Spring naar bijdragen

Plastic caches


Team Firefox

Aanbevolen berichten

Ik heb al wel (redelijk kleine) legerverbanddoosjes bij caches gezien die van metaal waren.

Als die een deukje krijgen, zijn ze niet meer water- of dauwdicht volgens mij.

Je moet een materiaal hebben dat zich wat aanpast op het niveau van de sluiting, vandaar dat ik Rubbermaid-dozen (in veel formaten) goed vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit doosje wordt geleverd in een zip-lock zakje, die wij dan gebruiken om het logboekje in te doen.

En platte TB's passen er ook in  :cry:

Als je de cache goed verstopt, dan vind ik het er fijn als de doos prikstok bestendig is.

Ik bedoel er mee te zeggen dat ik er niet graag door heen prik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Firefox

 

de legeer verbanddoosjes zijn erg populair en ere worden geen meer gemaakt. Dus over en jaar zijn ze nergens meer te vinden. Ik weet van twee leger dumps dat ze de verbanddoosjes nog wel hebben. De waypoints zijn:

 

N52 11.282 E6 25.408 in Exel

N52 41.032 E4 50.049 in Heerhugowaart

 

De kistjes zelf zijn waren 6 euro 50 en de afmetingen: 230 bij 120 bij 70

 

ik hoop dat je er iets aan hebt,

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. voor jan de behanger. de verbanddoosjes zijn zeker prik bestendig

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaringen met diepvriesdoosjes, dus van die witte met blauw deksel?

 

De witte dozen met blauwe plastic deksel heb ik veel gebruikt, en ik moet zeggen dat ze misschien wel het beste bevallen van alle plastic dozen die ik gebruik - en dat zijn er nogal wat.

Ook onder koude en natte omstandigheden.

Ook de prijs is zonder meer interessant te noemen.

 

Dit geldt voor iedereen: plaats je cachedoos zdd. prikken niet nodig is! :blink:

Sommigen prikken nogal lomp overal doorheen. :cry:;)

Bij geen enkele Geopatra- of RedRockscache hoeft geprikt te worden. Principe. :D

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Firefox

 

de legeer verbanddoosjes zijn erg populair en ere worden geen meer gemaakt. Dus over en jaar zijn ze nergens meer te vinden. Ik weet van twee leger dumps dat ze de verbanddoosjes nog wel hebben. De waypoints zijn:

 

N52 11.282 E6 25.408 in Exel

N52 41.032 E4 50.049 in Heerhugowaart

 

De kistjes zelf zijn waren 6 euro 50 en de afmetingen: 230 bij 120 bij 70

 

ik hoop dat je er iets aan hebt,

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. voor jan de behanger. de verbanddoosjes zijn zeker prik bestendig

 

Zeker, maar nou nog een adresje om de hoek :cry: Ik woon vlakbij Tiel. Bij de dump In Utrecht hebben ze deze doosjes niet. Ben ook nog even benieuwd bij welke toko Geopatra zijn doosjes vandaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leger verbanddoosjes zijn inderdaad geweldig: klein formaat maar erg robust. Toendertijd tijdens het Multievent gewoon bij Prof gekocht voor 3 euro.

 

Hmmm ff offtopic, 3 euro? Zeker weten? Ik namelijk 5 euro. Skries ook 5 euro, maar die had een volle doos :D

 

 

Nog steeds even offtopic :cry: ik vergat te zeggen dat het het Multievent van 2 jaar geleden was :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit doosje wordt geleverd in een zip-lock zakje, die wij dan gebruiken om het logboekje in te doen.

En platte TB's passen er ook in  :cry:

 

Van deze heb ik er een stel besteld! Je zou het doosje ook in het zakje kunnen laten zitten, zodat het geheel tegen vocht beschermd is.

 

Op de manier waarop wij het doosje voor onze cache hebben verstopt/bevestigd is dat niet mogelijk :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leger verbanddoosjes zijn inderdaad geweldig: klein formaat maar erg robust. Toendertijd tijdens het Multievent gewoon bij Prof gekocht voor 3 euro.

 

Hmmm ff offtopic, 3 euro? Zeker weten? Ik namelijk 5 euro. Skries ook 5 euro, maar die had een volle doos ;)

 

Nog steeds even offtopic :blink: ik vergat te zeggen dat het het Multievent van 2 jaar geleden was :D

 

Tja, zo gemakkelijk krijg je dus spraakverwarring. Had ik bijna de Prof in de kraag gevat :angry:

Het was in ieder geval al weer genoeg om offtopic te gaan.

Nu kunnen we weer met een gerust hart ontopic. De prof zit ook met de steeds duurder wordende euro. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Voor onze gestolen cache hebben wij van die kleine platic legergroene doosjes bij de dump (Baco in IJmuiden) gekocht.

Afmeting doosje: 115x90x35 mm

Kosten 45 eurocent.

 

plastic-doosje.jpg

 

Voor anderen die ze misschien ook willen bestellen, het volgende:

 

Ik heb er nu een stelletje binnen, ze zien er leuk uit, maar ongeschikt als eindcache! De sluiting van het dekseltje is gewoon niet afdoende waar wij hem voor willen gebruiken, oftewel zo lek als een vergiet :thumbdown: Wellicht leuk als offset of om als goodie in een cache achter te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...