regenboog2 Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Mooie actie voor een opening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2021 Heusden.nieuws.nl: Nestkasten langs de Heidijk en op Steenenburg zijn erg populair Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Wat een mooi resultaat! Leuk om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 Klik op de afbeelding om naar de event-pagina te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2021 Mooiberghem.nl: Berghemse stel Mister en Miss Hill organiseren 30 Okt. Bump in the Night! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 november 2021 Auteur Share Geplaatst 4 november 2021 DeltaLimburg.nl: Ron - Geocaching en Happy Stones Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 november 2021 Share Geplaatst 6 november 2021 Een lekker vlot geschreven stukje. In het begin van dit jaar zijn we regelmatig happy stones tegengekomen en er waren echt mooie exemplaren bij. Nu hebben we er al een hele tijd geen meer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 november 2021 Auteur Share Geplaatst 6 november 2021 2 uur geleden zei regenboog2: Een lekker vlot geschreven stukje. In het begin van dit jaar zijn we regelmatig happy stones tegengekomen en er waren echt mooie exemplaren bij. Nu hebben we er al een hele tijd geen meer gezien. Ja, zeker een vlot geschreven artikel. Ik kan me best voorstellen dat dat iemand zou overhalen om het ook eens te proberen. De happy stones zie ik inderdaad zo nu en dan ook liggen. Deze zag ik enkele weken geleden nog tegen een boom aan liggen in de bossen bij Gorredijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 november 2021 Share Geplaatst 6 november 2021 (bewerkt) Het zijn soms echte kunstwerkjes !! De onderstaand kwam ik bij een bankje op het Dwingelderveld tegen. 6 november 2021 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 november 2021 Auteur Share Geplaatst 18 november 2021 Gelderlander.nl: Een andere manier van wandelen: geocaching! ‘Je weet van tevoren niet hoe het eruitziet’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst 29 november 2021 Internetbode.nl: Geocaching is hot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 november 2021 Auteur Share Geplaatst 30 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 (bewerkt) Die van mij zijn nooit op reis gegaan. 30 november 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Mijn partner heeft er wel een op reis gestuurd en die gaat ook nog steeds goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 20 december 2021 Auteur Share Geplaatst 20 december 2021 Internetbode.nl: Ontdek Westkapelle met een speurtocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten