Spring naar bijdragen

Trackable


Zarazon

Aanbevolen berichten

Hallo

 

onze trackable is al een jaar in het bezit van een mede cacher. De trackable bezoekt  wel veel lokaties maar word niet meer achtergelaten om verder te reizen. Contact gezocht maar geen reactie. Wat kan ik nog doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

U kan hem/haar inderdaad een vriendelijke mail sturen, met de vraag of hij/zij de Tb/coin wil droppen. Maar of het helpt? Ik snap deze personen, die met een Tb/Coin van anderen aan de haal gaan, zo-wie-zo niet.

Als het een Nederlandse cacher is, zou u zijn/haar naam hier kunnen noemen. Misschien leest een kennis van hem/haar deze melding hier.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een trackable uit stuurt om te reizen dan moet je ervan uitgaan dat je deze vroeg of laat kwijt bent.

Wanneer iemand met jou trackable aan de haal gaat dan kun je dat team mails sturen.

Je kunt ook in de logs van dat geocaching team kijken of ze samen met andere teams cachen en het via die mede-cachers proberen.

Men weet over het algemeen slecht hoe met trackables om te gaan.

Soms komt met de cache-ervaring ook het besef om trackables van anderen weer eens op reis te sturen, soms ook niet.

 

Een naam op een openbaar forum of social media platvorm noemen in dit verband (ook al is het een oproep voor wie dit team kent) zou ik persoonlijk nooit doen.

Ik vind dat niet zo netjes...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sivota:

...Een naam op een openbaar forum of social media platvorm noemen in dit verband (ook al is het een oproep voor wie dit team kent) zou ik persoonlijk nooit doen.

Ik vind dat niet zo netjes...

Een echt naam inderdaad niet, maar iemands Geocaching naam wel. Daar heb ik minder problemen mee, omdat men juist die naam bewust publiekelijk gebruikt.

Voor iedere log gebruik je die naam, er staan misschien wel foto's bij dat account ( in de galerij ), er staan misschien wel geshare'de lists. Aan de hand van alle gevonden caches, zou je een voorkeur kunnen vinden.

Als ik een beetje Google is de kans groot, dat ik de betreffende naam ook kan achterhalen. Dus de geocaching alias is een publiek geheim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2020 om 22:05 zei Zarazon:

al een jaar

....:sadwalk: Ach dat valt nog wel mee, het merendeel van ons op precies deze wijze al vele jaren.

Ook van alles geprobeerd mailen, bericht enz. maar geen van deze is hiermee los gekomen.

De oplossing (hoe jammer ook): 1) Acceptatie 2) we beginnen er niet meer aan.

 

Het is niet anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Flo van Co:

Het is niet anders...

Beetje jammer!!! Het kan wel anders, maar dat is weer iets wat men niet wil.

Zoek eens op een gratis alternatief. Raakt een item kwijt? Maak dan gewoon een nieuwe. Kost niets behalve dan een beetje handenarbeid B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebied mij wel even te melden dat er wel een klein beetje kosten aan zijn maar die heb je zo weer terug verdiend.

Je kunt beginnen met de volgende artikelen en een beetje creativiteit.

 

IMAG1401.jpg

bewerkt door harrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2020 om 22:05 zei Zarazon:

Hallo

onze trackable is al een jaar in het bezit van een mede cacher. De trackable bezoekt  wel veel lokaties maar word niet meer achtergelaten om verder te reizen. Contact gezocht maar geen reactie. Wat kan ik nog doen? 

Om de aandacht van de niet reagerende medecacher te trekken zou je de TB kunnen 'grabben', met daarbij natuurlijk een uitleg waaróm je dat doet.
Daarmee heb je hem natuurlijk nog niet fysiek in handen, maar hij/zij kan het niet negeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Peetee:

Om de aandacht van de niet reagerende medecacher te trekken zou je de TB kunnen 'grabben', met daarbij natuurlijk een uitleg waaróm je dat doet.
Daarmee heb je hem natuurlijk nog niet fysiek in handen, maar hij/zij kan het niet negeren.

Dat is een goede PeeTee :notworthy:. Die moeten we onthouden !

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...