Spring naar bijdragen

Gevonden: Extra Forum Moderators


Geoman

Aanbevolen berichten

Trouwens, nu ik hier toch ben en jullie ook Geoman en ByTheWay en Zero Cool, hoe was het cachen gisteren? Jullie hebben gisteren een kennismakingcache gelopen. Is dat wat geworden of kon je het niet vinden?

Was de cache volgens voorschriften verstopt? Ik denk dat jullie ook op zulke details letten :P

 

Ben benieuwd :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zero Cool, gefeliciteerd en heel veel sterkte met je nieuwe functie.

 

De ander wilde ik ook feliciteren, maar ik weet niet wie dat is en dat is jammer.

De nieuwe nick is wel handig, maar respect krijg je door de berichten die je plaatst en je nieuwe nick heeft daar te weinig van om een oordeel te kunnen hebben. Weten wie je bent EN een nieuwe nick is toch de mooiste oplossing? Hebben we respect voor je op basis van wat we van je kennen EN je maakt duidelijk wannneer je als moderator optreedt. Nu maak je je start nogal stroef en begin je met een achterstand. Toch wens ik je een hoop sterkte, juist met jouw (naar mijn idee verkeerde) gedachtengang (je keuze om anoniem te blijven) zul je dat hard nodig hebben.

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poll....mischien stelt Peetee wel weer een taart beschikbaar ? *hint*

 

:thumbup:

Helaas, deze taart zul je zelf moeten bakken! :P

 

Maar Peetee wenst wel beide nieuwe moderators heel veel succes. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft. @Camelion. Een nick voor je functie als moderator vind ik geen probleem.

 

 

De nieuwe nick is wel handig.

Weten wie je bent EN een nieuwe nick is toch de mooiste oplossing? 

Hebben we respect voor je op basis van wat we van je kennen EN

je maakt duidelijk wannneer je als moderator optreedt.

Nico

 

Denken jullie echt dat het zo werkt? Als we weten wie het is dan werkt dit al helemaal niet.

 

Kunnen jullie je het voorstellen?

 

Stel het is Kruimel zelf. Kruimel zit op het forum lekker mee te doen en dan is het Nico of Skansen die over de streep gaat.

 

Kruimel logt uit, logt weer in als Camelion, vertelt aan Skansen of Nico dat wat hij geschreven heeft te persoonlijk is of wat dan ook, logt weer uit als moderator Camelion en logt weer in als Kruimel.

Als Kruimel blijft hij dan even op de achtergrond omdat hij iemand als Cemelion over de vingers heeft getikt.

 

De rust keert weer, Kruimel doet weer verder gewoon mee en dan denkt Nico of Skansen ineens, shit, ik ben er niet tevreden mee en vraagt op het forum de Moderator om uitleg.

 

Kruimel was net bezig weer een leuke reply te verzinnen, kan daar weer mee gaan stoppen, moet weer uitloggen als Kruimel en inloggen als Camelion om weer antwoord te geven.

 

Dit alles wordt nog gecompliceerder als jullie, Skansen en Nico, ook nog weten dan Kruimel en Camelion een en dezelfde zijn.

 

Het spijt me maar is dat niet iets teveel gesprekstof bij een Psychiater?

 

Ik denk dat onze vriend Camelion daar niet aan gedacht heeft. Ik weet dat jullie daar niet aan gedacht hebben. Of gaan jullie er vanuit dat het modereren op zich niet op jullie betrekking heeft, maar op maar een paar van ons?

 

Weet je wat geinig is? Hij zal zich gegarandeerd eens vergissen en reageren als een moderator als hij ingelogd is als "de ander" en vice versa. Het wordt dan alleen maar pijnlijker :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm leuke citaat. Is dat van een lied? Scottisch? Past in ieder geval bij je avatar.

 

Een nieuw lid die zijn eerste posting in zo'n delicaat draadje plaatst is of een herintredene of iemand die denkt, als het moet, dan maar hier.?

 

Nee nee nee, dit is mijn alter ego, ik wil gewoon mijn postings in andere draden gescheiden houden van mijn postings hier...:P:nono:

 

Het lijkt me goed om me voor te stellen, want menigeen zal denken "he, dat is een nieuwe". Nou, dat valt wel mee. Intussen loop ik al meer dan een jaar mee op het forum. Maar omdat ik mijn gewone postings graag gescheiden houdt van de dingen die ik schrijf als moderator, heb ik gekozen voor een alter ego. Wie ik dan ben, ja, dat maakt dan niet uit, anders had ik ook geen alter ego hoeven aannemen, wel?

:P (hebben we niks belangrijker/leuker om te doen...... :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm leuke citaat. Is dat van een lied? Scottisch? Past in ieder geval bij je avatar.

 

Een nieuw lid die zijn eerste posting in zo'n delicaat draadje plaatst is of een herintredene of iemand die denkt, als het moet, dan maar hier.?

 

Nee nee nee, dit is mijn alter ego, ik wil gewoon mijn postings in andere draden gescheiden houden van mijn postings hier...:P:nono:

 

Het lijkt me goed om me voor te stellen, want menigeen zal denken "he, dat is een nieuwe". Nou, dat valt wel mee. Intussen loop ik al meer dan een jaar mee op het forum. Maar omdat ik mijn gewone postings graag gescheiden houdt van de dingen die ik schrijf als moderator, heb ik gekozen voor een alter ego. Wie ik dan ben, ja, dat maakt dan niet uit, anders had ik ook geen alter ego hoeven aannemen, wel?

:nono: (hebben we niks belangrijker/leuker om te doen...... :P )

Hmmmm zal dit "nieuwe"mannetje toevallig ook uit Drenthe komen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee nee, dit is mijn alter ego, ik wil gewoon mijn  postings in andere draden gescheiden houden van mijn postings hier...:P  :P

Huh? :thumbup: Ik denk dat ik geloof dat ik dacht dat ik hier helemaal niet goed van ga worden.

 

Ik ga ook maar eens een alterego aanschaffen.

 

Wat zou een leuke nieuwe alterego voor mij zijn? En mag ik dan nog op zijn Kruimels reageren of juis heel bedeesd en vroom?

 

Leuk idee om het allemaal te doen. Dan is dit draadje ook meteen niks byzonders meer en heeft de club al meer dan 5000 leden.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poll....mischien stelt Peetee wel weer een taart beschikbaar?
Is eigenlijk best wel een goed idee! :P

Dan krijgt het hele gebeuren nog een vlaag van democratie met zich mee. :thumbup:

Ik weet niet wat de democratie er mee te maken heeft, maar die Poll ga ik winnen en is dat dan zo leuk? Dat is ook de reden dat Peetee niet weer een taart wil bakken.

 

Hij kan hem gelijk opsturen naar Emmen

 

Bedenk me net dat een Poll helemaal geen wedstrijd is en er dus ook geen taart op kan staan. :nono:

 

Een ander manier om er toch een wedstrijd van te maken, zou zijn om toch een poll te starten met de vraag "Heeft Kruimel gelijk?"

De keus uit 2 antwoorden. Ja of Nee.

Die nee stemt valt af en uit de ja stemmers trek ik een naam als volledig onafhankelijke.

 

GRTZ

 

Notaris Kruimel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ander manier om er toch een wedstrijd van te maken, zou zijn om toch een poll te starten met de vraag "Heeft Kruimel gelijk?"

De keus uit 2 antwoorden. Ja of Nee.

Die nee stemt valt af en uit de ja stemmers trek ik een naam als volledig onafhankelijke.

 

GRTZ

 

Notaris Kruimel  :thumbup:

Maar dan zul je dus eerst moeten zeggen wie het volgens jou is. Dus kom maar op met die naam. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ander manier om er toch een wedstrijd van te maken, zou zijn om toch een poll te starten met de vraag "Heeft Kruimel gelijk?"

De keus uit 2 antwoorden. Ja of Nee.

Die nee stemt valt af en uit de ja stemmers trek ik een naam als volledig onafhankelijke.

 

GRTZ

 

Notaris Kruimel  :thumbup:

Maar dan zul je dus eerst moeten zeggen wie het volgens jou is. Dus kom maar op met die naam. :P
Er dwarrelen gedachten door mijn hoofd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zich wil inzetten voor een gemeenschap zoals deze. Het zal niet altijd even makkelijk zijn, niet alles is altijd in te delen in goed of fout, ja of nee, toelaatbaar of niet. Mij lijkt het maar niets, maar er zijn mensen die het een uitdaging vinden en zich er helemaal in kunnen vinden, persoonlijke meningen opzij kunnen zetten, functioneren met een "neutrale" pet op.

 

De manier waarop deze persoon binnen de poort komt?

Ach …… als ik om me heen kijk gebeuren er dingen die niet zoveel afwijken. Neem nou bijvoorbeeld een betrekking bij een werkgever.

 

Er is een vacature vrij en een paar dagen later schud ik de hand van mijn nieuwe collega.

Wie hij of zij is en of deze persoon intern geïntroduceerd is, (noem het maar kruiwagen of vriendjespolitiek), is niet het belangrijkste voor mij. Mij gaat het erom of dit de juiste persoon is. Is hij/zij capabel genoeg voor de JOB, past ie in het team, klikt het met onze klanten.

 

Gelukkig bestaat er voor de werknemen en mijn werkgever een termijn van 2 maanden waarin beide partijen een beetje kunnen wennen aan elkaar en de nieuwe situatie.

Is het echt niets dan zal er opnieuw gezocht worden naar een andere kandidaat. Bij twijfel komt er een contract voor bepaalde tijd en daarna beslissen ze verder.

 

Is het misschien een goed idee om dit te vertalen naar de Geocachewereld.

Natuurlijk niet in detail met job evaluaties, Self assesments, Personal Development Plans etc……. maar de structuur zou toch in grote lijnen kunnen werken hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie vragen maar raak. Jullie dreigen maar of martelen maar, ik zeg toch niet dat het ********** is.

 

Shit weer een mod die mijn bericht aan heeft gepast.

 

Even voor alle duidelijkheid.

 

Mijn vermoedens zijn inmiddels bevestigd door betrokkene en ik ben niet de aangewezen persoon om namen te noemen :thumbup:

 

GRTZ

 

My name is Kruimel, Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...