Arwens Queste Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Help, sinds ik servicepack 2 heb geinstaleerd kan ik wel de overzichts cachekaart van heel nederland zien maar als ik een onderdeel ervan wil zien verschijnt dat irritante kruisje Het zal iets met JAVA te maken hebben maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt Kareltje van Kareltje & Co
Kapitein Haak Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Help,sinds ik servicepack 2 heb geinstaleerd kan ik wel de overzichts cachekaart van heel nederland zien maar als ik een onderdeel ervan wil zien verschijnt dat irritante kruisje Het zal iets met JAVA te maken hebben maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt Kareltje van Kareltje & Co <{POST_SNAPBACK}> Probeer eens java opnieuw te installeren, http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp Dat is het downloadadres. Groeten Haak.
Reintje de Vos † Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Help,sinds ik servicepack 2 heb geinstaleerd kan ik wel de overzichts cachekaart van heel nederland zien maar als ik een onderdeel ervan wil zien verschijnt dat irritante kruisje <{POST_SNAPBACK}> Ik hoor zojuist dat er ook anderen zijn die problemen hebben met het zoomen van de kaarten. Blijkbaar is er ergens wat anders geworden. Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken.
Kruimeldief Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik hoor zojuist dat er ook anderen zijn die problemen hebben met het zoomen van de kaarten.Blijkbaar is er ergens wat anders geworden. Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken. <{POST_SNAPBACK}> Ik heb hier hetzelfde probleen Reintje. Ook hier een sp2 op XP Hier klik ik: en dit krijg ik dan:
debendevanvier Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Me too <{POST_SNAPBACK}> ik heb ook zo'n kruisje:crybaby: Jolanda mv 4
Team Firefox Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Hier met XP1 en Firefox hetzelfde probleem!
De Wolvjes Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Bij een view image van het kruisje krijg ik deze foutmelding in FF: Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 2089 bytes) in /www/htdocs/geocachi/maps/cDisplayCachemaps.php on line 293
debendevanvier Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Bij een view image van het kruisje krijg ik deze foutmelding in FF: Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 2089 bytes) in /www/htdocs/geocachi/maps/cDisplayCachemaps.php on line 293 <{POST_SNAPBACK}> maar via my page kan ik de landkaart niet zien,maar werken de andere functie's en kan ik steeds cache's bekijken! Jolanda mv 4
Tornado Bram Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ook hier problemen, waarschijnlijk een centraal probleem?
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ook hier problemen, waarschijnlijk een centraal probleem? <{POST_SNAPBACK}> Ook hier in het Noorden van Groningen problemen, een mooi rood kruis meer niet. Gr Twinlife
SN@G Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Vreemd? Gisteren deed ie het nog en toen stond SP2 er ook al op.
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 <{POST_SNAPBACK}> Dan ligt dat probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. Gr Twinlife
Peetee Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Dan ligt dat probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. Ik zie hem niet.
Aanbevolen berichten