Spring naar bijdragen

Fietssteun


pirri

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, zo'n simpele goedkope koplamp op batterij die je kan vast en losklikken van het stuur. Ik zag ze vorige maand bij de Gamma liggen voor 2,50 euro.

Het gaat goed als je een lichtgewicht GPS ontvanger hebt. Mijn zware GPS12 heb ik nu op een metalen grondplaat vastgezet m.b.v elastiek en die klikt op het stuur d.m.v. twee kastdeurmagneetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo'n simpele goedkope koplamp op batterij die je kan vast en losklikken van het stuur. Ik zag ze vorige maand bij de Gamma liggen voor 2,50 euro.

Het gaat goed als je een lichtgewicht GPS ontvanger hebt. Mijn zware GPS12 heb ik nu  op een metalen grondplaat vastgezet m.b.v elastiek en die klikt op het stuur d.m.v. twee kastdeurmagneetjes.

 

Dat zou je bijna een MOD kunnen noemen. ;)

 

Bestaat dat eigenlijk? GPS-Modding?

Veel meer dan ophangmogelijkheden en antenneverlengers/verplaatsers kom ik niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil hem niet meer op de fiets zetten zonder dat de houder schokken opvangt. Volgens mij kan de garmin daar niet tegen

Ik heb wel eens een verhaaltje gelezen op een forum van een Legend die op het dak van een auto was blijven liggen, en daar toen met hoge snelheid af is gedonderd.

Geen krassen en nog steeds werken.

 

Beetje trillen moet dan wel kunnen.

 

Maar hoor ook wel eens dat ze fietsen niet zo fijn vinden.

 

Volgens mij ligt het vooral aan de hoe men er zelf mee om gaat ;-)

 

Groeten,

 

Dmace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoor ook wel eens dat ze fietsen niet zo fijn vinden.

Ik had nooit problemen, totdat ik ook ging fietsen met mijn Legend op de officiele Garmin fietssteun. Niks MTB, niks off-road, gewoon recht toe recht an fietspad en weg. Maar ook ik kreeg last van de streepjescodes. De garantie is gelukkig uitstekend geregeld, dus ik zet 'm gerust weer op de fiets. Maar ik denk niet dat de eTrex het echt prettig vind.

Volgens het boekje moet het apparaat 5G aankunnen. Zo hard heb ik nog niet kunnen optrekken met mijn fiets :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een erg mooie houder, de houder die garmin hier gebruikt zit rechtstreeks aan het batterijpackdeksel.

 

 

Het is inderdaag een mooie houder, en ook staat hij stevig. Heb zo'n zelfde voor mijn Vista gehad, op mijn all-road motor. Nou na een tochtje van een paar 1000 km's door duitsland/denemarken/zweden/noorwegen. Met de nodige obstakels.

 

Is deze houder niet van zijn plaats geweken, schuinte etc. stond allemaal nog precies zoals ik het thuis aangeschroefd had.

 

dat klemgedeelte kan je dacht ik ook in 2 maten krijgen, misschien dat voor een fiets een korter klemgedeelte makkelijker is?

 

Ook heb ik wat betreft de GPS zelf geen problemen gezien, wat betreft schokken.

 

Dit is echt een goede hoor, en nee ook ik heb geen aandelen bij garmin :no:

 

ZC :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je wel uitkijken met zo'n fietssteun.... voor je het weet lig je op je snufferd of ben je tegen een boom aangereden.......... omdat je niet op de weg let..... B)  :beerchug:

 

Daar heb je geen fietssteun voor nodig hoor! Zelf hou ik 'm gewoon in de hand, lekker makkelijk bij de wp's hoef je 'm er niet telkens uit te halen. Maar ook dan kan je bv bijna in een sloot rijden. :blink:

 

Groetjes Quaerens :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...