Vinnie1 Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 (bewerkt) Met @rend eens 10 punten groet, Vinnie1 p.s. we waren gisteren om 3 uur terug, dus ik lag om 4 uur in mijn nest. Je kunt je dus voorstellen in welke staat ik dit logje type :-) 21 mei 2005 bewerkt door Vinnie1
giga Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Afgelopen weekend Grabensprung@night gelopen en wij vonden het erg leuk! Alleen het vinden van de cache is vrij lastig in het donker, maar de volgende dag zagen we hem in 5 minuten. Het probleem ontstond ook een beetje door de bewolking en het dichte bladerdek. De afwijking was een meter of 30 's nachts, terwijl we de volgende dag gewoon op de juiste plek uitkwamen. Leuke cache, met ook nog wat denkwerk. We hebben er weer wat duitse termen bijgeleerd.
hrng Geplaatst 30 juni 2005 Auteur Geplaatst 30 juni 2005 (bewerkt) Het Duitse nightcaching event gaat niet door. Thex, Tuinkabouter en ik dachten erover om te gaan. Als alternatief is er nu een WILD nightcaching event Verfasst am: 2005-Jun-28, 11:22 am Titel: Antworten mit ZitatOk: Wild Wild Event Freitag 8 - Sonntag 10 Juli. Die wilden Kerle bis jetzt: a) Bilbowolf Neuromancer2K4 (zufällig alle bis jetzt aus München) _________________ Cache On 'n Cache Hard --> CacheWolf -> CacheWolf Doku Zie verder het Duitse draadje Waarbij de Myst reeks wordt aangepakt. Nu ken ik het spel Myst als deze caches net zo goed zijn dan belooft het wat. Nog steeds zin Thex en Tuinkabouter? Hrng 30 juni 2005 bewerkt door hrng
hrng Geplaatst 3 juli 2005 Auteur Geplaatst 3 juli 2005 (bewerkt) Jasicherwoll, abents-teuer mag sein <{POST_SNAPBACK}> Genoeg abents-teuer. Dit zijn de MYST nightcaches nabij München waar sprake van is Myst-World reeks: The Myst-Worlds - Lakeland - LEVEL 0 The Myst-Worlds - Stoneland - LEVEL 1 The Myst-Worlds - Waveland - LEVEL 2 The Myst-Worlds - Witchland - LEVEL 3 The Myst-Worlds - Dreamland - LEVEL 4 The Myst-Worlds - Mugglesland - LEVEL 5 The Myst-Worlds - Sealand - LEVEL 6 The Myst-Worlds - Mystland - FINALE Thex er zit nog een FTF bij 3 juli 2005 bewerkt door hrng
thex Geplaatst 3 juli 2005 Geplaatst 3 juli 2005 Jasicherwoll, abents-teuer mag sein Jajajajaj, wanneer gaan we ? Thex er zit nog een FTF bij <{POST_SNAPBACK}>
Vinnie1 Geplaatst 3 juli 2005 Geplaatst 3 juli 2005 Oeps vergeten te stemmen. Kattenogen-waterwerk. op een schaal van 1 op 10. 15 punten!!!!! groet, Vinnie1
hrng Geplaatst 3 juli 2005 Auteur Geplaatst 3 juli 2005 (bewerkt) Je weet het zeker he? Komende vrijdagmiddag 13 uur heen. Bij aankomst gelijk aan de slag. Zondagmiddag na een powernap terug. Kampeer gelegenheid ter plekke (kostenloos) 4 juli 2005 bewerkt door hrng
hrng Geplaatst 3 juli 2005 Auteur Geplaatst 3 juli 2005 (bewerkt) Het zijn toch nschtcaches ? <{POST_SNAPBACK}> 100% nacht und vielleicht auch nass. Kijk maar eens. De MYST boeken heb ik "toevallig" allemaal in de kast staan. PS. Stemming wordt bijgewerkt Vinnie Na telefonisch overleg met Thex besloten toch niet te gaan. De caches zijn dermate dat je er maar 2 per weekend kan doen. Nu wordt het za/zo dus een nachtcache net over de grens in Duitsland. 4 juli 2005 bewerkt door hrng
@rend Geplaatst 4 juli 2005 Geplaatst 4 juli 2005 katteogen en waterwerk een super nacht en overlopend in dagcache. Krijgt van mij een 9.
hrng Geplaatst 8 juli 2005 Auteur Geplaatst 8 juli 2005 Bookmark list with Dutch Nightcaches Bookmark list met dichtbij gelegen buitenlandse nachtcaches Inmiddels verder binnen: Nightcache (op) events: - Flanders Event nachtcache
Vinnie1 Geplaatst 25 juli 2005 Geplaatst 25 juli 2005 Hey nacht cache nummer 3 was Asenrayer-nacht van theyeti. Erg leuk. Op een schaal van 1 op 10 een 9. Daarmee is de top 3 van dit erelid in de orde der schijnheilige 1) kattenogen/waterwerk 2) Nachtaktiv 3) Asenrayer-nacht Op naar de volgende.
Crow & Éowyn Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 Inmiddels verder binnen: Nightcache (op) events: - Flanders Event nachtcache <{POST_SNAPBACK}> Bleurh die n8 cache krijgt op de schaal van 0-10 een -90 die was echt goed waardeloos. Zo ongeveer een uur of 3 a 4 door een of ander bos lopen met zero ontvangst, soldaten in spijkerbroeken en gympen... alsof ze zo uit WWI kwamen..... Daar mogen ze dus nog even op oefenen van mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden