Spring naar bijdragen

Gevonden: Extra Forum Moderators


Geoman

Aanbevolen berichten

Tequila:

 

Ik denk niet dat hier vriendjespolitiek aan de orde is. Het is een forumlid die waarschijnlijk dacht dat hij als moderator beter volledig "maagd" kon zijn om zo schoon te kunnen gaan modereren. Vast en zeker niet doorhebbend dat we zo verschrikkelijk hem de poten onder de stoel zouden wegzagen. Ik denk dat het naïviteit is geweest in deze, wat niet wil zeggen dat de man daarom niet zou deugen.

Om nu gelijk denigrerend te gaan komen met Geoventje en zijn zijn knulletjes is niet echt opbouwend kritiek. Je moet mij het gras niet voor de voeten wegmaaien, zulke uit de tent lokkende opmerkingen ben ik voor ingehuurd.

We hebben het ook over onze nieuwe moderatoren en niet over Geoman.

 

JanDeBehanger:

 

Hehehehehe, klopt. Veel van de berichten van onze nieuwe andere moderator hebben niet veel meer inhoud dan de door jou genoemde puntjes ............. Dat zijn toch niet allemaal gecorrigeerde berichten? Oh, nee, dat is waar, dat zijn allemaal sterretjes ***********

Enfin, als Zero Cool ook zo modereert dan heeft hij mijn zegen. Toch?

En wat al die puntenberichtjes betreft, die zijn er al een behoorlijke tijd. Zou dat de bedoeling zijn van Hawkeyes toentertijd? Was er niet zoiets van en wie nu nog puntjes berichten schrijft enz enz? Zou dat dan tegen Zero Cool geweest zijn? hehehehe

 

Geoman:

 

Was jij dat daar in Zeist? Ik had er al iets over gehoord. Niet zoveel linksrijden joh. Je auto kan nu eenmaal niet zo hard. En laat je niet steeds *&^%$#@!en door die gasten die achter je rijden en maar knipperen met de lichten. Of je doet of je gek bent en blijft gewoon links rijden, of je gaat aan de kant.

Zo simpel is het in het leven. Of ze hijgen je in de nek of ze laten je achter zich.

 

Keske27:

 

Wees niet bang, jij en ik blijven bestaan zong vader abraham eens.

 

Mega:

 

Dat is wonder boven wonder geen stangen. Ik stang ook nooit en ben het dit keer volledig met je eens. Trouwens, ook ik wil geen forumruzie.

 

Biertjuh Ruud:

 

Ook zo verbaasd over dit draadje? hehehe. In een uur naar Zeist? Jij misschien maar Geoman niet. Die rijdt teveel links en heeft een afslag gemist omdat hij niet naar TomTom luisterde maar die flikkerlicht achter hem in de gaten hield. En daar bedoel ik niets mee. Ik ben nog erger in het verkeer. Vraag maar aan de Fee.

Veel plezier morgen tijdens het cachen. En FOKKEN mag. *&^%$#@!en ook, als het er maar kwaad genoeg uitkomt. Zodat ook de kids begrijpen dat ze zich nu beter even stil kunnen houden en niet al wijzend en gillend reageren dat die idioot van een Kruimel zulke woorden durft te schrijven. Bah Ome Willem.

 

Biertjuh Marja:

 

Als je het dan ook wilt verduidelijken, doe het dan ook goed :blink:

 

Camelion en niet Cameleon. Lion van Leeuw en niet Leon die hiernaast woont. Duidelijkheid boven alles.

Straks gezond weer op en de Groeten aan Koos en echtgenote en veel plezier. Let een beetje op die vent van je. Hij snapt ook niet alles meer.

 

Zero Cool:

 

Gut, net moderator en nu al ziek? Hebben ze je modder te eten gegeven? Die man gaat het ons nog moeilijk maken. Hij vat alles te letterlijk op, denk ik.

Succes mien jong, hest het wel neudig. Dat is Noors.

 

 

DJ Bel: Ik neem nog even een geweldige teug uit de fles en jaag een dikke joint er achteraan zodat ook jij tevreden kunt zijn.

 

 

Dominee Kruimel gaat nu de tent sluiten en wil geen gedonder meer in het vooronder totdat hij weer online is.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief die idereen, maar dan ook iedereen een gezonde nachtrust toewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben altijd nieuwsgierig en kijk ook vaak even terug wat iemand met een nieuwe funktie gedaan heeft.

Ik vind nu een heleboel berichten met .......

Jan de behanger.

 

Even uitlegen, die ..... stonden er al laaannngg.. en waarom? Omdat ik een paar maanden lang klote berichten hebt gehad van een of andere leukerd en berichten zijn dus niet verwijderd omdat ik nu opeens moderator ben.

 

Maar je weet toch wel een beetje wie ik ben Jandebehanger. ?

Die 2610 al geregeld?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat moet Grote Smurf er u weer van denken... die lag in bed toen het hele spktakel losbarstte... :)

 

Ik kan me voorstellen dat je moddereter postjes gescheiden wilt houden van "normale" postjes. Maar ook ik ben nu wel benieuwd wie die verbasterde kameleon is... want een schizofreen is nooit alleen en praat makkelijk tegen zichzelf of geeft zichzelf gelijk of... nou ja, het is allemaal al genoemd. Ik hoop dat Chamelion zich alsnog even met zijn gewone alias voorstelt en daarna gaat hij (zij?) z'n (haar?) gang maar met het modder-alias. :blink:

 

En Zero Cool: veel succes en een dikke huid gewenst. Want als je niks doet krijg je commentaar, maar als je wel wat doet ook. Het is dus nooit goed. Maar laat dat je er niet van weerhouden ons streng (genoeg) maar (zeker) rechtvaardig te moddereren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadtje doet me sterk denken aan...

 

"Oh what a tangled web we weave

When first we practice to deceive"

 

Hoelang zou het geheim bewaard kunnen worden.... iets voor een pol/stemming....  :P

Hmmm leuke citaat. Is dat van een lied? Scottisch? Past in ieder geval bij je avatar.

 

Een nieuw lid die zijn eerste posting in zo'n delicaat draadje plaatst is of een herintredene of iemand die denkt, als het moet, dan maar hier.

 

Een poll? Mag, ik doe daar niet aan mee omdat ik voor mij al lang weet wie het is. Niet dat mijn vermoeden bevestigd is door deze of gene, maar gewoon, ik voel het aan mijn water.

Kan ik het ergens in een verzegelde enveloppe achterlaten? :P

 

Het is nu aan Mister X om te beslissen wat hij zal doen vandaag. Of als Camelion gaan modereren of als ********** (voor de duidelijkheid, die sterretjes zijn van mezelf en niet van een moderator afkomstig)

 

Bedenk me net dat Zero Cool het dus ook weet ....... :thumbup:

 

GRTZ

 

Pretty in Pink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt hier niet een mystery/puzzle cache omheen te brouwen?

Ik las net dat diamant een k-cache wilde plaatsen vandaag.

Nu nog even iemand die een leuk rekensommetje verzint om van de alter-ego van camelion naar harde coords te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman:

 

Was jij dat daar in Zeist? Ik had er al iets over gehoord. Niet zoveel linksrijden joh. Je auto kan nu eenmaal niet zo hard. En laat je niet steeds *&^%$#@!en door die gasten die achter je rijden en maar knipperen met de lichten. Of je doet of je gek bent en blijft gewoon links rijden, of je gaat aan de kant.

Zo simpel is het in het leven. Of ze hijgen je in de nek of ze laten je achter zich.

Klopt was ik... Wat wil je met 800cc... 130km/u gegrenst. :thumbup:

 

Hoe weet jij dat overigens? Jij hebt ook overal informanten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt was ik... Wat wil je met 800cc... 130km/u gegrenst. :thumbup:

 

Hoe weet jij dat overigens? Jij hebt ook overal informanten  :P

Nou, weet je, hier in het noorden halen we nog veel info uit het veen, het spelen met botjes van een dode kip en.... uit je eigen water. Als je dan ook nog last van spit en jicht hebt en niet kunt cachen dan probeer je in hogere sferen te komen en dan is de kans groot dat je in je eigen dromen beelden ziet als in een speelfilm.

 

En zo is het gekomen.

 

Ook niet aan het cachen? Komkommertijd huh, niet veel te beleven hier.

 

Het puntje van mijn neus tintelt, dat betekent dat er vandaag weer wat gaat gebeuren, of dat ik moet niezen.

 

GRTZ

 

Kruimellicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...