Spring naar bijdragen

vragen over stemming


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

"Tja wat is dit voor stemming? Wat wordt er met de uitslag gedaan? Niet veel als ik zo het berichtje van Hawkeyes lees. En dan zie ik toch weer veel stemmen voor Kruimeldief. Hoezo dat? Die vent schijnt veel achter computerschermpjes te zitten van divers formaat, en dat approved snel, is misschien de achterliggende gedachte. Maar dan moet er niet te veel gezanik zijn over toestemming.

:lol:

 

Ik weet het niet maar volgens mij speelt hier toch een “oude vete” van je op en zoek je naar een manier om iemands reputatie wat de beïnvloeden. Ik proef toch een ietwat verbeten ondertoon in je bericht. Wat wil je precies bereiken met dit bericht, het lijk mij toch weer op een beetje stoken.

 

Het draadje met de uitleg was toch niet zo diep verstopt, via de sollicitatie linkjes in de poll kwam je er vanzelf.

Als niet wilde dat Kruimel mogelijk de democratische voorkeurs kandidaat zou kunnen worden (de stemming is nog niet gesloten dus alles is nog mogenlijk) had dan jezelf kandidaat gesteld… kijken hoe het met jou populariteit op dit forum en in het geocachen in het algemeen had gestaan.

Ik ben al heel lang benieuwd of er ook een geocacher achter jou schuil gaat, onder deze nick-name ben je in ieder gaval niet te vinden.

 

Dus geheel off-topic : wie ben jij (team naam op de .com) zoek je weel eens een cache en weet je dus waar je het over hebt? Hoe denk je zelf dat het komt dat je zo vaak in dit soort discussies terecht komt ? ( ja ik zie echt een negatieve ondertoon, ondanks je “Maar no hard feelings verder hoor” opmerking later )

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een flamebait ?  :lol:

 

QUOTE

Flamebait

 

Flamebait is het uitlokken van een digitale welles/nietes, soms uitmondend in onplezierige digitale ruzies. Begin dus nooit discussies over topics als "waarom GPS X zoveel beter is dan GPS Y", of topics eindigend op ".... sucks, *&^%$#@! you, etc". Deze topics trekken wel een hoop aandacht, maar niet het soort aandacht waar we iets aan hebben op het forum. De beheerders van het forum zullen eerst een waarschuwing geven, daarna worden de posts verwijderd.

- Felle en heftige discussies zijn gewoon toegestaan, zolang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op het forum net zo te gedragen als wanneer je iemand in het echt zou ontmoeten.

 

Dit is een quote van een post van Hawkeyes uit 2002

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een flamebait ?  :lol:

 

QUOTE

Flamebait

 

Flamebait is het uitlokken van een digitale welles/nietes, soms uitmondend in onplezierige digitale ruzies. Begin dus nooit discussies over topics als "waarom GPS X zoveel beter is dan GPS Y", of topics eindigend op ".... sucks, *&^%$#@! you, etc". Deze topics trekken wel een hoop aandacht, maar niet het soort aandacht waar we iets aan hebben op het forum. De beheerders van het forum zullen eerst een waarschuwing geven, daarna worden de posts verwijderd.

- Felle en heftige discussies zijn gewoon toegestaan, zolang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op het forum net zo te gedragen als wanneer je iemand in het echt zou ontmoeten.

 

Dit is een quote van een post van Hawkeyes uit 2002

Dan hoop ik niet dat hier potloodventers tussen zitten.

 

(ijsbreek postje)

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man wat een gezeur ,laten we blij zijn dat er vrijwilligers zijn die zorgen dat onze hobby blijft bestaan. ;)

 

Wat maakt het nou uit wie je cache goedkeurd als het maar gebeurd en met meerdere zal het dus ook sneller gaan.

 

Nou onze zege heb je hoor en we hopen dat je er veel plezier aan beleefd. :lol:

 

Petje af voor de vrijwilligers!! ;)

 

Groetjes inkesa.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitslag van de stemming kan me eigenlijk niks schelen, ik heb zelf ook niet gestemd, al was het alleen maar vanwege de opmerking van Hawkeyes. Iemand die protserig al zijn titels vast aan het opsommen is, roept bij mij wel wat irritatie op, vandaar dat een plaagstootje wel op zijn plaats was. Dat dan een moderator vast zijn mes aan het scherpen is om in te grijpen is nergens voor nodig, ik hou wel van een beetje pittigheid in de discussies. :kissie:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitslag van de stemming kan me eigenlijk niks schelen, ik heb zelf ook niet gestemd, al was het alleen maar vanwege de opmerking van Hawkeyes. Iemand die protserig al zijn titels vast aan het opsommen is, roept bij mij wel wat irritatie op, vandaar dat een plaagstootje wel op zijn plaats was. Dat dan een moderator vast zijn mes aan het scherpen is om in te grijpen is nergens voor nodig, ik hou wel van een beetje pittigheid in de discussies.  :kissie:

 

Vooral als het over anderen gaat ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter verduidelijking.

 

Van mij mag je best vraagtekens zetten bij de procedure omtrent de stemming van een nieuwe reviewer. Het is een vrij land. Alleen vind ik het mosterd na de maaltijd. Op 27 maart heeft Hawkeyes een procedure voorgesteld in dit draadje waarbij hij in de op een na laatste zin aangeeft dat wanneer je commentaar hebt dit aan hem kan melden via PB of mail, dus niet via het board. Vervolgens wordt op 1 mei de stemming gestart en worden op 10 mei vraagtekens bij de procedure gezet. Beetje laat, en nu dus ook zinloos.

 

Nogmaals, als je problemen hebt met de procedure, graag via PB of mail naar Hawkeyes. Vragen over de stemming, gewoon posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitslag van de stemming kan me eigenlijk niks schelen, ik heb zelf ook niet gestemd,  :kissie:

 

 

HA hA.... je kan de uitslag niet zien als je niet gestemt hebt, je spreekt jezelf weer eens tegen :lol: .

 

D.L.

Jawel. Uitloggen en kijken als gast.

 

:huh: ..... :D oke die is raak, even uitgeprobeerd en jawel.

 

Zat ik ff flink naast met mijn laatse opmerking :lol:.

 

D.l.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...