8BG Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Adriaan, Veel sterkte de komende tijd. Menno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Wij hebben jullie caches met heel veel plezier gedaan. Door jullie caches hebben een stuk Brabant gezien waar we anders nooit gekomen zouden zijn. We hebben bij Vierkantje Puzzelen 12 een kaarsje aangestoken, aan jullie gedacht, met de hoop dat alles goed zou komen. Het bericht van vanavond raakt ons zeer diep. Hoewel we jullie nooit persoonlijk ontmoet hebben, leven we mee. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. De Overburen blijven in onze gedachten. De Wolvjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Adriaan, gecondoleerd met het verlies van je vrouw. Ook vanuit hier heel veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean-Bob Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Beste Adriaan, Woorden schieten me niet te binnen. Namens Marijn en mijzelf wil ik jou en je naasten veel kracht en sterkte wensen. John en Marijn Klaassen Team Sultana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Cachetta Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Beste Adriaan, op dezelfde dag is onze moeder overleden. Veel sterkte met wat er nu allemaal op je afkomt. Lady Cachetta (Bionda) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doler Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Afgelopen zondag hebben wij de eerste van jullie rondjes en vierkantjes gedaan. En dan nu zo'n bericht. Daar zijn geen woorden voor. Veel te vroeg en niet eerlijk. Dat zijn de eerste gedachten die bovenkomen. Wij wensen jou en de andere nabestaanden ontzettend veel sterkte toe, Adriaan. groeten, Doler & Co. ( Jan en Ineke ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Beste Adriaan, We wensen je veel sterkte toe de komende tijd. Ook wij hebben met plezier de rondjes en vierkantjes puzzelen gedaan. We zullen een extra kaarsje opsteken bij vierkantje puzzelen 12 als we binnenkort in de buurt zijn. Maarten en Mieke (Team LesMarten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kroonjuwelen Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Natuurlijk ook namens ons heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kluts Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Wij wensen je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Beste Adriaan, Ik vind hoop dat je de kracht kan vinden om door te gaan. Het gemis doet pijn en zal heel lang pijn blijven doen. Denk aan de al het mooie wat jullie samen hebben gehad. En vindt steun in alles wat zij heeft achtergelaten. Het verdriet is nu intens en zal maar langzaam afzwakken maar er komt een dag dat het allemaal een plaats heeft. Ik wens je heel veel sterkte. Taco (Bytheway) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Zebravinkjes Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Zoals Hawkeyes al in een ander (triest) draadje meldde. Het is vreemd aangezien wij zitten te wachten op een Klein Zebravinkje die zich elk ogenblik kan aankondigen en daarnaast deze week zo vaak met de andere kant van het leven geconfronteerd worden. Adriaan, wij wensen je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 (bewerkt) Adriaan, Afgelopen zondag hebben we jullie "rondje" gedaan. Veel plezier aan beleefd. En dan nu dit bericht.... onvoorstelbaar. We wensen jou, familie en vrienden van Lisette heel veel sterkte toe. Ruud en Marja 21 januari 2005 bewerkt door Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Adriaan, gecondoleerd. Heb veel plezier beleefd aan jullie caches. De hele omgeving leren kennen. Zelfs heel gezellig door jullie thuis ontvangen. Niet vermoed en gemerkt dat Lisette zo ziek was. Ik wens je heel veel sterkte. Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doortje Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Adriaan, Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw, hoewel ik jullie niet persoonlijk ken raakt mij dit toch. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit verlies. De herinnering blijft altijd, koester die. Diny (doortje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd. Jan-Gerard (JGeo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden