Peetee Geplaatst 4 maart 2020 Geplaatst 4 maart 2020 Voorzover mij bekend, is dit het eerste event dat wordt gecancelled vanwege het Corona-virus. Of zijn er inmiddels meer?
Linkalovers Geplaatst 4 maart 2020 Geplaatst 4 maart 2020 Ach, zo belangrijk was/is dit event ook niet, dus waarom wel 'risico' nemen?
Linkalovers Geplaatst 4 maart 2020 Geplaatst 4 maart 2020 (bewerkt) Vanmorgen een mailing ontvangen van het GeoDoorn Mega event ( 19, 20 & 21 juni ), waarop ik me begin januari heb ingeschreven via een 'Will Attend'. Het ziet er echt prachtig uit, zoals ze het event opzetten. Maar ik moet nu eerlijk zeggen, dat ik voorlopig nog geen kaartjes of dergelijke koop. Ik wacht nog wel even, totdat e.e.a duidelijk is m.b.t. het corona virus. Vooral ook, omdat zo'n mega event natuurlijk ook mensen aantrekt die veel verder wegkomen, dan bij een klein en lokaal event. 4 maart 2020 bewerkt door Linkalovers
Flo van Co Geplaatst 4 maart 2020 Geplaatst 4 maart 2020 Tja, wat zal ik zeggen. Afgelopen zaterdag zouden we naar Bonn gaan. Alles wél besteld: kaarten, en de trein (4p).
Linkalovers Geplaatst 4 maart 2020 Geplaatst 4 maart 2020 23 minuten geleden zei Flo van Co: Tja, wat zal ik zeggen. Afgelopen zaterdag zouden we naar Bonn gaan. Alles wél besteld: kaarten, en de trein (4p). Ja, da's balen.
Peetee Geplaatst 4 maart 2020 Auteur Geplaatst 4 maart 2020 36 minuten geleden zei Flo van Co: Afgelopen zaterdag zouden we naar Bonn gaan. Ja vervelend. Mijn buurvrouw zou gisteren voor 10 dagen naar Italië. Toch ook maar niet gegaan ...
Icemen4 Geplaatst 6 maart 2020 Geplaatst 6 maart 2020 De 29ste reis ik af naar Genua om daar de boot te nemen naar Sardinië... Ik mag daar gaan helpen bij een Bijenproject voor de wijnboeren..... Dus eerst wel even nagedacht maar toch besloten om te gaan. 1
Linkalovers Geplaatst 6 maart 2020 Geplaatst 6 maart 2020 1 minuut geleden zei Icemen4: ...Ik mag daar gaan helpen bij een Bijenproject voor de wijnboeren..... Dus eerst wel even nagedacht maar toch besloten om te gaan. Sommige 'jobs' zijn misschien ook te mooi om te laten lopen. Heb je wat meer informatie?
Sivota Geplaatst 11 maart 2020 Geplaatst 11 maart 2020 1 uur geleden zei Flo van Co: Bijna afzegging Dezelfde waarschuwing geldt ook voor het mega-event van 2 mei in Paderborn (ook Noordrijn Westfalen).
Linkalovers Geplaatst 11 maart 2020 Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) Je kan er, denk ik, gewoon vanuit gaan, dat alle komende events gecanceld worden. En zo niet, dan is het misschien wel beter om gewoon niet te gaan. Het is tenslotte maar een hobby, dus zo belangrijk kan het niet zijn. 11 maart 2020 bewerkt door Linkalovers
Sivota Geplaatst 11 maart 2020 Geplaatst 11 maart 2020 Ik vind het wel bijzonder sneu voor de organisatoren, die voor zo'n mega-event toch al veel hebben voorbereid.. 1
Peetee Geplaatst 12 maart 2020 Auteur Geplaatst 12 maart 2020 13 uur geleden zei Sivota: Ik vind het wel bijzonder sneu voor de organisatoren, die voor zo'n mega-event toch al veel hebben voorbereid.. Ja dat is inderdaad erg sneu. Op het moment wordt er sowieso van alles gesloten en afgeblazen.
Icemen4 Geplaatst 13 maart 2020 Geplaatst 13 maart 2020 Op 3/6/2020 om 9:32 AM zei Linkalovers: Sommige 'jobs' zijn misschien ook te mooi om te laten lopen. Heb je wat meer informatie? Ik zou het graag met jullie hierover hebben, maar ik heb hier niet zoveel over te vertellen. Mijn zusters wonen al vele jaren op het eiland en dit jaar mag ik eindelijk een bijenstal gaan bouwen omdat ze een kleine 10 hectare grond erbij hebben gekocht. Kasten en korven had ik al gekocht op de bijenboelavond in Ruinen voor een paar euro en die ga ging ik nu met volkjes bezetten voor bestuiving van artisjokken en wijnstokken..... Helaas gaat de reis niet door....land zit op slot voor mij als toerist. (zusters mogen wel met de boot er na toe, zijn in bezit van Italiaans paspoort)
Linkalovers Geplaatst 13 maart 2020 Geplaatst 13 maart 2020 (bewerkt) Ach, de zomer is nog lang. Misschien over een paar maand? Zolang je niets gereserveerd hebt ( "...Mijn zusters wonen al vele jaren op het eiland..." ) valt het nog mee. Ik denk dat het voor veel mensen een probleem wordt. Want ga je nu ( nog ) een vakantie bespreken? Er is een kans, dat je er straks niet eens heen kan. 13 maart 2020 bewerkt door Linkalovers 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden