Spring naar bijdragen

Nooit meer samen cachen


De Overburen

Aanbevolen berichten

Beste Adriaan,

 

Ook wij hebben met veel plezier de caches van Lisette gedaan en het grote genoegen gehad om een glaasje cola met haar te drinken. Ze heeft ons toen verteld wat er aan de hand was. Dus dit bericht komt niet helemaal onverwachts, maar toch komt het hard aan. Waarom hebben sommige mensen zo weinig tijd toebedeeld gekregen?

Wij wensen je heel veel sterkte toe.

 

Rob en Annita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wij hebben genoten van de rondjes puzzelen. Tijdens een van de puzzels is GeoGup bij Adriaan langs geweest. Toen was al duidelijk dat Lisette ernstig ziek was.

Dit verlies is voor jou, Adriaan en directe familieleden onwaarschijnlijk groot.

 

Wij wensen je alle kracht en sterkte toe in deze en in de komende tijd.

 

GeoGup & Zoefff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan,

 

Ik ken jullie niet, toch roert het mij. Wij zijn van ± dezelfde leeftijd, delen dezelfde hobby en zijn elkaars mede mens. Ik realiseer mij dat al deze fantastische berichtje je tot troost kunnen zijn maar het gemis niet weg kunnen nemen.

 

Ik wens je veel sterkte en Kracht toe in dit verdriet EN gemis.

 

<><

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan,

 

We hebben veel aan jullie gedacht, sinds we eind november aan de koffie zaten in jullie gastvrije huis. Lisette had toen juist te horen gekregen dat ze geen kans meer had en nog een week of zes te leven. Het zijn er zeven geworden. Wat toen zo veel indruk maakte was de manier waarop Lisette dat vertelde. Bijna blijmoedig, hoewel dat natuurlijk niet zo was.

We waren blij van jullie te horen dat jullie toch nog van de feestdagen hebben kunnen genieten. Vandaag waren we voor Listte een kaarsje aan gaan steken in de kapel (vierkantje 12) en daar lazen we in het logboek dat iemand 'Rust zacht Lisette' had geschreven. Dat werd bij thuiskomst door je mededeling in het logboek bevestigd.

We condoleren jullie van harte met het enorme verlies. We hebben Lisette nauwelijks gekend, maar waren onder de indruk van de kracht die ze had. Ze zei ons ook dat ze hoopte dat het Geocachen jou na haar dood wat afleiding en vriendschap zou kunnen bezorgen.

We wensen jullie heel veel sterkte! Misschien komen we elkaar nog eens tegen en in elk geval zullen we aan jou en Lisette denken wanneer we weer eens een cache van De Overburen opzoeken.

Hartelijke groeten van

Jac en Marjan Trum, Breda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan,

 

Gecondoleerd met het verlies van Lisette.

We hebben veel plezier beleefd aan de rondjes puzzelen en de korte ontmoeting met Lisette.

Voor ons was ze een warm persoon en zal dus ook zo in onze herinnering blijven.

We wensen je heel veel sterkte.

 

4puppies (Anja, Paul, Joy en Max)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan,

 

Ook namens ons gecondoleerd met het verlies van Lisette.

Samen met Jac en Marjan hebben wij zeven weken geleden nog van jullie gastvrijheid genoten. Bijna onwerkelijk dat ze er nu niet meer is.

 

We wensen jou en je gezin veel sterkte toe te komende tijd..

 

Elja & Sara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...