Spring naar bijdragen

vragen over stemming


Aanbevolen berichten

De uitslag van de stemming kan me eigenlijk niks schelen, ...

 

Laat onverlet dat de nieuwsgierigheid blijkbaar groot genoeg is/was om de stand van zaken in de gaten te blijven houden. :kissie:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja je hebt al enkele petten op, waarom moet jij zo nodig ook hier een voet tussen de deur krijgen. Dat je moderator bent is toch al mooi zat. Laat iemand anders het maar eens doen die nog geen andere functie heeft. En ja Hawkeyes moet niks, heb ik ook niet beweerd, maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, en dat is niet in een mailboxje maar op het forum.

Klopt, ik heb meerdere petten op. Een als geocacher. Wie heeft dat niet hier op dit forum? Dus als een forumlid/geocacher approver wordt, heeft hij gelijk 2 petten op. Wij accepteren namelijk geen approver die niets van cachen weet of die geen cacher is....

 

Ik heb D.L. zijn reply op jou gelezen en ja, ik denk echt dat die ene keer, maanden terug, dat ik je even terecht heb gewezen hier op het forum, dat dit dus nog steds kwaad bloed zet.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik dat al lang vergeten was. Daarom kan ik ook met meerdere petten oplopen. :kissie:

Wring je niet in iedere bocht om mij legitiem te mogen afzeiken. Nu weer problemen ermee dat ik meerdere petten op heb en toch wil gaan approven? Van de 6 die er op het lijstje staan, staan 3 moderators die dus net als ik evenveel petten op hebben.

Alle info wat je mist is dus gewoon hier op het forum te vinden. Hou op te zeiken en zeg wat je wilt zeggen en maak je punt en draai er niet steeds omheen. Als je verder niets zinnigs en concreets te melden hebt kan ik net zo goed dit draadje sluiten. Dan heb je nog maanden iets om verder over te gaan kniezen.

 

Sommige mensen zijn niet geboren om in de boom der kennis te klimmen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dus, dat van te voren moet worden gezegd wat er met de uitslag gedaan wordt, anders hou je stemmers voor de gek.  :kissie:

Ik zie nu dat er op inhoudelijke zaken gereageerd wordt.

Ik heb eens gezocht en ik vind het niet prettig overkomen als iemand komentaar levert zonder dat daar enige ervaring tegen over staat.

Ik vind de naam helemaal niet in de statistieken terug!

http://www.geocaching.nl/stats/stat.php?naam=kissmycache

Als je mijn statistieken bekijk zie je dat ik toch ook een liefhebber ben van de traditionele cache.

http://www.geocaching.nl/stats/stat.php?naam=jandebehanger

 

Ik voel mij inderdaad voor de gek gehouden en het is wel te raden door wie!

Ik heb mij gisteren en vandaag zitten opvreten hoe ik op dit draadje zou reageren..........

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man wat een gezeur ,laten we blij zijn dat er vrijwilligers zijn die zorgen dat onze hobby blijft bestaan. :lol:

 

Sorry dat dit off-topic is, maar waarom moet er eigenlijk gevloekt worden in berichtjes???? :kissie: Dit kan zeer kwetsend overkomen.

 

*** Bytheway: Quote aangepast na wijziging orgineel bericht Camelion ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt al enkele petten op, waarom moet jij zo nodig ook hier een voet tussen de deur krijgen. Dat je moderator bent is toch al mooi zat. Laat iemand anders het maar eens doen die nog geen andere functie heeft. En ja Hawkeyes moet niks, heb ik ook niet beweerd, maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, en dat is niet in een mailboxje maar op het forum.

Klopt, ik heb meerdere petten op. Een als geocacher. Wie heeft dat niet hier op dit forum? Dus als een forumlid/geocacher approver wordt, heeft hij gelijk 2 petten op. Wij accepteren namelijk geen approver die niets van cachen weet of die geen cacher is....

 

Ik heb D.L. zijn reply op jou gelezen en ja, ik denk echt dat die ene keer, maanden terug, dat ik je even terecht heb gewezen hier op het forum, dat dit dus nog steds kwaad bloed zet.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik dat al lang vergeten was. Daarom kan ik ook met meerdere petten oplopen. :kissie:

Wring je niet in iedere bocht om mij legitiem te mogen afzeiken. Nu weer problemen ermee dat ik meerdere petten op heb en toch wil gaan approven? Van de 6 die er op het lijstje staan, staan 3 moderators die dus net als ik evenveel petten op hebben.

Alle info wat je mist is dus gewoon hier op het forum te vinden. Hou op te zeiken en zeg wat je wilt zeggen en maak je punt en draai er niet steeds omheen. Als je verder niets zinnigs en concreets te melden hebt kan ik net zo goed dit draadje sluiten. Dan heb je nog maanden iets om verder over te gaan kniezen.

 

Sommige mensen zijn niet geboren om in de boom der kennis te klimmen.

 

Beetje zwaar opgevat hoor, je hoeft niet zo achterdochtig te zijn. Ik bedoel niet meer dan ik geschreven heb. Maar je hapt wel graag. Ik had net zo goed een blokje kaas voor de neus van een hongerige muis kunnen hangen, dan had ik een even voorspelbare reactie gehad. Dacht je dat het mij iets kon schelen wie er approver wordt?, ik plaats zelf niet eens meer een cache. Ik was dit wel van plan maar ik heb er van afgezien. Ik ben bang dat ik de ene plek waar ik de cache zou gaan neerleggen vaak ga controleren, en zodoende verdwijnt het relaxte gevoel wat ik heb als ik het bewuste gebied bezoek, en dat heb ik er niet voor over.

Ik zie trouwens dat ik onder curatele ben gesteld. Ik vind het vervelend dat het zo ver is gekomen. Ik hoop ook dat de gemoederen binnen het moderatieteam niet te hoog oplopen, ik zou zeggen schep dan eens een luchtje buiten is het mooi weer. Ik heb zo'n voorgevoel dat deze reactie niet geplaatst zal worden, ondanks mijn mildheid en goede bedoelingen. Nouja jammer dan, ik zie wel. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje zwaar opgevat hoor, je hoeft niet zo achterdochtig te zijn. Ik bedoel niet meer dan ik geschreven heb.

En ik reageer op niet meer dan dat je geschreven hebt. Het is ook geen achterdocht. Lees eerst maar eens na wat je zelf geschreven hebt en je ziet dat het allemaal gezeik is, vooral als je het vergelijkt met dit laatste bericht.

Als het je niet kan schelen wie er approver wordt en je zelfs geen cache wilt plaatsen en laten approven, waarom dat dit draadje starten en zo minachtend afgeven op een van de 6?

 

Maar je hapt wel graag. Ik had net zo goed een blokje kaas voor de neus van een hongerige muis kunnen hangen, dan had ik een even voorspelbare reactie gehad.

Wat is voorspelbaar? Het lijkt me normaal dat ik reageer op zulke vreemde berichten, vooral als ik met name genoemd wordt. Net zo voorspelbaar dat je een bekeuring thuis krijgt als je geflitst bent voor te hard rijden. Is dat voorspelbaar?

 

Dacht je dat het mij iets kon schelen wie er approver wordt?, ik plaats zelf niet eens meer een cache.

Dit is dus de reden dat ik dit draadje sluit. Ik vind het zonde van de ruimte die je inneemt met dit onzin.

 

Ik zie trouwens dat ik onder curatele ben gesteld. Ik vind het vervelend dat het zo ver is gekomen. Ik hoop ook dat de gemoederen binnen het moderatieteam niet te hoog oplopen,

Hmm dan heb je een verkeerd beeld van het moderatieteam. Dacht je dat er ook maar een bij was die vragen heeft gesteld of er problemen mee heeft gehad dat een van ons je onder curatele heeft geplaatst?

 

Ik heb zo'n voorgevoel dat deze reactie niet geplaatst zal worden, ondanks mijn mildheid en goede bedoelingen.
Ach, je schaadt je zelf alleen maar met dit soort berichtjes en onzintopics. Vooral als je uiteindelijk verklaart dat het je allemaal niets kan schelen.

 

Draadje bij deze gesloten. Wil je met alle geweld discuzeuren, zoek dan maar een modje uit via PB.

 

 

Om het licht te zien moet je soms door het donker gaan, en door het donker leer je het licht weer te waarderen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...