald type cache opgegeven moet worden. Ik zou gewoon alle caches in een straal van ... km in de gaten willen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hatsjoe Geplaatst 19 augustus 2005 Share Geplaatst 19 augustus 2005 Leuke functie, werkt ook goed. Ik vind het alleen jammer dat er een bepaald type cache opgegeven moet worden. Ik zou gewoon alle caches in een straal van ... km in de gaten willen houden <{POST_SNAPBACK}> Je kunt meerdere notifications definiëren groetjes Thea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 19 augustus 2005 Share Geplaatst 19 augustus 2005 (bewerkt) Zal mij benieuwen, alhoewel ik nog wel mijn twijfels heb bij deze functie<{POST_SNAPBACK}> Bij jou funktioneert die nieuwe funktie maar voor 50% 19 augustus 2005 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 19 augustus 2005 Share Geplaatst 19 augustus 2005 Werkt perfect. De eerste FTF al binnen gehaald deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theyeti Geplaatst 19 augustus 2005 Share Geplaatst 19 augustus 2005 Werkt perfect. De eerste FTF al binnen gehaald deze week <{POST_SNAPBACK}> Welke dan? Toch niet uh, die in Duitsland?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden