Spring naar bijdragen

Gevonden: Extra Forum Moderators


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Knip knip knip....

 

vandaag was de 2e les van de naaicursus  :unsure:

Danny, Astrid wil jij (jullie) dit onderwerp niet verder in het belachelijke trekken. Het is al belachelijk genoeg. Een modder eter die niet voor zijn (haar) indentiteit uit durft te komen, is in principe geen knip voor de neus waard.

Ik denk er sterk over na om na deze actie van Geocaching.nl mijn donateurschap op te zeggen. Wij als donateurs in het bijzonder, maar niet alleen wij, hebben namelijk het recht om te weten wie de modder eters zijn!

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zero Cool ook wel onder een ander naam bekend, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot moderator.

Godzijdank ben jij niet zo kinderachtig om je naam te veranderen.

 

Ik wens je veel succes en wijsheid in je nieuwe functie en ik hoop van ganser harte dat je normaal blijft meedoen hier op het forum.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zero Cool ook wel onder een ander naam bekend, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot moderator.

Godzijdank ben jij niet zo kinderachtig om je naam te veranderen.

 

Ik wens je veel succes en wijsheid in je nieuwe functie en ik hoop van ganser harte dat je normaal blijft meedoen hier op het forum.

 

GRTZ

 

Kruimel

hahahahaahha ik hoop dat dit een mop is, hoewel het nog lang geen 1 april is.

 

Mocht dit geen grap zijn: Skygge, of Zero Cool (met een net zo groot avator als ego denk ik) ik wens je veel succes. Hoewel ik denk dat dat niet nodig is, iemand die in een jaar tijd meer berichten plaatst dan caches vindt draagt onze hobby zeker een warm hart toe en heeft zeker heel veel verstand van dit forum. Van geocachen waarschijnlijk minder, de berichten daarover zijn al lang geleden gestopt. Ik vraag me toch af hoe de heren moderatoren erbij komen om deze persoon als een serieuze nieuwe modereter te beschouwen.

Groet van iemand die wel heel veel van geocachen houdt

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit stinkt verschrikkelijk naar vriendjes politiek en het betere ellebogen werk.

Een nieuwe moderator die bang is om zijn echte identiteit prijs te geven?

Bang dat we je belachelijk maken of stenigen of erger.

 

Nou dan heb ik nieuws voor je met deze actie werk je dit alleen maar in de hand.

 

Ik ga maar weer eens cachen en af en toe naar het forum kijken maar niet te vaak want je weet nooit wat geoventje en zijn knulletjes nu weer hebben verzonnen. :blink:

 

Zo en nu tijd voor een klein onderschrift.

 

 

--

Just my 2 cents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gecaramba allemaal. Niks geen vriendjes politiek!!! Denken jullie nu echt dat ik vandaag naar Zeist ben afgereist om een bekende de hand te drukken. Denk toch eens na! :blink:

 

Iedereen weet hoeveel bakken stront tot aan bedreigingen toe je als moderator/ team lid je over je heen krijgt.

 

Respecteer zijn beslissing en wees blij dat iemand het wil doen...

Zoek toch niet overal wat achter. Het was ZIJN beslissing anoniem te blijven.

Het is weer duidelijk. Er duiken weer lieden op die maanden niets van zich hebben laten horen om de boel hier weer op te fokken. Lekker trappen met Geoventje. Reacties uitlokken met een onderschrift. Doe toch normaal man. Ik ken je niet eens!!

 

Bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo All

 

 

Ik ben bang dat als men zo doorgaat met ouwehoe... , dan ben ik bang dat heel het geocahen

op een gegeven moment gewoon ophoud met bestaan.

 

Dit alleen omdat er meestal alleen maar negatief gereageerd wordt.

 

Groet Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet stangen, ik wil geen oude koeien opgraven. Ik wil absoluut geen forumruzie.........

 

Enigste wat ik wil weten ,wie zijn die nieuwe moddertoren. Kunnen ze niet als ByTheWay openkaart spelen en gewoon "voorstellen" . Toen BTW als moddertor kwam speelde hij open kaart., niks geheimzinnigs. Hij vertelde wie hij was wat hij deed en gaf urls. Waarom moet dit nu weer zo.

 

Ik begin net als zoveel "oudjes" voor mij, geocaching moe te worden. Kijk het nog ff aan en anders hang ik ook de pijp langs/bij/onder/boven Maarten. Ben wel benieuwd of die goedgekeurd word :blink: (hosting stopt nie hoor,das oude belofte en belofte maakt schuld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gecaramba allemaal. Niks geen vriendjes politiek!!! Denken jullie nu echt dat ik vandaag naar Zeist ben afgereist om een bekende de hand te drukken. Denk toch eens na! :blink:

 

Het is weer duidelijk. Er duiken weer lieden op die maanden niets van zich hebben laten horen om de boel hier weer op te fokken. Lekker trappen met Geoventje. Doe toch normaal man. Ik ken je niet eens!!

 

Bah!

Naar Zeist afreizen om een bekende de hand te drukken? Zo groot is Nederland niet, met twee uurtjes ben je er door heen. Zeist ligt in het midden en moet in een uurtje te doen zijn.

En dan wil ik ook graag even van je horen van welke lieden je al maanden niets gehoord hebt en die nu naar jou mening weer op duiken en de boel op lopen te fokken.

 

Modder eter??? Mag het woord FOKKEN wel???

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enigste wat ik wil weten ,wie zijn die nieuwe moddertoren.

Het schijnt dat één van beide onze enige echte Skygge is, alias ZERO COOL, alias......... Van de ander is alleen bekend dat hij naief is, met waarschijnlijk goede bedoelingen, met als gekozen naam voor moderator Cameleon.

(dit voor alle duidelijkheid, die hier nogal eens te wensen overlaat)

 

Groetjes van Marja :blink:die nu echt gaat slapen, morgen liggen er weer caches te wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zero Cool ook wel onder een ander naam bekend, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot moderator.

Godzijdank ben jij niet zo kinderachtig om je naam te veranderen.

 

Ik wens je veel succes en wijsheid in je nieuwe functie en ik hoop van ganser harte dat je normaal blijft meedoen hier op het forum.

 

GRTZ

 

Kruimel

:blink: Bedankt Kruimel, wilde het zelf schrijven. Maar ben een beetje erg ziek geworden.

Wat de andere duidelijk konden zien onder het cachen.

 

Maar nu 2 uur 's avonds voel ik me weer tip top :)

 

 

 

BEDANKT!

 

Zero CooL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben altijd nieuwsgierig en kijk ook vaak even terug wat iemand met een nieuwe funktie gedaan heeft.

Ik vind nu een heleboel berichten met .......

Jan de behanger.

 

 

Even uitlegen, die ..... stonden er al laaannngg.. en waarom? Omdat ik een paar maanden lang klote berichten hebt gehad van een of andere leukerd en berichten zijn dus niet verwijderd omdat ik nu opeens moderator ben.

 

 

Maar je weet toch wel een beetje wie ik ben Jandebehanger. ?

 

 

Zero CooL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet stangen, ik wil geen oude koeien opgraven. Ik wil absoluut geen forumruzie.........

 

Enigste wat ik wil weten ,wie zijn die nieuwe moddertoren. Kunnen ze niet als ByTheWay openkaart spelen en gewoon "voorstellen" . Toen BTW als moddertor kwam speelde hij open kaart., niks geheimzinnigs. Hij vertelde wie hij was wat hij deed en gaf urls. Waarom moet dit nu weer zo.

 

Ik begin net als zoveel "oudjes"  voor mij, geocaching moe te worden. Kijk het nog ff aan en anders hang ik ook de pijp langs/bij/onder/boven Maarten.  Ben wel benieuwd of die goedgekeurd word :blink: (hosting stopt nie hoor,das oude belofte en belofte maakt schuld)

Zie bericht aan Kruimeldief, Megaheks.

 

Pfoee rustig aan hoor. Kon persoonlijk ook niets aan het ziek zijn doen. Ben half6 teruggekomen, in bed gedoken en NU pas 2 uur 's nachts dat ik me weer lekker voel.

 

Anders was er gewoon een berichtje van mij verschenen dat ik moderator ben geworden hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groet van iemand die wel heel veel van geocachen houdt

Marja

 

Marja dat doe ik ook, alleen is het voor mij een dagje uit. En voor mij geen wedstrijd om er zoveel mogelijk te doen. Had ik al eens vaker geschreven toch.

 

Bedankt voor je suc6 wensen.

 

 

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...