Spring naar bijdragen

Blog: Drie redenen om vrienden toe te voegen op Geocaching.com


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

2 uur geleden zei Genhenk:

Ik gebruik het nauwelijks. Alleen om te bevestigen dat sommige cachevrienden even wat minder actief zijn emoji848.png

Inderdaad wij ook.

 

Het zal GC vooral gaan om opties 2LeaderBoard ), want hoe meer rivaliteit, hoe beter de commercie voor GC.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik (nog) geen vrienden. Wel zielig trouwens, als je de pagina opent staat er gewoon dat je geen vrienden hebt :down:

Mijn partner gebruikt het wel, voornamelijk optie 2. Hij is soms wel van de competitie. Ik geloof dat je ook wat gemakkelijker met je vrienden kunt communiceren, maar ik gebruik daarvoor gewoon het berichtencentrum of de mail.

Het enige wat mij wel gemakkelijk lijkt is dat je kunt zien of iemand een cache heeft gevonden, in het geval je het zelf niet kunt vinden. Maar tot nu toe gaan wij dan gewoon naar huis. We telefoneren, googelen en appen meestal niet in het veld. Misschien wel dom.

Het taggen van vrienden in logjes?? Zie ik niet zo zitten. Wat zou het voordeel daarvan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, da's waar, dat je de logjes van je vrienden makkelijk kunt vinden is daar ook aan gekoppeld. In c:geo gebruik ik dat ook best regelmatig. Niet alleen wanneer ik het niet kan vinden, maar ook gewoon om te zien wat zij van die specifieke cache vonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...