debendevanvier Geplaatst 29 september 2005 Geplaatst 29 september 2005 (bewerkt) Weg op verzoek Voor sommige te schokkend ;-) 29 september 2005 bewerkt door debendevanvier
De Roode Loper Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Ik weet niet of dit een ongelukje is, maar het is wel leuk September 20, 2004 by de Roode Lantaarn (137 found) Even de snelweg af om deze mee te pakken. Nog maar net uit de auto werd ik 'overvallen' door een Chinook helikopter die op twintig meter hoogte overkwam. Mijn jas flapperde aan mijn lijf. Na een stukje lopen kwam ik bij een hek waar schrikdraad omgespannen was. Even voorzichtig voelen leerde dat dat uitstond dus dan maar over het hek heenstappen. TIK, hij stond dus wel aan en ik zit vast met mijn voet. drie tikken en veel ge-oeh en ge-aah verder heb ik me maar over het hek laten vallen. Daarna de cache snel kunnen vinden. Loggen en voorzichtig weer terug. Cachers, u bent gewaarschuwd.
debendevanvier Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Ik weet niet of dit een ongelukje is, maar het is wel leuk September 20, 2004 by de Roode Lantaarn (137 found) TIK, hij stond dus wel aan en ik zit vast met mijn voet. drie tikken en veel ge-oeh en ge-aah verder heb ik me maar over het hek laten vallen. Daarna de cache snel kunnen vinden. Loggen en voorzichtig weer terug. Cachers, u bent gewaarschuwd. <{POST_SNAPBACK}> Dat doe je toch niet Jolanda
De Roode Loper Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Dat doe je toch niet Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Ik kan dat bordje op het hek niet helemaal goed lezen . Henk vv1
TheFamily Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Dat doe je toch niet Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Foei!
Kruimeldief Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Kipchen, dat was een kip. Zie de foto in het slowchat draadje. Je kunt de eierschal een het dooier zien liggen als je goed kijkt.
Camelion Geplaatst 30 september 2005 Geplaatst 30 september 2005 Doe maar weer ontopic ipv in elk draadje over een kip te beginnen
kipchen Geplaatst 16 juli 2006 Geplaatst 16 juli 2006 Vandaag was het raak bij ons. Tijdens een tochtje in het mooie Westerwolde ging het mis tijdens het cachen. De cache ligt in een natuurgebiedje waarin schapen en paarden vrij rondlopen. Net nadat we de cache hadden ontdekt komt onze oudste te struikelen. Het best wel opdringerige veulentje dat hem steeds op de voet volgde schrikt hier van en maakt een noodsprong over hem heen. Hij raakt nog net met zijn achterste hoef het hoofd van mijn zoontje. Een flinke jaap in het hoofd is het gevolg. We flikkeren de cache weer op zijn plaats en snellen naar de auto. Gelukkig staat er een woning in de buurt. Daar aangebeld en de huisartsenpost gebeld. Gelukkig we mogen komen. Maar dan moeten nog wel naar Winschoten. Dat ligt op zo'n 15 km afstand. Dus sjeesen we daarheen. Onderweg wordt de oudste misselijk en kotst de boel eronder. ( ik denk van de spanning) In het ziekenhuis blijkt dat er gehecht moet worden . Manmoedig ondergaat de oudste de verdoving en voila na ongeveer 5 minuten is hij in het bezit van 3 hechtingen. Pffff......nou zoiets hadden we nog niet meegemaakt tijdens het cachen. Het leek ons juist zo'n rustige bezigheid. Gelukkig begon de oudste op de terugweg naar huis al weer honderduit te vragen en hij begon zelfs te zingen. De jongste viel van alle commotie in een diepe slaap. Afwachten hoe het vanavond gaat, maar ik denk dat er geen hersenschudding aan te pas is gekomen. We hebben geluk gehad. Avontuur bij de ruiten Aa Leuke titel voor een jongensboek.
knifemen Geplaatst 16 juli 2006 Geplaatst 16 juli 2006 Vandaag was het raak bij ons. Tijdens een tochtje in het mooie Westerwolde ging het mis tijdens het cachen.De cache ligt in een natuurgebiedje waarin schapen en paarden vrij rondlopen. Net nadat we de cache hadden ontdekt komt onze oudste te struikelen. Het best wel opdringerige veulentje dat hem steeds op de voet volgde schrikt hier van en maakt een noodsprong over hem heen. Hij raakt nog net met zijn achterste hoef het hoofd van mijn zoontje. Een flinke jaap in het hoofd is het gevolg. We flikkeren de cache weer op zijn plaats en snellen naar de auto. Gelukkig staat er een woning in de buurt. Daar aangebeld en de huisartsenpost gebeld. Gelukkig we mogen komen. Maar dan moeten nog wel naar Winschoten. Dat ligt op zo'n 15 km afstand. Dus sjeesen we daarheen. Onderweg wordt de oudste misselijk en kotst de boel eronder. ( ik denk van de spanning) In het ziekenhuis blijkt dat er gehecht moet worden . Manmoedig ondergaat de oudste de verdoving en voila na ongeveer 5 minuten is hij in het bezit van 3 hechtingen. Pffff......nou zoiets hadden we nog niet meegemaakt tijdens het cachen. Het leek ons juist zo'n rustige bezigheid. Gelukkig begon de oudste op de terugweg naar huis al weer honderduit te vragen en hij begon zelfs te zingen. De jongste viel van alle commotie in een diepe slaap. Afwachten hoe het vanavond gaat, maar ik denk dat er geen hersenschudding aan te pas is gekomen. We hebben geluk gehad. Avontuur bij de ruiten Aa Leuke titel voor een jongensboek. Team kipchen veel sterkte verder en een ongelukje zit altijd in een klein hoekje dat blijkt maar weer eens. groet knifemen
@rend Geplaatst 16 juli 2006 Geplaatst 16 juli 2006 Jeetje mina dat is schrikken. Maar ik weet zeker het komt gewoon weer goed. Ga daarna gewoon weer cachen met de jeugd anders blijft het een nare bijsmaak houden. Veel sterkte gewenst.
Team WilP Geplaatst 16 juli 2006 Geplaatst 16 juli 2006 Vandaag was het raak bij ons. Tijdens een tochtje in het mooie Westerwolde ging het mis tijdens het cachen.De cache ligt in een natuurgebiedje waarin schapen en paarden vrij rondlopen. Net nadat we de cache hadden ontdekt komt onze oudste te struikelen. Het best wel opdringerige veulentje dat hem steeds op de voet volgde schrikt hier van en maakt een noodsprong over hem heen. Hij raakt nog net met zijn achterste hoef het hoofd van mijn zoontje. Een flinke jaap in het hoofd is het gevolg. We flikkeren de cache weer op zijn plaats en snellen naar de auto. Gelukkig staat er een woning in de buurt. Daar aangebeld en de huisartsenpost gebeld. Gelukkig we mogen komen. Maar dan moeten nog wel naar Winschoten. Dat ligt op zo'n 15 km afstand. Dus sjeesen we daarheen. Onderweg wordt de oudste misselijk en kotst de boel eronder. ( ik denk van de spanning) In het ziekenhuis blijkt dat er gehecht moet worden . Manmoedig ondergaat de oudste de verdoving en voila na ongeveer 5 minuten is hij in het bezit van 3 hechtingen. Pffff......nou zoiets hadden we nog niet meegemaakt tijdens het cachen. Het leek ons juist zo'n rustige bezigheid. Gelukkig begon de oudste op de terugweg naar huis al weer honderduit te vragen en hij begon zelfs te zingen. De jongste viel van alle commotie in een diepe slaap. Afwachten hoe het vanavond gaat, maar ik denk dat er geen hersenschudding aan te pas is gekomen. We hebben geluk gehad. Avontuur bij de ruiten Aa Leuke titel voor een jongensboek. Gelukkig goed afgelopen, en wat noodverband meenemen volgende keer.
kipchen Geplaatst 16 juli 2006 Geplaatst 16 juli 2006 Ja, het is nu zeven uur. Zoonlief is druk aan het spelen en maakt genoeg lawaai. Heeft geen hoofdpijn is niet misselijk en praat weer honderduit. En we blijven cachen!!!! Ja verbanddoos gaat nu zeker als vast item mee. Gelukkig hadden we toiletpapier mee om het ergste eerst te stelpen. Maar nu gaat er een nieuw setje mee. En de noodlijst neem ik ook maar mee. En verders blijven we optimistisch cachen zoals altijd. Dank voor jullie lieve reacties Grietje
Aanbevolen berichten