Geopatra Geplaatst 8 november 2004 Auteur Geplaatst 8 november 2004 Ik had het ook gezien. Ik maak er geen gebruik van want daar gaat het mij niet om. En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken. Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra,
dutch-locutus Geplaatst 8 november 2004 Geplaatst 8 november 2004 En nog off topic ook. En op de man gespeeld. Ik moet je dit keer gelijk geven Geopatra,... en waarom deze oude koe weer op het droge geholpen word ? Ik ga er ook niet op in, mijn mening staat nog wel ergens in een oud draadje. Succes geopatra, en laat je niet uit de tent lokken. Het is de moeite niet waard om er op te reageren. Locutus
MegaHeks Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Ik had het ook gezien. Ik maak er geen gebruik van want daar gaat het mij niet om. En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken. Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra, Tja Peter maar zo gaat het nu eenmaal op i-net. En je kan je er druk om maken of je kan zoiets hebben van shit happens. Ook ik heb cache's opgelost met wat zoeken op I-net en menige verbaasde reaktie's gekregen met de vraag hoe heb je dat gevonden. Ik ben maar 1 x naar eindpunt toe gegaan om mijn neefje een plezier te doen. Eerlijk gezegd mijn nummer is bij iedereen bekent en als ze mij bellen voor eindcoordinaat van mijn cache's krijgen ze die. Zal mij worst wezen hoe ze mijn cache willen doen. Ik heb de lol van het uitzetten gehad en ik onderhoud ze.
GeoGerard Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Ik had het ook gezien. Ik maak er geen gebruik van want daar gaat het mij niet om. En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken. Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra, Wellicht is het handiger dat je gewoon niet "hapt". Ga door met de mensen die normaal doen (lees: waar je je goed bij voelt) en reageer niet op de mensen die je kwetsen.
skansen Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Ik had het ook gezien. Ik maak er geen gebruik van want daar gaat het mij niet om. En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken. Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra, Wellicht is het handiger dat je gewoon niet "hapt". Ga door met de mensen die normaal doen (lees: waar je je goed bij voelt) en reageer niet op de mensen die je kwetsen. Niet "happen" kan ook impliceren dat het beter is je mond te houden. Sommigen krijgen al geen reactie meer op niet triviale vragen, opmerkingen reacties. Het is toch maar een mening die geuit wordt. Blijkbaar is de reactie op de mening persoonsgebonden.
Camelion Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Mooi, dan mag het nu weer on-topic, hoewel ik me afvraag wat er nog valt te zeggen over de zgn gehackte site van Williii.
dmace Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Als ze het willen hacken, dan doen ze dat toch wel. Maak je niet dik....
IJskimo Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Helaas doet de "onpartijdige" moderator vervolgens een extra duit in het zakje. Geopatra, Eerlijk is eerlijk... Je microcachegolf vind ik te zot voor woorden. Mijn mening hierover ken je al MAAR Dit keer ben ik het wel met je eens. Moderators horen te modereren. Niet aan discussies deel te nemen (anders dan het beantwoorden van relevante vragen). Het valt me trouwens ook op dat deze man, voor iemand die de zaken zo goed gescheiden wilt houden dat hij speciaal 2 identiteiten heeft aangenomen, wel héél erg veel babbelt via zijn moderatoraccount.
skansen Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Misschien even naar het profiel van Geopatra kijken en hoe groen het om Den Bosch is. Gewoon te zien op prachtige overzichtskaart van NL Merendeel traditional is gearchiveerd..... Skansen die erg mooie routes heeft gelopen. Wat multies in de buurt van Den Bosch. Wat de moderator betreft. Geopatra lijkt mij voor een moderator te bewerkelijk. Iedere keer wanneer hij een bericht plaatst ontstaan er golfjes welke zich ontpoppen tot vloedgolven. Zelfs het uitspreken en het daarbij laten is niet goed.
Camelion Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 (bewerkt) Dit keer ben ik het wel met je eens. Moderators horen te modereren. Niet aan discussies deel te nemen (anders dan het beantwoorden van relevante vragen). Lees de forumregels nog eens door: "Val anderen niet persoonlijk aan" Helaas doet de "onpartijdige" moderator vervolgens een extra duit in het zakje. Lees de forumregels nog eens door: "Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door de admin of moderator dien je je via e-mail of PM (Personal mail) te melden. Niet openlijk via het board!" Edit: Dat jij een antwoord hebt gekregen op jouw PM aan mij, wat je wellicht niet helemaal naar je zin is, is tussen ons. Waarom dan nu ineens openlijk via dit forum? Verkeerde knopje? Of bewust op zoek naar medestanders? Dat laatste is niet zo netjes (is mij ook wel eens verweten) en daarom wijs ik dan op de forumregels. Was het het verkeerde knopje, dan is het te betreuren. Met een PM kan ik meer, dan met een openlijke discussie. 10 november 2004 bewerkt door camelion
Kruimeldief Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 (bewerkt) Lees de forumregels nog eens door: "Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door de admin of moderator dien je je via e-mail of PM (Personal mail) te melden. Niet openlijk via het board!" Hmmm ben ik me daar dit keer toch even helemaal niet met deze forumregels eens. Als een Moderator een forumlid op het forum terecht mag wijzen, dan mag een forumlid een moderator op het forum terechtwijzen. Niet de een in openbaar en de ander achter gesloten deuren. Ik begrijp de achterliggende gedachte wel, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb verder geen commentaar op jullie manier van modereren, maar als ik als lid commentaar alleen maar via PM mag leveren dan mag ik op zijn minst toch ook verwachten dat berichten als [MOD ON] En nu graag weer ontopic [MOD OFF] dan ook via PM gaan. Laten we wel wezen, een moderator heeft een voorbeeldfunctie. Ik denk ook dat de regel hier verkeerd uitgelegd wordt. Wat wordt er in de regel bedoelt met: "bezwaar hebben tegen een beslissing van een Moderator?" Wat wordt er bedoeld met: "Beslissing?" Ik zelf zie een beslissing in de bewuste forumregel niet als een opmerking maar echt een beslissing als een waarschuwing dat voor een ban of ander strafmaatregel aan komt. Dan wordt het persoonlijk, dan ga je via PM verder. Denk maar aan de leden die ongeveer een paar maande geleden zijn verbannen, die hebben daarna, na de ban, alles via PM uitgepraat met BTW en mochten weer terugkomen. Dat is iets anders... Kruimeldief Hè, eindelijk even zitten; dat is wel fijn als je de hele nacht gelegen hebt. 10 november 2004 bewerkt door Kruimeldief
Kruimeldief Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken.Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra, Dat is je goed recht lieverd, maar, dan moet je er ook tegen kunnen dat een ander aan de kaak gaat stellen dat jullie team onder een andere naam eigen caches logt als zijnde gevonden. Dat dit oude koeien zijn doet niet ter zake omdat je notabene aan de kaak gaat tsellen wat je zef gedaan hebt. Dat zal steeds weer voorbij komen als je dit soort onrecht aan de kaak wilt stellen. Hoe betrouwbaar is iemand in deze, die onrecht aan de kaak wil stellen en zelf onrecht doet aan een ieder die wel de stats serieus neemt? We zullen mogelijk binnenkort kunnen zien wie er ineens in korte tijd veel multi's van Williii logt..Geopatra. Je spreekt hiermee toch het vermoeden uit dat de "hacker" van Williii's site dezelfde bedoelingen heeft dan mensen die onder een andere naam eigen caches loggen? Zo veel mogelijk, zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk: "Found It"..... Kruimeldief Een probleem los je op door er geen probleem van te maken.
Geopatra Geplaatst 10 november 2004 Auteur Geplaatst 10 november 2004 (bewerkt) Edit: Dat jij een antwoord hebt gekregen op jouw PM aan mij, wat je wellicht niet helemaal naar je zin is, is tussen ons. Waarom dan nu ineens openlijk via dit forum? Verkeerde knopje? Of bewust op zoek naar medestanders? Dat laatste is niet zo netjes (is mij ook wel eens verweten) en daarom wijs ik dan op de forumregels. Was het het verkeerde knopje, dan is het te betreuren Heb inmiddels gereageerd op je PM. ** sorry ** Geopatra. 10 november 2004 bewerkt door Geopatra
Geopatra Geplaatst 10 november 2004 Auteur Geplaatst 10 november 2004 QUOTE (Geopatra @ November 09 2004, 00:51:01 ) En ik stel aan de kaak dat er mensen zijn die dat wel doen. Die dus bewust die blijkbaar makkelijk te vergaren info misbruiken. Misschien gaat het me niet echt aan, maar IK kan er niet tegen. That's all. Geopatra, Dat is je goed recht lieverd, maar, dan moet je er ook tegen kunnen dat een ander aan de kaak gaat stellen dat jullie team onder een andere naam eigen caches logt als zijnde gevonden. Dat dit oude koeien zijn doet niet ter zake omdat je notabene aan de kaak gaat tsellen wat je zef gedaan hebt. Dat zal steeds weer voorbij komen als je dit soort onrecht aan de kaak wilt stellen. Hoe betrouwbaar is iemand in deze, die onrecht aan de kaak wil stellen en zelf onrecht doet aan een ieder die wel de stats serieus neemt? Beste Kruimeldief, wat valt me dit tegen van jou! Wat mij en mijn vrouw het meest ergert en vooral ook pijn doet, is het feit dat mensen onze verklaringen omtrent het loggen van geopatracaches niet geloven. Zelfs niet nadat mijn vrouw haar eerste en enige posting hieromtrent plaatste. Dat was om emotionele redenen. Het doet bijzonder pijn als mensen ons voor leugenaar uitmaken. En natuurlijk zijn dat mensen die ons helemaal niet kennen. Geloof nu eens dat mijn vrouw -lees: Red - helemaal niets weet van de caches die ik -lees: Rocks = Geopatra - plaats. En dat ik in dit opzicht uiterst principieel ben. Hetgeen je onderhand kunt weten gezien mijn uitlatingen op dit forum. Je spreekt hiermee toch het vermoeden uit dat de "hacker" van Williii's site dezelfde bedoelingen heeft dan mensen die onder een andere naam eigen caches loggen? Zo veel mogelijk, zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk: "Found It"..... En dit vind ik een belediging Kruimeldief !! Dit slaat echt nergens op. Het is je weer eens gelukt om me op de kast te jagen met deze persoonlijke aanval! Als je dat verstand van je - je hebt genoeg- nou eens benut om een beetje te relativeren. Dat zou je veel beter staan. Geopatra.
Camelion Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Sommige mensen schrijven met open vizier en noemen naam en paard. Moderators noemen dat (afhankelijk van de contekst) een persoonlijke aanval. En dat kan niet. Anderen zijn briljant in schrijven met open vizier en beschrijven naam en paard; wie de schoen past, trekke hem aan. Maar het is soms zooooooo duidelijk welk paard, welke naam en voor wie die schoen is. Het mag volgens de letter van de forumregels wel, maar misschien moeten enkelen daar toch wat voorzichtiger mee omgaan O ja, wie de schoen past, trekke hem aan.
Aanbevolen berichten