Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Cache Apeldoornse Oorlogsmonumenten nr 5......

Laatste monument: Radio Kootwijk, een weg ernaar toe die meer weg had van een net geprepareerde ijsbaan met als gevolg: auto in een greppeltje gegleden, zucht.... Gelukkig was daar een 'toevallige voorbijganger' (wat moet je nou ook met dat weer op die weg) die ons uit de brand (greppel) heeft geholpen.

Zelf reed hij door, gleed alle hoeken op, ik hoop dat hij zijn bestemming gehaald heeft. Wij zijn maar weer naar ons vakantiestekje gegaan...

Voor zover mijn kennis nu reikt is dit momument alleen per fiets te bereiken, sja, dat had met de blauwe bolide toch niet gekund.

We komen wel terug bij mooier weer :beerchug:

Verder weinig ongelukjes gehad (op blubberschoenen, drijfnatte sokken en een 'ik-ben-er-bijna-sjips-m'n-batterijen-zijn-NU-op' ervaring. De reservebatterijen lagen in de auto, niet slim....

Geplaatst
Is dit een ongeluk of gewoon dom?
... wat je allemaal niet doet voor een cache!

Inderdaad. Heel vermakelijk verhaal. En het toont toch ook maar weer aan hoe verslaafd sommige cachers zijn, en wat ze er allemaal voor over hebben om een cache te kunnen scoren ... :beerchug:

Geplaatst (bewerkt)
Is dit een ongeluk of gewoon dom?

Leuk verhaal, ik denk dat het een beetje dom, verslaaft, ontwetendheid, ondoordachtzaamheid, blablabla, .... is.

bewerkt door Waldio
  • 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Hahahaha tukkerboertje en smeule..........tja wat heb je allemaal over voor een cache...........ik duik wel een keertje in het water in met een graad of 30 lijkt me een stuk aangenamer....

Het lijkt me geen ongelukje of eeeeeeeh stom ;) .........het is leuk en zo blijft het een cache om nooit meer te vergeten.......

Tukkerboertje .....beterschap :dribble:

bewerkt door zwiepjes
Geplaatst
Voortaan zal ik de GPS toch altijd maar met een keycord om mijn nek hangen, tot nu toe alleen gedaan als ik ging kanoën! Bedankt voor deze cache!

Of je hangt er een paar drijvende sleutelhangers aan. heb je i.i.g. geen visnet nodig.

SLEUTEL%20HANGERS%20DRIJVEND.JPG

keuze genoeg ;) .

Weet niet of die een Oregon boven water houden, die is toch ongeveer een kilo denk ik!

gewicht 193 gram .. : )

Ik heb ook hele zware batterijen :dribble:

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Deze belevenis wilde ik toch even met jullie delen…

Gisteren had ik een training ergens in het land en omdat ik wat vroeg was, besloot ik om eindelijk een cache te lichten waarvan ik de coordinaten al heel lang geleden gevonden had.

De cache had twee sterren voor het terrein, dus dat moest even tussendoor te doen zijn.

Omdat ik inmiddels wel weet dat je met cachen altijd wel ergens wat vlekjes oploopt, had ik mijn voorzorgsmaatregelen genomen: een oude broek aangetrokken, en een nette in mijn tas gestopt voor tijdens de training. Omdat het warm was had ik mijn fleece inmiddels uitgedaan, en in mijn nette shirtje liep ik de kletsnatte bosjes in. De muggen kwamen mij met duizenden tegemoet, de helling bleek behoorlijk glad te zijn, en de takken zwiepten tegen mij aan. Het hoogteverschil werd met moeite overbrugd, maar na even zoeken werd eindelijk weer eens een echte Ammo box gevonden. Gelukkig!!!

Eenmaal terug bij de auto bekeek ik de schade: mijn witte shirt zat onder de baggerstrepen, mijn haar was kletsnat en mijn broek kon zo de was in. Die broek… daar had ik op gerekend, maar dat shirt… hoe moet ik nou die training in??? PANIEK!!!

Ineens had ik de oplossing: Als ik het eens binnenstebuiten aantrek, daar zie je vast niets van als ik hem omdraai. Jasje eroverheen, en klaar!

De rest van de dag heb ik regelmatig teruggedacht aan mijn avonturen van die ochtend, en mijn EHBC-tas heeft er weer iets bij: een shirtje dat je eigenlijk bij alle gelegenheden kunt dragen…

Sandra

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...