djvdb Geplaatst 19 augustus 2004 Share Geplaatst 19 augustus 2004 Hoi allemaal, Sinds afgelopen week loop ik opnieuw stage, en dit keer bij "Waterschap Veluwe". En na twee dagen kwam er een collega naar me toe met de vraag van: Wat is dat voor een teken op je pet? (Ik had op dat moment het zwarte type op mijn hoofd.) Daarna aan de praat geraakt en van het een kwam het ander. Vanmorgen kwam hij weer naar me toe met een heel artikel over Geocaching in een Engels outdoor blad. Het gaat over het blad: Trail en het is/was het Augustus editie. Groeten, Dirk-Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 Er staat ook een artikel over geocaching in mijn Engels- boek voor school (Origineel uit de Scientific American): Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blind Ollie Geplaatst 20 september 2004 Share Geplaatst 20 september 2004 In het oktober nummer van C'T "Magazine voor computer techniek" staat een artikel over Geocaching, blz 102. In het artikel er na worden 22 PDA's getest. Voor de geïnteresseerden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 21 september 2004 Share Geplaatst 21 september 2004 In het oktober nummer van C'T "Magazine voor computer techniek" staat een artikel over Geocaching, blz 102. In het artikel er na worden 22 PDA's getest. Voor de geïnteresseerden... Damn, De C'T komt hier altijd pas een week na aanvang aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 21 september 2004 Share Geplaatst 21 september 2004 In het oktober nummer van C'T "Magazine voor computer techniek" staat een artikel over Geocaching, blz 102. In het artikel er na worden 22 PDA's getest. Voor de geïnteresseerden... Damn, De C'T komt hier altijd pas een week na aanvang aan. Erg summier verhaal, maar niet minder leuk. Voor de meesten van ons niks nieuws onder de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Nog een leuk artikel: KRT Wire - 09/23/2004 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blind Ollie Geplaatst 18 november 2004 Share Geplaatst 18 november 2004 We hebben 5 november met Jeroen van De Gelderlander een tocht gelopen. Hier is zijn artikel (De Gelderlander 17 november 2004): Vervolg: zie volgende log... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blind Ollie Geplaatst 18 november 2004 Share Geplaatst 18 november 2004 Vervolg artikel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 18 november 2004 Share Geplaatst 18 november 2004 We hadden het al gelezen in de Gelderlander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 18 november 2004 Share Geplaatst 18 november 2004 We hadden het al gelezen in de Gelderlander <{POST_SNAPBACK}> Ja, wij al in eerder in een bericht van Lupardi Maar, het is wel "hun" feestje Vind het een pracht verhaal, op een regeltje na. Kruimeldief Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 18 november 2004 Share Geplaatst 18 november 2004 Nou Maarten, wat een luxe gps heb je. Geeft hij de AFSTAND tot aan het wp aan? Da's luxe. Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 19 maart 2005 Share Geplaatst 19 maart 2005 in de NRC van vandaag 19 maart staat op pag 57 (ik kan even niet scannen) een sympathiek stukje over het einde van een cache. Ruïne Montfort GCKDDA. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 19 maart 2005 Share Geplaatst 19 maart 2005 (bewerkt) Dit is het stukje in het NRC. Mvg, De Wolvjes 19 maart 2005 bewerkt door De Wolvjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kleine welp Geplaatst 19 maart 2005 Share Geplaatst 19 maart 2005 Nu zie ik het stukje voor het eerst zelf, mja niet zo mooi voor de cache, binnenkort maar eens een andere cacheplaats zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden