Peetee Geplaatst 4 augustus 2004 Geplaatst 4 augustus 2004 Dat doe ik zoveel mogelijk maar blijkt toch dat 80% van de cachers niet vaak op het forum komt (gezien de vragen die ik krijg bij de nw aangemeldde caches dan ...) Ja, klopt. En dat blijft een probleem en daar doe je dus niks aan... Misschien toch een prikbordje op de .nl-startpagina?
Reintje de Vos † Geplaatst 4 augustus 2004 Geplaatst 4 augustus 2004 Misschien toch een prikbordje op de .nl-startpagina? Dit triggert mij: Misschien is het aardig om "iets" te hebben om na het plaatsen van een nieuw "belangrijk iets" bij het bezoeken van de site eenmalig een popupje te krijgen met en mededeling over dat "belangrijke iets". Hawkeyes heeft storing kan zo'n "belangrijk iets" zijn.
Peetee Geplaatst 4 augustus 2004 Geplaatst 4 augustus 2004 Misschien is het aardig om "iets" te hebben om na het plaatsen van een nieuw "belangrijk iets" bij het bezoeken van de site eenmalig een popupje te krijgen met en mededeling over dat "belangrijke iets".Hawkeyes heeft storing kan zo'n "belangrijk iets" zijn. Dat zal zeker opvallen!
Peetee Geplaatst 5 augustus 2004 Geplaatst 5 augustus 2004 Ik weet ook al een naam voor de nieuwe rubriek: "Hawkeyes' hoekje"
mgr Geplaatst 5 augustus 2004 Geplaatst 5 augustus 2004 Approved. Ook een goede bescherming tegen computerproblemen, want nu gebeurt er natuurlijk nooit meer wat met zijn PC. Is het een gedoe om bijv. ook de queue-lengte hierin op te nemen? Of wordt dan misschien teveel verklapt... hmm. Gr.M.
schatzoeker Geplaatst 5 augustus 2004 Geplaatst 5 augustus 2004 Misschien toch een prikbordje op de .nl-startpagina? Dit triggert mij: Misschien is het aardig om "iets" te hebben om na het plaatsen van een nieuw "belangrijk iets" bij het bezoeken van de site eenmalig een popupje te krijgen met en mededeling over dat "belangrijke iets". Hawkeyes heeft storing kan zo'n "belangrijk iets" zijn. Is het ook niet mogelijk om net als bij de wekelijkse nieuwe caches mail, een trigger aan te zetten dat je mail wilt ontvangen als er iets mis is bij ......... (bv approven) of andere belangrijke mededelingen. Iedereen krijgt dan een mailtje thuis en weet meteen hoe de vork in de steel zit. Bereik je waarschijnlijk meer mensen dan alleen de forumlezers.
Kruimeldief Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 @PeeTee: Ik weet niet of iemand daar al eens op gereageerd heeft, maar de reactie gaf mij in ieder geval de indruk dat hij het nu alleen voor zijn kiezen heeft. Ik heb ruim een maand geleden contact gehad met Remco en hem voorgesteld een gedeelte van hem over te nemen, of een rayon over te nemen zoals Noord Nederland. Of in ieder geval als backup te functioneren mocht hij ziek worden of wat dan ook. Het contact is een beetje doodgebloed. Maar, er is in ieder geval geschreven dat we misschien eens om de tafel moeten. Ik heb een ronde tafel GRTZ Kruimeldief Haast dient meestal om minuten te sparen, nadat uren verloren zijn gegaan.
Kruimeldief Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Even een kleine verstoring in het approven en Hawkeyes zijn werk word neergesabeld! Wat flauw! Altijd dezelfde cachers die beginnen te mauwen. Immer weer dat kleine clubje recalcitrante cachers voor wie alles wat de .com en .nl doen nooit goed is en nooit goed zal worden. Sterker nog ze denken het zelf beter te kunnen en hebben wel zeeen van tijd... toch? Alles moet snel, gratis voor niks en vooral gratis en voor niks en sneller, nog sneller ...SNELLLER SNELLER!!! 48 uur wachten... veel te lang! Mensen waar zijn jullie mee bezig? Wat zijn jullie ontzettend verwend en wat eisen we met z'n allen een hoop van deze vrijwillersclub die zich al jaren voor ons inzet. Hawkeyes keep up the good work!! Laat ze maar carambalen. PS, Even een rondgang langs de collega's gemaakt om te vragen binnen hoeveel tijd hun 7 caches geapproved waren. Here are the results.. = 2 binnen 1 dag. = 3 binnen 3 dagen. = en 2 na ongeveer een week omdat er met SBB contact gezocht moest worden. (Overigens goed opgelost) Deze discussie - die al eerder is gevoerd - gaat dus echt nergens over.. Wie is u dat u zo over de klagende medecachers mag oordelen? Al vanaf dag 1 alles gelezen wat over het approven van caches gaat? Hetzij caches ge-approved door Hawkeyes, hetzij door onze overzeese gebieders? Iemand die klaagt is per definitie recalcitrant? Sneller sneller? 48 uur? Sommige wachten echt wel langer en dat was ooit niet zo. Gratis? Ja je hebt ze die gratis meedeinen. Ben je zelf al betalend lid van Grounspeaks Geocaching.com? Ben je al donateur van o.a. Geocaching.nl? Over gratis meehobbelen gesproken. GRTZ Kruimeldief Laat je niet negatief over iemand uit voordat je zelf zijn last hebt getorst.
Peetee Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Ik heb ruim een maand geleden contact gehad met Remco en hem voorgesteld een gedeelte van hem over te nemen, of een rayon over te nemen zoals Noord Nederland. Of in ieder geval als backup te functioneren mocht hij ziek worden of wat dan ook.Het contact is een beetje doodgebloed. Maar, er is in ieder geval geschreven dat we misschien eens om de tafel moeten. Ik heb een ronde tafel Ik hoop dat dat verder vorm gaat krijgen. Lijkt mij een prima zaak!
Kruimeldief Geplaatst 8 augustus 2004 Geplaatst 8 augustus 2004 Ik ben nog steeds bereid hoor en het aanbod was serieus. GRTZ Kruimeldief 'k Heb net een hersenscan achter de rug. Ze hebben niets gevonden!
Blind Ollie Geplaatst 9 augustus 2004 Geplaatst 9 augustus 2004 Approve tijden: Nieuwe cache visible gemaakt om 9:00u, cache approved om 11:00u, zelfde dag. Sjappo !
Scorpion Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 De zeurpieten staan nu met hun bek vol tanden..
Aanbevolen berichten