regenboog2 Geplaatst 3 december 2022 Auteur Share Geplaatst 3 december 2022 Effectief gespeeld, hele mooie doelpunten de eerste helft. Maar de tweede helft vond ik toch wel mooier. Ik ben benieuwd wie de volgende tegenstander wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 1 uur geleden zei regenboog2: Effectief gespeeld, hele mooie doelpunten de eerste helft. Maar de tweede helft vond ik toch wel mooier. Ja, dat vond ik ook wel. Viel me op dat Marco van Basten er zo negatief over deed. Oké, het was niet mooi, maar inderdaad wel effectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2022 Auteur Share Geplaatst 9 december 2022 Ik zag net nog de strafschoppen van Kroatië en Brazilië toen ik thuis kwam. Ben benieuwd of Oranje ook zo kan verrassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 (bewerkt) We gaan het zien. Het zou wel een spektakel zijn, als Nederland zou winnen van Argentinië. Maar ik vrees het ergste, want zodra Argentinië er 1 bal intrapt, dan is het einde zoek en volgen er veel meer. 9 december 2022 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 december 2022 Share Geplaatst 9 december 2022 Voorlopig is het aan beide kanten nog aftasten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2022 Auteur Share Geplaatst 9 december 2022 Dit is niet goed voor mijn hart 😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2022 Auteur Share Geplaatst 9 december 2022 Jammer, weer net niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Het is niet anders. Maar het was wel spannend. 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Kort samengevat : een hele vreemde wedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 1 uur geleden zei Linkalovers: Kort samengevat : een hele vreemde wedstrijd Ja, klopt. Een vreemde wedstrijd met matig spel, een heel matige scheids en een verre van sportieve tegenstander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2022 Auteur Share Geplaatst 22 december 2022 Ik heb ons café aan de buitenkant al een beetje in Kerstsfeer gebracht. Kun jij de haard aansteken Peetee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Gaan we doen, regenboog! Hij brandt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 december 2022 Auteur Share Geplaatst 25 december 2022 Fijne Kerst allemaal. Hier is het heel donker vandaag, maar gelukkig is het in het café lekker warm. Zo meteen gaan we met een kopje soep naar de Zandtovenaar kijken. 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 59 minuten geleden zei regenboog2: Fijne Kerst allemaal. Hier is het heel donker vandaag, maar gelukkig is het in het café lekker warm. Zo meteen gaan we met een kopje soep naar de Zandtovenaar kijken. Ook vanuit Sneek allemaal heel gezellige feestdagen gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 1 uur geleden zei regenboog2: Fijne Kerst allemaal. Hier is het heel donker vandaag, maar gelukkig is het in het café lekker warm. Zo meteen gaan we met een kopje soep naar de Zandtovenaar kijken. Ook vanuit het niet warme zuiden de allerbeste wensen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten