Peetee Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Drie redenen om vrienden toe te voegen op Geocaching.com De laatste blog van Geocaching.com gaat over het toevoegen en volgen van de activiteiten van vrienden. Wordt die functie veel gebruikt? Gebruiken jullie die functie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Ik gebruik het nauwelijks. Alleen om te bevestigen dat sommige cachevrienden even wat minder actief zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Genhenk: Ik gebruik het nauwelijks. Alleen om te bevestigen dat sommige cachevrienden even wat minder actief zijn Inderdaad wij ook. Het zal GC vooral gaan om opties 2 ( LeaderBoard ), want hoe meer rivaliteit, hoe beter de commercie voor GC. 17 oktober 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2021 16 minuten geleden zei Linkalovers: Het zal GC vooral gaan om opties 2 ( LeaderBoard ), want hoe meer rivaliteit, hoe beter de commercie voor GC. Ja, die leaderboard zag ik vanavond voor het eerst. Die was me nog niet eerder opgevallen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catweezle2 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ik gebruik het wel, maar kijk er nauwelijks naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ik gebruik (nog) geen vrienden. Wel zielig trouwens, als je de pagina opent staat er gewoon dat je geen vrienden hebt Mijn partner gebruikt het wel, voornamelijk optie 2. Hij is soms wel van de competitie. Ik geloof dat je ook wat gemakkelijker met je vrienden kunt communiceren, maar ik gebruik daarvoor gewoon het berichtencentrum of de mail. Het enige wat mij wel gemakkelijk lijkt is dat je kunt zien of iemand een cache heeft gevonden, in het geval je het zelf niet kunt vinden. Maar tot nu toe gaan wij dan gewoon naar huis. We telefoneren, googelen en appen meestal niet in het veld. Misschien wel dom. Het taggen van vrienden in logjes?? Zie ik niet zo zitten. Wat zou het voordeel daarvan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ja, da's waar, dat je de logjes van je vrienden makkelijk kunt vinden is daar ook aan gekoppeld. In c:geo gebruik ik dat ook best regelmatig. Niet alleen wanneer ik het niet kan vinden, maar ook gewoon om te zien wat zij van die specifieke cache vonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden