Sparks Sailor Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Kijk een naar de caches De Supermarkt en 400ASA
weedboer Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 (bewerkt) Hier kan je de 3 of 9 Barcode gratis downloaden en gebruiken Groetjes, Hans 2 januari 2007 bewerkt door weedboer
cve.gps Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 (bewerkt) Kijk uit dat je niet verdwaalt in de vele barcode-formaten die er zijn. Zie http://www.terryburton.co.uk/barcodewriter/generator/ voor het on-line genereren van je barcode. 2 januari 2007 bewerkt door cve.gps
Geopatra Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Niet alle caches hoeven door iedereen gevonden te worden (Maar dat moet van te voren wel duidelijk zijn natuurlijk) groets Die uitspraak komt mij heel bekend voor, maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat dat dan mag komen omdat de aanwijzingen niet te lezen cq onvertaalbaar zijn! Kortom, barcodes , streepjescodes e.d. op waypoints zijn gewoon een slecht idee. Moet je niet doen. Op een cachepagina is het geen probleem, want dat kan door iedereen met wat zoeken op het internet vertaald worden. De moeilijkheidsgraad moet dus niet in de (on)leesbaarheid zitten. Dan ben je verkeerd bezig m.i. . Geopatra.
TheFalcon Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Kijk een naar de caches De Supermarkt en 400ASA Ik kan 400ASA niet zo vinden, welke is dat?
Powk Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Kijk een naar de caches De Supermarkt en 400ASA Ik kan 400ASA niet zo vinden, welke is dat? Hier is de link. 400 ASA - Zebra? Succes, Powk
@rend Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 En dit GCJ8W7 is de andere. 400ASA is overbelicht en dient opnieuw gemaakt te worden. De supermarkt heeft de oorlog overleefd.
TheFalcon Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Hier is de link.400 ASA - Zebra? En dit GCJ8W7 is de andere. 400ASA is overbelicht en dient opnieuw gemaakt te worden. De supermarkt heeft de oorlog overleefd. Bedankt. Vandaar dat ik 400 ASA niet kon vinden, gearchiveerde kun je blijkbaar via .com niet via de zoekfunctie vinden. Die andere had ik al uitgeprint, was wel benieuwd aangezien ik zelf ook een puzzelcache met Barcode heb .
Team Adelaar Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Om op de vraag uit dit onderwerp te reageren; ik vind het idee leuk! Vijf of zes objecten lijkt me meer dan voldoende, wanneer deze zijn geplaatst binnen één gebied. Het idee om ze over Nederland te verspreiden spreekt me wel aan, maar maakt de cache minder aantrekkelijk--> grote afstanden en dus veel tijd en energie om overal te komen. Wanneer ze op een bepaalde route liggen is het wellicht nog te doen. Een thema cache vind ik in ieder geval erg leuk, ik hoop dat je de konijnen op leuke plaatsen kwijt kunt... Mensen zullen denken dat het een kunstobject is of een reclame stunt, zoals met die gele kabouters. Suc-6!
Goonies Oosterhout Geplaatst 2 januari 2007 Geplaatst 2 januari 2007 Als die witte konijnen nu nog niet geplaatst zijn, zal dat wel uitblijven. Het idee werd gepost in augustus '04. Wat was er aan de hand met gele kabouters? Daar heb ik niets van meegekregen.
Aanbevolen berichten