Spring naar bijdragen

Lekker lopen met de hond


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het boekje zien liggen bij de ANWB. Ik heb het toch maar niet gekocht. Er zijn zoveel leuke geocache routes die nog gedaan moeten worden.

 

Als ik mn rugzak aan het inpakken ben of met batterijen in de weer weet Luuk dat we weer op pad gaan. Echt leuk deze hobby, we genieten er beide heel erg van. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het boekje zien liggen bij de ANWB. Ik heb het toch maar niet gekocht. Er zijn zoveel leuke geocache routes die nog gedaan moeten worden.

 

Als ik mn rugzak aan het inpakken ben of met batterijen in de weer weet Luuk dat we weer op pad gaan. Echt leuk deze hobby, we genieten er beide heel erg van. :beerchug:

 

Hetzelfde geld voor onze Misto. Ik hoef m'n GPS maar te pakken en hij staat al helemaal klaar! :thumbup:

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug:

Bedankt voor de link en de info!!!! Heb gelijk even gekeken en inderdaad een van Diesel's favoriete routes bij Ede staat er ook in. Als je tegen DIesel zegt ; "ga je mee cachen" wordt hij hyper en gaat hij bijna door de deur heen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug:

Bedankt voor de link en de info!!!! Heb gelijk even gekeken en inderdaad een van Diesel's favoriete routes bij Ede staat er ook in. Als je tegen DIesel zegt ; "ga je mee cachen" wordt hij hyper en gaat hij bijna door de deur heen  ;)

 

Hier gaat het van: /juh, kesjuh ? En het huis is te klein, ze blijft doorgaan met huis verbouwen tot ze in auto zit.

 

Bedankt voor de link :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard is het ten overvloede, maar toch.

 

Op de pagina "Mijn Kaart" kun je op een knopje extra drukken. Dat geeft je de mogelijkheid een kaart te maken met caches waarvan de eigenaar via DHZ heeft opgegeven dat je er met een hond mag wandelen.

 

 

Misschien ook een leuke optie om de honden routes op de kaart te zetten als extra optie....

Ik weet niet of het mogelijk is ik roep maar wat......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het mogelijk is ik roep maar wat......

 

In principe is het mogelijk, alleen denk ik dat dan onze paarden freaks ook komen met de ruiterroute's en onze mountainbikers met hun route's enz enz. Zie je door bomen bos niet meer en is dan ook niet meer geocaching gerelateerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben zelf geen hond, maar voor de ware cachende hondenbezitter is deze link wel erg leuk. 25 beschreven routes speciaal voor honden in PDF formaat.

En nu natuurlijk wat caches uitzetten langs die routes :dribble: .

 

Lekker lopen met je hond

 

Ik dacht, ik meld het even :D

 

Jammer dat ik die link niet eerder gezien heb want een sinds weekje geleden heb ik alleen nog maar een blikje as en gelukkig een hussie foto's en goede herinneringen van mijn hond :crybaby:

 

Gr H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...