Peetee Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 Na een verstoring in de Chat functionaliteit (kwam gisteravond aan het licht) is deze nu wat aangepast. Mocht dat hier en daar wat problemen geven, dan horen we dat natuurlijk graag.
Linkalovers Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 Vanmorgen was de site ook even niet bereikbaar.
Peetee Geplaatst 25 december 2020 Auteur Geplaatst 25 december 2020 9 minuten geleden zei Linkalovers: Vanmorgen was de site ook even niet bereikbaar. Hoe laat was dat ongeveer?
Linkalovers Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Peetee: Hoe laat was dat ongeveer? Geen idee. Ik had met FireFox dit screenshot gemaakt, maar tot mijn verbazing staat er geen data in m.b.t. wanneer deze gemaakt is. 25 december 2020 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 25 december 2020 Auteur Geplaatst 25 december 2020 Oké, dan wordt het wat moeilijk zoeken in de logs. De site draait in mijn beleving nu veel soepeler als gisteravond. Zeer waarschijnlijk was een kapotte plugin de oorzaak.
Linkalovers Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 43 minuten geleden zei Peetee: De site draait in mijn beleving nu veel soepeler als gisteravond. Zeer waarschijnlijk was een kapotte plugin de oorzaak. Ik zal eens heel veel klikkerdeklik gaan doen .....
Linkalovers Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) Wordt die chat overigens nog wel gebruikt? De site werkt als een speer !!!! Ps. maar dat ligt natuurlijk ook aan of Ziggo mee wil werken . 25 december 2020 bewerkt door Linkalovers 1
harrie Geplaatst 25 december 2020 Geplaatst 25 december 2020 Het lijkt goed te werken al is dit de eerste keer voor mij 1
Birdie.NL Geplaatst 29 december 2020 Geplaatst 29 december 2020 De chat wordt zeer zeker gebruikt, vooral 's avonds. Dus hop gerust af en toe langs. De basis werkt weer, al is het jammer dat naam en bericht nu twee regels beslaan - ergo meer scrollen. We missen wel wat functionaliteit zoals de telling van ongelezen berichten, het geluid bij een nieuw bericht en de mogelijkheid tot een privé chat.
Peetee Geplaatst 29 december 2020 Auteur Geplaatst 29 december 2020 Ik zal wel eens even rond kijken, of ik een geschiktere plugin kan vinden.
Birdie.NL Geplaatst 29 december 2020 Geplaatst 29 december 2020 Update: Kalkendotters heeft al een scriptje gemaakt waarmee we meer regels in beeld hebben 1
Peetee Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Geplaatst 11 maart 2021 Dat kan hier: http://www.geocaching.nl/geocaching-nl/quick-chat/ Je hoeft niet in te loggen, maar onderaan de chat kun je met de knop 'Bewerken' je chat-naam aanpassen.
Birdie.NL Geplaatst 12 maart 2021 Geplaatst 12 maart 2021 's Avonds zijn er meestal een aantal mensen in de chat, zodat je prima vragen kunt stellen of gewoon ervaringen uitdelen. Overdag is Kalkendotters wel ingelogd maar niet persé online. Altijd leuk om nieuwe gasten te verwelkomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden